Annons:
Etikettom-nattsuddifokus
Läst 548 ggr
Faxlin
2009-03-15 01:32

iFokus Plus - vad önskar du?

iFokus behöver ju dra in pengar för att driva sajterna och reklam är en viktig inkomstkälla, men det behövs också annat.

I grunden kommer det alltid att vara avgiftsfritt att använda iFokus, men man vill gärna erbjuda extratjänster mot en kostnad som ett sätt att öka intäkterna.

Just nu finns möjlighet att köpa:

Nu undrar jag vad ni tycker skulle vara värt att betala för? I första hand handlar det om att utöka innehållet i "Plus" men det skulle också kunna vara något helt nytt och separat.

Vilka nya funktioner skulle du vilja se, och kanske vilja betala något för att få?

Önska här - så för jag det vidare!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
2009-03-16 05:56
#1

Knuffar upp denna, om nån har nån idé? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
2009-03-16 12:20
#2

Jag ska fundera på saken. Men vad skulle det kosta att bli av med reklamen t.e.x?

Mvh Chutney

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2009-03-16 12:21
#3

Ååååh förlåt, gud jag känner mig så dum ibland Gråter

Mår inte riktigt ok…f'låt

Såg nu vad det kostade.

Återkommer ifall jag kommer på nåt annat…

kram

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Chutney
2009-03-20 10:15
#4

Som jag letat efter denna tråd…pioff botta :)

Har efterlyst den, fått tips men inget stämde. Men äntligen hittade jag den :) Efterlyste på SUPPORT.

Mvh Chutney

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Solaika
2009-03-20 16:34
#5

Jag skulle vilja ha lite typsnitt att välja på, framför allt i artiklar men även i inlägg. :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Upp till toppen
Annons: