Annons:
Etikettallmänt
Läst 889 ggr
AnneN
2/3/09, 4:47 AM

Vaken?

Någon mer än jag som är vaken just nu?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Chutney
2/3/09, 8:27 AM
#1

För en gångs skulle sov jag 5 timmar inatt :) Somnade ca 2. Annars hade jag säkert varit vaken?

När somnade du då? OM du somnat?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

AnneN
2/3/09, 5:26 PM
#2

jag kom mig i säng och somnade ca kl 6:30

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Chutney
2/3/09, 5:53 PM
#3

#2

Oj då! Har du vilat något eller ska du vara vaken tills nästa gång du sover natt? Förhppningsvis somnar du tidigare inatt då Glad

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

AnneN
2/3/09, 6:05 PM
#4

jag sov till kl 14 så jag ska försöka komma mig i säng liiiite tidigare inatt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
2/3/09, 6:10 PM
#5

#4 Hihi tror du det går när du vart uppe så kort? :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AnneN
2/3/09, 6:11 PM
#6

#5 vet inte, men siktar på att i af försöka komma isäng före 4

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Alex
2/3/09, 6:13 PM
#7

Ja det är ju ett mål i och för sig. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AnneN
2/3/09, 6:14 PM
#8

Små steg, ett steg i taget

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hennum
2/4/09, 12:14 AM
#9

Jag är vaken!!! :P men ska nog snart lägga mig. :O snart får jag nog inte vara med på den här sajten längre ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Alex
2/4/09, 12:20 AM
#10

#9 Klart du får! Jag ligger i sängen nu jag Skäms

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
2/4/09, 12:28 AM
#11

Meeh, inte sova nu!

Det är Scrubs på TV och jag vill ha pommes! :P

Chutney
2/4/09, 1:24 AM
#12

Vaken…

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

AnneN
2/4/09, 1:28 AM
#13

Jepp

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Maja
2/4/09, 1:34 AM
#14

Vakeli-vaken!

Chutney
2/4/09, 2:19 AM
#15

still awake Tungan ute

Ska glutta på nån film tror jag.

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2/4/09, 8:16 AM
#16

johådå så att…3 timmar blev det inatt iallafall…

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2/4/09, 2:39 PM
#17

Jag var vaken till tre inatt, men tyvärr inte här. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2/4/09, 3:03 PM
#18

#17

Vad gjorde du för spännande då? Om man får fråga? Tungan ute

Vad har du funnit för skatt?

(är det en signatur? Visste inte att man kunde lägga in sån :p)

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2/4/09, 3:16 PM
#19

#18 Ny funktion inatt. ;) Därav att jag skrev att jag hade funnit skatten… Killarna bakom iFokus sände nämligen ut oss värdar och Medarbetare på "Skattjakt" för att hitta den nya funktionen. ;) Vet dock inte än om det är för alla eller enbart De som har iFokus Plus. Du kan ju få ta reda på det åt mig om du vill? ;)

Jag pratade i telefon med min pojkvän… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2/4/09, 3:26 PM
#20

#19

Aha…hehe, ingen aning. Det enda nya jag har sett är reklam i trådarna…men det kan jag nog inte tycka är en skatt :D Jag har inte plus..så jag vet inte vad jag ska leta efter :D

Oki…najs..:p

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Alex
2/4/09, 3:33 PM
#21

#20 Gå in på "Mina inställningar" och kolla under "Profil", om det finns nån "Ändra Signatur".

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2/4/09, 8:23 PM
#22

#21

Ja en sån har jag, hade man inte det från början? (tänkte inte på det) Ska testa om jag får till en Skrattande

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2/4/09, 8:26 PM
#23

Näääe…så klumpig jag är. Har sett länken, men aldrig klickat på ändra signatur. Gjorde det nu, och då måste man uppgradera till Plus…

Måste fråga..är det "värt" att ha Plus? Om jag t.ex inte vill ha någon sajt här..eller öka utrymme för album, eller skicka bilder direkt i mail här, vad är då bra med Plus? Tungan ute

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

AnneN
2/4/09, 8:31 PM
#24

#23 jag tycker att det är värt att ha Plus, även om jag inte hade vart Sajtvärd så hade jag absolut skaffat det. Men jag är ju då sådan som gillar alla dessa extra funktioner som finns, och lite då å då så kommer det till nya extrafunktioner för oss med Plus Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Chutney
2/4/09, 8:49 PM
#25

#24

Aha, ok Skrattande Kanske värt att prova då :p *knappar in mobilnummer*

Tack

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2/4/09, 8:52 PM
#26

#25 Och det går ju till en god sak, att hålla våra härliga forum vid liv! Och så får du en stor Avatar. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2/4/09, 9:08 PM
#27

#26

Jadajadda…

Nu har jag aktiverat Plus Skrattande

(dock undrar jag lite över sms-bekräftelsen, verkar inte finnas å ä och ö…*s* "Tack för din bestallning. Tjansten ar nu aktiv." Inte för att det gör något, såg kul ut bara :p )(jag och min dåliga humor i farten igen)

Nu ska jag forska omkring lite och se vad jag har fått för funktioner Skrattande

Signatur, hoppas jag :p

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Chutney
2/4/09, 9:08 PM
#28

Näää..blev ingen…*prova igen*

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2/4/09, 9:09 PM
#29

Haha härligt! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2/4/09, 9:10 PM
#30

Nu då?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2/4/09, 9:11 PM
#31

Men, varför fungerar det inte? Har skrivit och sparat…?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2/4/09, 9:13 PM
#32

Nu?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2/4/09, 9:18 PM
#33

Det dröjer ett tag innan det syns. :)

Är samma sak när man ändrar text och så… Men det kommer.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AnneN
2/4/09, 9:22 PM
#34

Chutney, iFokus ligger på flera servrar som man slumpas mellan då man uppdaterar sidan, dessa servrar kan ibland behöva lite tid på sig att synkroniseras så även om en ändring inte syns direkt så brukar det fixa till sig efter en stund.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Chutney
2/4/09, 9:31 PM
#35

#33 + #34

Ja..nu ser jag, tackar Kyss

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Faxlin
2/5/09, 4:39 AM
#36

Ja jag har ju plus, är ju värd. Men jag har inte aktiverat min signatur. Undrar om jag ska göra det? Kanske elelr kanske inte. Vet inte riktigt vad man ska skriva liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
2/5/09, 4:46 AM
#37

#36 har man idétorka så kan man göra som mig, bara skriva /Mvh Anne… fast du kanske inte ska använda mitt namn Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
2/5/09, 4:53 AM
#38

#37: haha, fast då skulle folk verkligen inse att jag är totalt utan egna ideer :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
2/5/09, 4:56 AM
#39

#38 Länka till din hemsida eller nått sånt kanske

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
2/5/09, 4:57 AM
#40

Hoho jaja! jag har tråkigt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/5/09, 4:59 AM
#41

#39: Ja hade kunnat fungera om hemsidan varit något mer än ett anmälninsprotokoll till en utställning 2008 :-)

#40: Du är inte ensam.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
AnneN
2/5/09, 5:07 AM
#42

Jag har just insett hur otroligt korkad jag egentligen måste vara! jag sitter här och gäspar, ögonen håller på att gå i kors på mig och jag kan knappt hålla mig vaken… och vad gör jag då?

En normal person hade antagligen insett sina begränsningar, stängt av datorn och letat reda på sängen. Men inte jag, neeejdå, varför sova då man kan sitta här och vara uttråkad och leta efter tidsfördriv som inte kräver att hjärnan fungerar för den sista hjärncellen gick och la sig för flera timmar sedan!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
2/5/09, 5:22 AM
#43

#42 Japp, så är jag med.. Fast för de mesta brukar jag vara helt pigg ända till 06. nånting. Men just nu är jag så less och trött på saker och ting, så nu vart jag redigt trött i ögonen! Och ändå sitter jag kvar..

men nehe! man ska väl sova då! Så de blir en dag imorrn med.. *pust*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
2/5/09, 5:24 AM
#44

#43 haha skönt att höra att jag inte är ensam om det iaf =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
2/5/09, 5:25 AM
#45

#42: Ja så känner jag med. Har ont och skulle verkligen behöva gå och lägga mig. Men gör man det? Nej, något kan ju hända som gör att jag bara måste redigera saker. Men funderar på att skita i det och lägga mig ändå. En god film känns lite lockande nu faktiskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/5/09, 5:27 AM
#46

Och inte får jag sitta som jag vill heller!Skrikandes För Mori ska ligga som han vill i mitt knä! Bha!

Och ecko ligger och sover bredvid mig i soffan.. hum.. ser lite skönt ut faktist!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
2/5/09, 5:29 AM
#47

#46 hahaha är det du som är kattägare eller är du kattägd?Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
2/5/09, 5:29 AM
#48

Det är sååå fuskigt. Jag vill också ha en hund som ligger och snusar och sover. Det låter så otroligt härligt med en sovande hund. Och så vill ja ha en mysig pysig vovve i sängen med mig. Saaaknar vovve. Gråter

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Liss
2/5/09, 5:31 AM
#49

#47 Haha! Ja jag erkännar. Jag är kattÄGD! Förvånad

#48 Jo de är faktist himla mysigt. Annars hade jag nog brytit ihop helt här. Och så när vi går och sover ska han allra helst lägga sig under täcket som en bulle vid min mage! - De är dock mindre mysigt efter ett tagTungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/5/09, 5:34 AM
#50

#49: Ohh, nu är du bara dum och elak. jag äslakr sådana hundar. Helst ska de vilja ligga där i värmen med mig heeela natten. har haft en sådan en gång. Hon älskade värmen under mitt duntäcke den damen. Och så skulle hon ha egen kudde. Och där låg hon heeela natten med matte, så tätt hon bara kunde.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
2/5/09, 5:38 AM
#51

Djuren ska sova i sängen, så är det bara! jag var ju singel då jag skaffade min dubbelsäng, men det gjorde jag endast för att alla 3 katter & 2 hundar som jag hade då inte rymdes att sova med mig i en enkel säng.

Inte alla som köper dubbelsäng bara för att djuren ska rymmas och sova =)

Men nu mera så får Velvet dela med sig av sin sida av sängen för att husse ska ha någonstans att sova Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
2/5/09, 5:39 AM
#52

#50 haha! Ecko har en egen kudde! Han har en hel jäkla sida, en 80 säng! Och ändå ska han ligga under mitt täcke, på min sida! När jag har uppdragna knän, så får han plats där som en liten boll!

Men jag rör mig så mycket när jag sover, så om de ligger en boll ivägen blir de lite problem och då kan jag inte sova!Tungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2/5/09, 5:40 AM
#53

#51 Ja herre min je! Har jag nattbesök så får jag knappt sova alls. För då håller Ecko på och bonkar, och suckar! och vankar fram och tillbaka.. Gud! De får inte sova en kille där inte! Han är ju mannen i huset för bövelen!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2/5/09, 5:42 AM
#54

Ah, nu när ni är vakna föresten.. Åsa och Anne! Ecko har rivit sönder en av sina klor totalt! Den börjar blöda lite då och då, och han har jätte ont i den. Har försökt att ha en strumpa över så han inte rör det. Men de hjälper ju inte!

Ska jag göra?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/5/09, 5:43 AM
#55

#51: Ja men visst ska djuren sova i sängen. Jag har ju en sambo som inte tycker om hundari sängen. Vi hade stora gräl om det. Ända tills han insåg att hundarna lärde sig att när han gick till jobbet kunde de hoppa upp och lägga sig. Han kom på dem då han glömt matlådan och kom tillbaka hem :-) Ett par skämmiga hundar hann inte ner ur mattes säng då. Så han gav upp och hundarna fick sova i min sida av sängen men inte hans. och det gjorde de faktiskt. Precis som om de fattade att de fick sova i min men husse ville ha sin ifred.
Nu går det dock bra att ha katten i sängen, det säger han inget om. Så nu väntar jag bara på en vovve i min så är allt som det ska igen. :-)

#52: Ja men klart att han vill ligga nära matte. Du får sluta röra dig när du sover. lite får du väl offra dig för Eckos nattsömn. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
AnneN
2/5/09, 5:43 AM
#56

#54 har hela klon lossnat eller sitter det rester kvar?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
2/5/09, 5:46 AM
#57

#54: Hur menar du med totalt? Hur allvarligt det är och vilka åtgärder som behövs beror helt och hållet på hur det ser ut.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/5/09, 5:51 AM
#58

#55 Haha! Jo men eller hurTungan ute

Ja alltså klon är kvar, men den är sönder på sidan och ser ut som hela innehållet är sönder. Men den är hel på andra sidan. Den är blodfylld och ser nästan infekterad ut!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
2/5/09, 5:53 AM
#59

#58 det enda du ska göra då är att ringa veterinären direkt de öppnar så att de får plocka lös klon helt och ge den behandling som behövs för att det ska kunna läka!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
2/5/09, 5:55 AM
#60

#59 Oj, plockas bort?Förvånad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/5/09, 5:55 AM
#61

#58: Börja med att spola vatten över klon. Ordentligt med vatten så du får bort allt blod.
sedan får du kontrollera hur skadat det är. En klo återhämtar sig otroligt bra. Men se till att du klipper bort den del som är värst skadad, där kan det komma in smuts och då kan han få en infektion där.
Sedan ser du till att stoppa blodflödet från klon. Och så går du bara med honom där det är rent. Helst snö om ni har det ute. det är det bästa. Då blir det inte smutstigt. Annars får du sätta på en socka och skyddsbandage tills det har läkt över pulpan.
Om det däremot är infekterat och du ser det, då måste du ta honom till en veterinär så att han kan få medicin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/5/09, 5:57 AM
#62

#61 Okej, då får jag göra rent den först. Han var dum nog att gräva nu när vi var ute.. Så den är ju full med sand!
Mamma hade visst sårtvätt också, kan de funka?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Faxlin
2/5/09, 6:00 AM
#63

#62: Jadå det kan fungera. men det bästa i det läget du är i nu för att se exakt hur stor skadan är egentligen är att använda vatten. Massor med rinnande vatten. För det kommer gå åt en hel del för att få bort allt smuts. Och du kan inte tvätta med något för då kan du trycka in smutsen mer än det redan är. Att han grävde ute var inte bra alls. Det försvårar ditt jobb. Men det är också något som kan vara positivt, hade klon varit extremt allvarligt skadad hade han ahft för ont för att gräva.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/5/09, 6:12 AM
#64

#63 Jo, men han är rätt puckad! Marken var jätte hård nu, för de börja snöa lite idag. Och när vi kom in gnällde han till när jag skulle torka hans tassar. Så medans han grävde tänkte han helt enkelt inte på de, han är ju en duum hårding!Skäms

Men jag ska tvätta det! Just nu sover han så gott. Så får nog ta och göra de idag/imorn.. ehm.. idag?

Men nu ska jag sluta lyssna på irlänsk musik här^^ och sova!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2/5/09, 6:13 AM
#65

Tack såklart för svarenSkrattande

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
2/5/09, 2:37 PM
#66

Åsa, din gamla hemsida fungerar väl?

Och du kan få en knäppie om du vill… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 3:35 PM
#67

Nepp min gamla hemsida fungerar inte. Eller fungerar men det står inget där ;-)
Ohh, ja kom med en knäppie till mig. Fast helst vill jag ha en liten rottis valp :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 3:48 PM
#68

#67 Joho. Den är bara lite dåligt uppdaterad, men jag kan allt läsa. ;)

Ja stackars knäppien har ju ingenstans att bo till hösten, och han skulle säkert tycka det vore skitkul att jaga illrar hela dagarna! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 3:49 PM
#69

#68: Va? Vad har du hamnat på för sida då?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
2/5/09, 3:50 PM
#70

http://www.hakunamatatas.se/asa.htm

Funkar utmärkt för mig!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 3:54 PM
#71

haha, så den har kommit upp nu. Skoj, men den ska göras om som sagt var :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 4:01 PM
#72

Den har ju vart uppe hur länge som helst. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 4:02 PM
#73

#72: Meeehh, inte när jag har tittat. så jag har liksom ledsnat. men nu måste jag ta itu med den igen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 4:05 PM
#74

#73 Hihi jaa! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 4:06 PM
#75

#74; kan ju vara bra att ha den uppdaterad lite mer kanske. Mina döa illrar stod med bland de levande och ja en massa konstigheter där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 4:11 PM
#76

Jaa uppdatera!! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Faxlin
2/5/09, 4:15 PM
#77

Japp ska sätta mig med det en natt när jag inte har annat för mig. Nu ska jag dock gå och vila lite och se om febern ger sig. Inte bra att inte lyckas somna en endaste minut heller en sådan gång. Febern brukar ge sig bättre om man sover bort skiten.
Men jag har i alla fall hunnit se en del filmer på morgonen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 4:18 PM
#78

Men Åsa, har du feber? Förvånad Då får du krya på dig!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2/5/09, 4:21 PM
#79

Ja jag har visst haft det ett par dagar nu. Med hosta och nu i går började jag bli snorig. Men ändå är det värsta nog inte något av detta utan att man pendlar mellan att frysa och svettas så in i norden.
Men det är lungt, ska vila en timme eller så innan gubben kommer hem så är jag på benen igen tills i morgon igen. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/5/09, 4:24 PM
#80

Ja usch, feber är inget roligt alls… :/

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
2/6/09, 2:49 AM
#81

Någon vaken inatt då? Känner mig lite ensam här!

Men är förbenat trött, men orkar inte röra på mig!Tungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/6/09, 2:51 AM
#82

Jag är vaken. Har fortfarande inte voit sedan vår förra natt här inne :-)
Men nu sitter jag och försöker få ork att gå upp och göra en kopp varmchoklad och vispgrädde så jag kan ynka ihop mig i fotöljen till CSI som börjar på femman 02.10

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/6/09, 2:55 AM
#83

Åsa: Usch! låter inge vidare hörru du.. Jag somna väl 07.00 igår och gick upp vid 15Tungan ute 

Sen var de upp och hoppa, fixa iordning sig och gå me ecko ett lååååångt varv! Och vid 17 så var de iväg till mor min för att träffa min lilla tös, systerdotter, och sen iväg till Linköping för att dansa Line Dance!

Fullt upp! Är skit trött.

Åh, varm choklad. Har ingen mjölk kvar jueFörvånad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Faxlin
2/6/09, 2:57 AM
#84

Nej det är inget vidare heller. Men så fort jag lägger mig ner håller jag på att hostar lungorna ur mig. Så det blir inget ligga för mig förns det här ger sig.

Trist att vara utan mjölk. Här har vi dock mjölk, men inte riktigt den orken som jag behöver för att fixa det. ;-)

Förstår om du är trött efter en sådan dag. Line Dance tar hårt på en.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/6/09, 3:01 AM
#85

Men kan du inte ligga på något annat sätt då? Eller hostar du hur som?

Ja, hade jag vart där hade jag lätt kunnat fixa varm choklad!Glad

Haha, jo Line dance är totalt dödande för hjärnan! Mycket tankeverkstad går åt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Chutney
2/6/09, 3:04 AM
#86

Jag är vaken :)

#84

Men uscha, krya på dig!

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Faxlin
2/6/09, 5:26 PM
#87

#85: Spelar ingen roll hur jag ligger. Jag hostar ändå så jag är på väg at kräkas. Så sitta och sova, det går det med korta stunder när kroppen tar slut. det vet jag i alla fall :-)
Snällt av dig att du skulle fixat choklad. Är glad över tanken och viljan.

#86: Jag försöker. Men febern vill inte ge sig. Har varit uppe på 38 grader och med mina normala 36,2 är det mycket.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/6/09, 9:03 PM
#88

#87 Mm, förstår hur du har det. Hade de där för någon vecka sen! Är fortfarande rosslig i halsen, men absolut inget mot då.
Inget kul de där öht!

Fick du dig någon choklad då?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2/6/09, 9:15 PM
#89

Någon som kan få mig glad?

Fick veta att jag kuggade på tentan så det blir omtenta.. Satt ju och pluggade som en galning i flera veckor för att klara den, men nej..

Medan det fanns folk som inte ens slog upp boken och klarade sig.

:(

Alex
2/6/09, 9:59 PM
#90

#89 Jag sa ju det, du pluggade för mycket!

Hälsa laxen. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Maja
2/6/09, 10:00 PM
#91

Det blev ingen lax, han var död.

Alex
2/6/09, 10:02 PM
#92

Gråter När blir det begravning?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
2/6/09, 10:03 PM
#93

Jag vet inte. Han bara låg där i fiskdisken. Uppsprättad. Fanns ingenting kvar i magen, han kanske var hungrig?

Alex
2/6/09, 10:06 PM
#94

#93 Du får gå dit med lite maskar till honom…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
2/6/09, 10:08 PM
#95

Nähä, äckligt med mask! Choklad är godare!

Faxlin
2/6/09, 10:34 PM
#96

#88: Jadå det fick jag faktiskt :-) Gott med choklad :-)

#95: Mata honom med choklad då :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
2/6/09, 10:37 PM
#97

#96 - Mjölkchoklad eller schweizernöt?

Annons:
Liss
2/6/09, 10:41 PM
#98

#96 Ah, va härligtSkrattande

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2/7/09, 4:00 AM
#99

#97: Ta schweizernöt du. Det är mest nyttigt. Nötter är nyttigt säger de ju :-)

#98: Ja det var inte dumt alls :-) Ska nog upprepas nu ikväll tror jag. Satt bra då igår så då gör det säkert det ikväll med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2/7/09, 4:10 AM
#100

Humff.. jag har fortfarande ingen mjölk jueTungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
2/7/09, 4:12 AM
#101

wiiiieeeeeeeeeeeee, jag har precis äntligen lyckats bli klar med en artikel om diabetes hos hund, för den som vill läsa så finns den på blandrashundar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
2/7/09, 4:15 AM
#102

Men Lisette, du har ju haft hela dagen på dig att skaffa mjölk så vi kan sitta här och dricka varm choklad ihop :-)

Anne, ska läsa den i morgon har jag tänkt, när hjärnan är mer sammarbetsvillig kanske :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Upp till toppen
Annons: