Annons:
Etikettallmänt
Läst 2739 ggr
Faxlin
5/31/11, 2:38 AM

Nattsudd den 31 maj

Japp nu är det den 31 maj 2011. Denna månad är nu slut. Vädret i min del av världen/ Sverige har varit rätt varm för att vara maj månad faktiskt. Vilket min värk tackar för. då det i alla fall blir liiite bättre av solen och värmen.

Detta med vädret ger mig också stora förhoppningar om resten av sommaren. Jag hoppas som sagt var på massor med värme, lite mygg (även om det är hopplöst där jag bor), lite getingar och sådant med. Bara sol och trevlig värme vill jag ha.

Vad vill ni få ut av sommaren i år? Vad har ni för planer?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
6/7/11, 2:10 PM
#1

Värme, men inte för mycket (blir för jobbigt att jobba då Flört) Runt 20 grader och sol räcker alldeles utmärkt. Sen såklart gärna så lite insekter som möjligt, både för min och hästarnas skull. Tungan ute

Jag har inte så mycket planer för sommaren i dagsläget. Är nyss hemkommen från en helg i London, och sen kommer det nog bli Singapore nån gång i höst. Men sommaren blir nog mer på "hemmaplan" tror jag. Glad

Förstår att det är skönt med värmen för värken, Åsa! Vintern som var var ett helvete för mig när det gäller lederna, så jag kan ju bara tänka mig hur du hade det… Rynkar på näsan

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
6/9/11, 7:30 PM
#2

Ja värmen fortsätter här i alla fall, så än så länge lyssnar väder gudarna på mig :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
6/9/11, 7:51 PM
#3

Ja, du kan få lite extra härifrån också! Det är lite för varmt för att orka vara ute och jobba i… Stallet känns riktigt svalt, och där är det nästan 25 grader… Obestämd Så jag vill inte ens veta hur varmt det är ute i solen!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
6/9/11, 8:03 PM
#4

Vårat stall är kallt, riktigt kallt :) Så det finns ett ställe man kan gömma sig på i alla fall :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Farwuq
7/5/11, 7:06 AM
#5

Det är riktig sommar nu, ibland grått, ibland våldsamt väder och ibland sol.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: