Annons:
Etikettallmänt
Läst 932 ggr
Grodan
2011-10-24 00:35

Under vilken kategori

Hittade nästan inte hit, har inte varit här på flera år. Kom inte ihåg om det hette Nattsudd, Nattugglor eller något annat och när jag kollade under iFokus alla sajter hittade jag inte heller Nattsudd.

Under vilken kategori ligger den?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Alex
2011-10-24 23:52
#1

Den är för tillfället borttagen ur nätverket då jag haft dåligt med tid och ork till den det senaste. Men kommer jag igång mer snart (vilket jag förhoppningsvis gör) så har jag tänkt lyfta fram den igen. Glad

Kul att du lyckades hitta hit igen i alla fall!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Grodan
2011-10-25 00:10
#2

#1 Aha… det råder i a f lite aktivitet här. Fast jag måste säga att många sidor är lite slöa, tror FB konkurrerat ut iFokus helt. Många andra som inte är på iFokus skyller på att det är en slö sida, så de har helt enkelt gamla slöa datorer…

Jag provade mig fram och kom rätt till slut. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Alex
2011-10-26 20:56
#3

Jodå, sidan har allt kommit igång lite det senaste, vilket är himla kul! Glad Jag tror dock inte FB kommer konkurrera ut iFokus, då det är två väldigt olika sidor… Men lite slött kan det vara emellanåt, dock skulle jag tro att det beror på att killarna håller på att fixa en hel del i bakgrunden för tillfället, och då dyker det ju oftast upp ett och annat oönskat som behöver åtgärdas.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
2011-11-09 00:38
#4

*rrrrrrrrooooooooooaaaaaaaaaaawwwwwwww*

Facebook är jävulens påfund som försöker tvinga på en massa löjliga spel (nej jag vill inte ge dig en jäkla kossa, och nej jag vill inte veta vad för Zombie jag är), eller vissa människor inlägg. Jag behöver inte veta vad alla gör absolut hela tiden (nej, jag bryr mig inte det minsta om att du slöar framför tv:n, steker fiskpinnar, väntar på "mannen", har grus mellan tårna eller är i parken med din unge - om du är i parken LEK då med ungjäveln).

Visst att jag är inne på facebook, men det är inte alls samma sak som på iFokus. Där inne svarar jag artigt på vänners statusuppdateringar (om det är något intressant…), svarar på meddelanden och…håller koll på när vänner fyller år, pinsamt nog. Borde nog ta och skriva upp det. Vet ju ungefär när familjens och vännernas födeslsedagar är, men är så grym på att glömma Skäms Speciellt då 3 av mina syskon + en systerson + en ingift släkting fyller år i februari. 5 födelsedagar, och jag har ingen koll på vem som fyller när. Var enklare när vi var yngre och firades gemensamt - de tre februarisyskonen i februari, jag och de andra 2 syskonen i augusti/september.

Det var allt lättare förr. Och tänk - ett sånt här långt logginlägg skulle jag aldrig komma på taken att skriva på facebook! Ha! FB - 0 iF - 1

Farwuq
2011-11-10 16:40
#5

Facebook?! Tur att man inte är med där.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Saga85
2011-11-11 22:44
#6

#5 Det är bra att du är iFokus trogen Skrattande

Fast nu kom jag på en bra sak med FB (hädare där!), och det är där jag hittat två reportage-idéer under mina första veckor på aspekt.nu…ett om Occupy Nordstan/Göteborg och ett om en tjej som samlar in och delar ut julklappar till hemlösa. Sistnämnda tänkte jag först bara skriva en notis om, men Redaktören tyckte att jag borde skriva en artikel om henne. Särskilt då det stod om saker hon har gjort förutom just julklappsutdelning.

Så, nu står det tyvärr 1-1 mellan FB och iFokus Obestämd

Annons:
Upp till toppen
Annons: