Annons:
Etikettallmänt
Läst 249 ggr
Saga85
2009-03-14 11:42

Fredagen den 13e

Så, hur var det kära Nattsuddare, hade ni otur igår?

*här hade jag tänkt starta en undersökning, men det funkade inte…nattsudd hatar mig…*

Jag hade ingen otur, snarare tvärtom. Min bror berättade att hans sambo skulle åka till Trollhättan för att se Cirkus Miramar, jag tyckte det lät kul, han ringde och frågade om det fanns plats i bilen, och sambon berättade att en precis ringt och hoppat av. Så en halvtimma senare satt jag i bilen. Skiiiiitkuuuul.

Min far fick däremot stopp på bilen någon km utanför Linköping. Den två år gamla bilen dog helt och han kunde inte ta sig hem.

Annons:
Ebba-A
2009-03-14 11:50
#1

Jag hade inte så mycket otur, bara att några bekanta till famlijen krockade med bilen. Fast det gick bra, lite blåmärken och så var dom chockade förstås.

Värd på Choklad iFokus

SagaoAlfred
2009-03-14 12:59
#2

Jag hade ingen otur alls! :D

Dojdan
2009-03-14 13:04
#3

Ingen otur för mig igår! Inget nämnvärt i alla fall :-)


Faxlin
2009-03-14 13:52
#4

Förra fredagen den trettonde så förlorade jag nästan alla mina julsaker. Så för mig dödade fredagen den trettonde jularna för mig. Och tidigare har jag hamnat på kryckor massor av dem och fått armen bandagerad, ett stort flak med snö/is i nacken från ett högt hus mm. mm fast om det beror på dagen den 13:e vet jag inte. Det är nog bara Åsas allämnna piss otur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-03-14 14:01
#5

#4 Fy. Nä, jag tycker vi skyller på fredagen den 13e och slår den lite grann.

LinnB
2009-03-14 14:02
#6

Jag hade tur!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Annons:
Faxlin
2009-03-14 14:09
#7

#5: Med andra ord ska jag aknske inte börja baka och härja idag? Tänk hur det kan sluta.  Men jaja jag har ju lovat barnen så då är det bara att baka. De älskar att baka med mamma så vad gör man inte för att förgylla deras dag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Upp till toppen
Annons: