Annons:
Etikettallmänt
Läst 442 ggr
Musiken
2/14/09, 7:12 PM

Bitter

Idag ar jag en riktig bitterfitta. Alla hjartans dag och pojkvannen gick sa fort vi vaknat med orden att han skulle hem for att det var sa trakigt hos mig och sloseri med tid att bara sitta pa mitt rum.

Inte blir det battre av att han nu har uppdaterat sin status pa facebook med att han har varldens basta dag, men nar jag skickar sms och fragar vad som gjort att hans dag ar sa bra sa far jag bara till svar att "varfor ar du sa bitter idag?".

Jag har lust att slanga ut karljavlen.

Nagon annan som ar bitter idag, eller ar ni alla uppvaktade av partners med rosor och choklad? Skrikandes

Annons:
Angelclaw
2/14/09, 7:21 PM
#1

haha nää min karl flydde fältet och finns inte ens i kommunen och jag jobbar, så inte var det nån spännande valentines day här heller :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Theres
2/14/09, 7:50 PM
#2

Jag har ingen partner

golf.ifokus.se

Faxlin
2/14/09, 9:14 PM
#3

Min partner kröp till andra änden av sängen när jag försökte vara go i morse. Så jag kan inte heller skryta över en bra alla hjärtans dag faktiskt.

Men ja man får väl vänja sig bara.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Angelclaw
2/14/09, 9:15 PM
#4

min karl minns aldrig sånna dagar heller, så jag mmsade i morse, och då ringde han allt och var lite mysig :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Liss
2/15/09, 5:27 AM
#5

Jag var hos en tjejkompis och köra guitarhero i ställetGlad Vi hade de jätte trevligt. En killkompis var också med. Så två gitarrer och en mick och vi körde gärnet.. thihi

De har vart okej idag..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
2/15/09, 1:09 PM
#6

jaa jag e lisettes tjejkompis :P så som sagt singelfest me guitar hero ;) hahah ;D vi rockade loss iaf :D

Annons:
Musiken
2/15/09, 1:45 PM
#7

ha.. idag ar jag annu mera bitter. Maste saga att det ar fan forsta gangen jag blivit dumpad pa alla hjartans dag..

Theres
2/15/09, 2:49 PM
#8

Jag dumpade en kille en gång på alla hjärtans dag, eller om det var någon dag innan… hade köpt en jättefin hjärt-klubba, men ville inte ge bort den så jag dumpade honom :P det var 10 år sedan…

#7 Beklagar sorgen eller vad man ska säga

golf.ifokus.se

MimmieM
2/15/09, 6:53 PM
#9

#7 Oj, va trist! Eller, karln din var dum nog att kalla dig för bitter och dumpa dig. Dummerjöns! Hur är de med dig då?

Jag låg och yla om att han minsann inte dragit hem så mycket som ett löv för att bevisa sin kärlek. Så han frågade snällt om han skulle gå ut och plocka ett löv till mig?! Det är kärlek de.

Carpe Diem

Musiken
2/15/09, 9:39 PM
#10

Joda, det ar bra anda. Hade ett finfint snack idag. Han ar jattedeprimerad och pallar helt enkelt inte. Men vi tar det lugnt och ser vad som hander. Skulle garna hjalpa honom med hans depression, men har inte den blekaste om vad jag skulle kunna gora for att det ska bli battre.

Annat var det igar. Da javlar var jag sa arg sa det slog gnistor och skvatte tarar om mig. Karljavel.

Alex
2/15/09, 11:35 PM
#11

#7 *Kramar om*

Jag blev inte direkt uppvaktad (ja, han fixade ju frukost och så innan jag klev upp ur sängen, men det brukar han…) men vi hade det himla trevligt med lite öldrickande och spökdiskussioner på kvällen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
2/16/09, 12:22 AM
#12

#11 tack :)

IdaS-A
2/16/09, 3:17 AM
#13

både jag å killen var (är fortfarande) superförkylda med feber å allt, tråkig alla hjärtans dag! Fast det bräcker ändå inte vår första alla hjärtansdag date iaf.. han körde fast i en snödriva på infartsvägen typ 25 meter hemmifrån å vi hoppade ur å skulle skotta snö, efter en stund frös jag så jag skulle sätta mig i bilen en stund, då smäller hn igen billdörren på mina fingrar. Jag blev skit sur å gick hem.. haha

Annons:
LinnB
2/25/09, 1:58 AM
#14

Vilken hemsk alla hjärtans dag du hade! En kram behöver du! (sisåhär 10 dagar senare, men ändå)

Jag gjorde inte ett jota på alla hjärtans dag. Eller jag var med pojkvännen, men firade inte alla hjärtans dag. Nej, denna dag gillar jag inte alls. Inte ens då jag har en partner. Skurken.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Upp till toppen
Annons: