Annons:
Etikettallmänt
Läst 1544 ggr
Saga85
2012-07-05 02:26

Snufstråden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snufs

  1. när man trycker näsan in i håret på någon och liksom nosar runt.
  2. Sagas favoritord som hon precis fått reda inte är ett egenkomponerat ord (?)
  3. att vara allmänt mysig
  4. inte att förknippa med snuff*
  5. *varken filmgenren eller tobaken

Så. Ja. Skriv ett par snufsiga rader. Eller varför inte dra till med ett eget "personligt", kärleksfullt avslut. Gärna till en snufsig bild. Som den här på degun Mini som gillade att bli kliad på magen. Det är snufs det Kyss

Annons:
Saga85
2012-07-05 02:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Gah, jag borde sova och inte leta upp en massa snufsbilder! Ska träffa arbetsterapeuten kl 10 och sedan leta dildo. Min vän klagade på att hon inte fått någon än, eller snarare hintade om det. Tihi, hon har ingen aning om att jag och en annan vän redan beslutat att köpa en till henne.

Det eller ett kakfat. Blir nog bägge två Skrattande

Link-
2012-07-05 03:26
#2

Hahaha! Öppnar tråden och läser meningen "…och sedan leta dildo."

Nog för att jag är helt för att köpa en dildo till sin vän. Jag beställde en från Ellos till en kompis för länge sen. Den lät som en torktumlare. Fast om är den batteridriven är det kanske en vibrator? Whatever.

Det var bara så oväntat. En liten dildo-chock. Och det gjorde min natt så mycket roligare. Skrattande

Alex
2012-07-05 10:33
#3

Hahaha underbart! Och nej, mys-snufs vill man nog inte koppla ihop med snuff i filmsammanhang kanske… Flört Jag har förövrigt en vän vars hund heter Snuff…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
2012-07-06 22:10
#4

Tihi.

Det kändes lite kul att jag och vännen drog till Martin shop med lilla bebben i barnvagnen. Vi tänkte att hon skulle få vara med och välja, men hon sov hela tiden. Mötte upp en annan tjej med en unge som bara var en månad äldre än "vår" unge, och den började suga på en bild av en dildo (i tidningen Lust vi fick med). Hahah!

Vi fick prova på dildon (nej, inte sådär, utan mer känna i handen att den funkade, styrka samt konsistens), och den lät inte mer än ett litet brrrrr.

Sen kom vi att tänka på en sak - varför finns det inga provrum för dildos? Trär man bara på en kondom och får några minuter på sig för varje, för att hitta rätt Oskyldig

Saga85
2012-07-12 01:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Snnnnnnnnnuuuuuuuuuuuffffffffffs!!!

Saga85
2012-07-27 03:29
#6

Idag ska hon få sin dildo Glad Hade först planer på att köra en picknick på kyrkogården i symbolik med att hon överlevt "rockdödsåret" 27, men hon kommer rätt sent så känns lite för creapy.

Senast jag hörde ifrån henne var hon dock fortfarande lite febrig och hade öppna sår (har en tendes att råka ut för diverse småolyckor, särskilt de senaste månaderna med brännskador, råkat skära sig i fingrarna, blivit askad på, osv).

Annons:
DjSmurfen
2012-08-01 16:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Myser med ena katten

Saga85
2012-08-01 21:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 Ååååh, kattsnufs!!!

Kattsnufs #2

Upp till toppen
Annons: