Annons:
Etikettallmänt
Läst 1191 ggr
Theres
2/16/09, 1:07 AM

Gah igen

Jag har fått men för livet…
Inatt (alltså inte nu, utan natten som var innan det blev dag) så hörde jag något… ja… och nu har jag fått men för livet Tyst

golf.ifokus.se

Annons:
Alex
2/16/09, 1:11 AM
#1

Hörde vad? Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Theres
2/16/09, 1:15 AM
#2

Något man inte vill höra, men när man väl hör det kan man inte sluta lyssna för man hör det hur gärna man än vill att det ska sluta :P

golf.ifokus.se

Alex
2/16/09, 1:16 AM
#3

Men så kan du ju inte säga, blir nyfiken ju!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liviluckan
2/16/09, 1:16 AM
#4

någon som hade sex? Cool

Alex
2/16/09, 1:18 AM
#5

#4 Ah, det var ju smart tänkt! Passar ju bra in på beskrivningen i alla fall. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Theres
2/16/09, 1:24 AM
#6

Min lillasyster Tyst

golf.ifokus.se

Annons:
Alex
2/16/09, 1:27 AM
#7

#6 Hihi mysigt. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liviluckan
2/16/09, 1:28 AM
#8

Hehe, bättre än föräldrarna iaf Tyst

Alex
2/16/09, 1:33 AM
#9

#8 Jo, det kan jag nog skriva under på. Har dock hittills aldrig hört varken dem eller syster, men skulle jag välja så hör jag helt klart hellre min syster!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Theres
2/16/09, 1:41 AM
#10

Ja, och jag trodde det var första gången igår… de har inte varit tillsammans så länge… sen idag fick jag reda på att de hade gjort det typ 6 ggr redan… min lillasyster som bara är 16 (17 i juni dock) :P Jag var iallafall 17 år och 1 månad innan första gången :P

golf.ifokus.se

Alex
2/16/09, 1:51 AM
#11

#10 Haha 16 är väl inte så "bara" för sånt? Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liviluckan
2/16/09, 1:52 AM
#12

nej, det är väl rätt normalt :)

Theres
2/16/09, 2:03 AM
#13

Ja, men hallå… hon är min lillasyster… hon är 5 år yngre än mig… och hon har sex i mitt hus, och har har inte haft sex sen den 17 januari… 2007! Lite sympati tack :P

golf.ifokus.se

Annons:
Alex
2/16/09, 2:28 AM
#14

#13 Haha okej då, det är synd om dig. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Theres
2/16/09, 1:45 PM
#15

Ja, exakt :P Sen ville jag inte höra heller =/

golf.ifokus.se

Theres
2/16/09, 1:46 PM
#16

Det ska stå "och jag har inte haft" inte "och har har inte haft" i inlägg #13 :P

golf.ifokus.se

Alex
2/16/09, 3:14 PM
#17

#16 Haha jag läste det som det skulle vara, la inte ens märke till att du skrivit fel. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hennum
2/18/09, 1:16 AM
#18

du får skälla på syrran lite. "Nästa gång ni har sex i mitt hus så får ni fanimej vara jääävligt tysta! annars åker ni ut!!!" :D hihi… nää, skojade bara. ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

LiindaH
2/18/09, 2:26 AM
#19

Skräm mig inte :O. Mina små systrar blir 16 :O.

Jag har dock hört min mamma åh styvpappa.
Man tror inte gamlingar ska orka men jotjenare krut i tanten efter 23 ;P

// Liinda

Theres
2/18/09, 2:35 AM
#20

#19 Ihhh, då hör jag nog hellre min syster…
Blir värre när min bror som är 19 hittar någon… han har sitt rum vägg i vägg med mig…

golf.ifokus.se

Annons:
LiindaH
2/18/09, 2:37 AM
#21

haha jag trodde alla hade hört sina föräldrar nån gång :O.

jag skulle nog DÖ om jag hörde mina syrror faktiskt :O
hua tur att man inte har någon broder ;D

// Liinda

Faxlin
2/18/09, 6:52 AM
#22

Vänta tills ni får barn och kommer på dem. Det är inte roligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2/18/09, 9:32 AM
#23

Haha varför inte det, Åsa? Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Theres
2/18/09, 1:12 PM
#24

#22 Är inte det drömmen? ;)

golf.ifokus.se

LiindaH
2/18/09, 1:14 PM
#25

Åsa, jag är inte dugg avvis ! ;P

// Liinda

Saga85
2/18/09, 1:43 PM
#26

Visst blir man lite förskräckt när man upptäcker att ens små syskon faktiskt börjar bli stora Förvånad Min bror är också fem år yngre än mig, och lite då och då hör man misstänksamma ljud uppifrån hans rum när flickvännen är på besök. Det värsta är att jag insåg då hur lyhört huset är och hur övriga familjen faktiskt måste ha hört något när jag haft pojkvänner hemma.

Nej, man borde låsa in sina småsyskon tills de blir 30 eller så.

Faxlin
2/18/09, 3:19 PM
#27

#23: hmm, vänta du tills du har egna barn.

#24: jo det är en dröm, en mardrömm.

#25: Nej jag förstår det, det jäkligaste är att alla som skaffar barn nog råkar ut för det någon gång.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
2/18/09, 8:26 PM
#28

#27 Jag ska inte ha några egna barn. Mer än hästar, hundar och illrar. Flört Och eventuellt ett styvbarn i form av en katt… Foten i munnen

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Dojdan
2/19/09, 2:25 AM
#29

Jag har gått in i rummet när mina föräldrar var i full gång! Herregud va hemskt, jag hoppade i skorna o sprang till skolan!


Liss
2/19/09, 2:38 AM
#30

Har aldrig hört mina föräldrar, dem skillde sig när jag var 6 år.. så kanske inte så konstigt. Har inte hört min mor med någon annan heller tack o lov. Nog att vi är öppna och pratar om allt, mamma jag och min syster, men någon måtta får de varaTungan ute

Har nog inte hört någon faktist.. men dessvärre har min mor fått höra mig och exet ett antal gånger.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
2/19/09, 2:41 AM
#31

#30 ja, herregud.. tack och lov att man inte bor hemma längre Flört


Liss
2/19/09, 2:43 AM
#32

Hahaha.. jaa verkligen! Nu kan man låta hur mycket som helst. Eller ja, de är rätt lyhört i dem här lägenheterna. Så min granne under kanske inte tycker om mig alldeles sådär jätte mycket. Men i alla fallTungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
2/19/09, 2:45 AM
#33

#32 haha, nej men de får dom stå ut med Flört I annat fall skulle det vara sjukt kul att höra hur hyresvärden skulle lägga fram ett sådant klagamål, haha Skrattande


Liss
2/19/09, 2:47 AM
#34

Hihi.. ja de vore lite kul faktist! "Ja, men neeh.. dem har hört väldigt höga stön och skrik. Dem var rädda för att du for illa"Flört

Neh, men tusan. Sex har väl dem flesta hoppas jag, så lite får man väl stå ut med när de är lite lyhört.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Dojdan
2/19/09, 2:49 AM
#35

Haha, det tycker jag!


Theres
2/19/09, 2:50 AM
#36

#34 Sex har väl de flesta ja… utom jag då ;)

golf.ifokus.se

Dojdan
2/19/09, 2:51 AM
#37

Man får väl klara sig på egen hand.. så att säga Flört


Liss
2/19/09, 2:52 AM
#38

Haha, ja de finns ju grejor för att fixa själv med.. I och för sig är inte de lika roligt, enligt mig då, men i alla fallSkrattande

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hennum
2/19/09, 2:53 AM
#39

aldrig hört mina föräldrar, syskon eller någon annan. Undrar om jag knappt hört någon… Dock har jag och någon annan hörts vid några tillfällen :P Folk i min omgivning är nog mer noga med att inte märkas än vad jag är. :P Kanske är jag inte noga med att inte märkas därför att jag aldrig behövt upptäcka det?… hmm.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Dojdan
2/19/09, 2:53 AM
#40

Det beror på situationen Flört


Theres
2/24/09, 5:27 PM
#41

Oj… 2008 menar jag några inlägg upp… inte 2007… det vore ju nästan panikartat :P

golf.ifokus.se

Annons:
Angelclaw
2/24/09, 7:28 PM
#42

Jag traskade in på min kusin med fru i full gång doggystyle en gång :P Men det gick bra ändå! Inga men alls!

Sov i samma rum som en kompis och ett ragg en gång när de satte igång men, äh jag är inte så pjoskig ;) Fixar det mesta *S*

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

LiindaH
2/27/09, 7:31 PM
#43

Tess, samma rum är lindrig, jag har delat säng!
jag har MEN för livet

// Liinda

Angelclaw
2/27/09, 10:28 PM
#44

Haha jag hade nog fixat det med, som sagt inte så pjoskig, folk nuppar ju :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

MimmieM
2/27/09, 11:15 PM
#45

HAHAHAHAHAHAHAHA

Carpe Diem

Angelclaw
2/28/09, 12:03 AM
#46

Äh, till och med min granne som är modell äldre dam tyckte det var helt naturligt då vår andra granne (ung kille) drog hem flera tjejer under några helger varav samtliga tjöt som katter ;) hördes ORDENTLIGT, men min granne sa bara "äh de måste ju få roa sig, men jag funderade på att knacka på och be dem dämpa sig…" Haha, hon är helt underbar min granne :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

LiindaH
2/28/09, 1:06 AM
#47

tess, nej det är heeeemskt att ligga breve i en 120 säng.
och känna deras lår emot en !

// Liinda

Angelclaw
2/28/09, 1:48 AM
#48

Haha men då är det väl bara att grymta "gå och nuppa nån annanstans slemmon och låt mig sooova"

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
VeronicaKahlbäck
2/28/09, 2:27 AM
#49

#47 det är heeemskt och jag bryr mej verkligen inte om sånt men när dom gnuggar emot en så vill man sjunka genom jorden ungefär..usch..

är inte så förskräckligt många gånger jag varit tvungen att lyssna på andra ha sex i  mitt liv men däremot har i stort sett alla hört mej eller klivit in mitt i akten. finns hur många roliga historier om det som helst.
men den som slår alla rekord är när en kompis började träffa en kille som bor i huset mitt emot, han bor på 1a våningen och jag på 5e och det är en stooooor gård imellan.
iaf så var min kompis hemma hos honom och skulle peka ut var jag bodde..
- helvete är det din kompis som skriker så in ihelvete jämt så det hörs även om jag stänger fönstret - sa killen,
när kompisen berättade det här var inte för länge sen alls, några veckor sen men är första gången jag blivit generad tror jagSkäms

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Upp till toppen
Annons: