Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 188 ggr
pippa__
0

Här Suddas Det För Fullt!!

Nu suddar jag iväg mej själv till kudden inom kort…tråkigt att man inte kan sitta uppe längre, men plikten kallar imorn tyvärr….

Ingen annan som är tvungen att gå och lägga sej? :D

lisette
0

jo jag. =)

JoJos
0

jjag borde gått o lagt m för länge sen men hata verkligen att lägga mig / sova ensam Ledsen

Smex
0

sitter här för mig själv. Är geno förkyld och kan inte sova. Har ont i halsen så jag kan inte andas klokt… bläää.

Men jäklar vad det blåser ute. Det var ett tag sen det var sånt väder sist.

Faxlin
0

Jag är nog också rätt själv här nu :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

korseett
0

gick och lade mig och har sovit ett tag men vaknade och kunde inte fortsätta sova. men jag vet vad det beror på-för mycket av det goda, eller rättare sagt så gott var det egentligen inte det var bara min hjärna som tyckte det först.

Alex
0

Jag ska vara en dålig nattsuddsvärd och gå till sängen strax… Skyller på att det har vart en jobbig helg, och troligtvis kommer bli en ännu jobbigare vecka. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va' glad, Munnen den ska sjunga tra-la-la.. *sjunger i min ensamhet* ^^

pippa__
0

haha du är inte ensam!! Jag hörde nog din ljuva stämma ;)

Faxlin
0

Jag hörde dig också. Men det tog et tag innan den ljuva stämmen hördes ända till mig bara :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars