O.T Ny sajt TV-spel.ifokus.se
Hej, jag har fått förtroendet att Starta en sajt om tv-spel, ni är hjärtligt välkomna oavsett ålder och erfarenhet.
Det spelar ingen roll om du bara spelar lite då och då eller lägger alldeles för mycket tid framför tv-spelet (som jag)
Hjärtligt välkomna till Tv-spel ifokus
Mvh Johan, Sajtvärd på TV-spel ifokus
Har själv inget direkt TV-spelsintresse, men det finns det säkert andra här som har. :) Tror det kommer bli en populär sajt. Lycka till, Johan!§
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tackar i massor!:)
Vad var det för adress dit sa du??
det var en "felande" länk, Johan :(
så här står det:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
- Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
- If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
- Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Technical Information (for support personnel)
- Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
- Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.

hmm…testar igen tvspel
Nu ska länken i första inlägget fungera :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Grattis Johan. Är så roligt att se att vi lyckats få in en till värd från illersidan :-) Börjar bli några därifrån som startat sajter faktiskt. hihi
Du kommer göra ett suveränt jobb där inne, det är jag övertygad om. Ska kika in där lite också faktiskt. Även om jag spelar i vågor måste jag säga.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det känns jättekul att få ha lite ansvar:) Roligt att det är fler illerägare som också tänker så:)

Johan ! Din sajt är guldvärd..
Åh min kompis som jag försökte få att skaffa internet ska få det denna vecka. Jag berättade om din sajt, och hon blev otroligt glad ;D
// Liinda

Vad glad jag blir:) Vad kul att det man gör kan roa andra:)

Japp ! :) din sajt är ju hur underbar som helst :D
// Liinda

Känns jättekul att höra, det gör mig verkligen jätteglad…

Vad bra :)
// Liinda

Jag har varit inne och tjuvikat en del. Den ser hur bra ut som helst.
Audiatur et altera pars

Kul åsa:) Ni behöver inte vara rädda för att ge kritik:)

haha, du har väl sett mig inne på iller? Jag törs ge kritik, jag lovar. Men det är så svårt att kritisera något som jag inte hittat fel på än. :-)
Audiatur et altera pars