Annons:
Etikettallmänt
Läst 504 ggr
Chutney
2009-03-09 07:15

God morgon :) (+ lite dagsudd)

Morrn på er :)

Nu gick jag in tidigt, trots att käre mor sov. Hon har ju en liten toy-pudel som brukar skälla lite eller göra ljud ifrån sig om någon kommer in. Men igår när jag var inne vid 05.00 så sa jag inget och då undrade ju hon förstås vad som hölls på. Fick då lov att gå in på morgonen OM jag talade om att - det är bara lilla jag..*s*

Så, här är jag, och önskar er en god morgon :)

Igår fick jag besök här av min vän (och hennes barn) som jag gjort företagssida åt. Fick ett jättegulligt kort och en bok - Roslund och Hellströms - flickan under gatan. Den fjärde boken i den serien :) Gulligt tycker jag.

Jag har bara läst 2 andra av dom - Box 21 och Odjuret. Men vill även läsa Edward Finnigans upprättelse.

Box 21 och Odjuret är bra men hemska böcker. Igår när jag gick i andra huset så började jag med flickan under gatan, men hann inte läsa så mycket  då ögonen for igen :p

Sen sov jag kanske till halv 5 från ca halv 1 eller nåt.

Idag ska jag och mamma åka runt på en massa ställen. Vi ska handla på ICA-Maxi, Bauhaus, vi ska hämta hennes sommardäck i Länna, jag ska på apoteket, vi ska gå med hunden, åka till soptippen (om dom har öppet) packa och dona et cetera…

Vad ska ni pyssla med idag då?

Förutom en som jag vet är väldigt nervös just nu för det nya jobbet, som säkert kommer att gå så bra Flört *spark på röva*

Kram Chutney fluset

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Alex
2009-03-09 11:16
#1

God morgon!

Jag tänkte precis göra mig lite kaffe… Sen händer det nog inte så mycket idag. Kanske tar en liten promenad med hästen i eftermiddag.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LinnB
2009-03-09 12:05
#2

Godmorgon!
Inatt sov jag som ett jihu, riktigt oroligt. Steg just upp och kom på att jag har absolut inget planerat idag! Såå skönt!
Ska nog fortsätta läsa den andra boken i en Nora Roberts-triologi jag börjat med… och så blir den massa kattungemys! Och normalstort kattmys, så klart. Skrattande 

Ha en härlig dag!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Upp till toppen
Annons: