Annons:
Etikettallmänt
Läst 594 ggr
Faxlin
2009-02-24 02:09

Vad gör ni i natten?

Själv har jag suttit och snickrat ihop två artiklar till en sajt där jag är artikelförfattare. Än en gång, varför går det så bra till andras sajter men inte till mina egna? Får ångest av att jag inte får ut artiklar på goda nyhetr och choklad. Men framförallt på goda nyheter.

Guack hatar ångest oavsett vad de kommer i för förpackning.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Maja
2009-02-24 02:15
#1

Pratar med en gammal klasskamrat som jag inte har pratat med sedan juni! Det är synd att man tappar kontakten så där, men nu ska vi nog börja prata mer och mer. :)

AnneN
2009-02-24 02:17
#2

Sitter och fikar och klickar runt på iFokus.

Faxlin nu blev jag nyfiken, vilken sajt skriver du artiklar till och vad handlar de om?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Musiken
2009-02-24 02:22
#3

Klickar runt har och funderar pa att sova. Blev ingen somn alls igar, och har jobbig webdesign-kurs imorrn som hjarnan maste hanga med i :/

Faxlin
2009-02-24 02:25
#4

#2: haha, det är absolut inget att vara nyfiken om faktiskt. Det är början på lite artiklar jag tänkt ut till motor iFokus. Tycker det behöver in lite mer skoter där. Så jag börjar med lagarna nu. Sedan ska jag ut med lite mer roliga artiklar inom skotervärlden är det tänkt. Så skojigare än så var det inte :-)

Om klockan kunde bli 01.55 så CSI börjar igen då :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

VeronicaKahlbäck
2009-02-24 02:43
#5

Jag kikar runt lite efter idéer till en tatuering, texten är klar men vill att det ska vara något mer!
satt på msn tills det bestämde sej för att logga ut mej 17 ggr då gav jag upp:(

#4 hur många bollar har du i luften samtidigt egentligen?!?:O

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Faxlin
2009-02-24 02:47
#6

#5: haha, jag har faktiskt inte så många. Det kanske låter mer än det är. Men det är inte så farligt som det låter :-)

Men visst är det trist när msn bara kastar ut en. Jag försökte skriva till dig tidigare, men fick inget svar. *snyft* Kanske beror det på en laggande msn :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Liss
2009-02-24 02:55
#7

jag sitter och dricker te och äter kakor. Var precis ute med Ecko och lekte i snön! Super skönt att bara slänga sig ner och kolla upp i himmlen:)

Men nu sitter jag som sagt i mörkret med ecko som glor på mig om en kaka.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

VeronicaKahlbäck
2009-02-24 03:05
#8

Men Åsa då du ska inte var ledsen;)  jag har inte dej på min msn, jag har ju fått en ny dator och jag har inga admin rättigheter på den(kommer en kille o fixar det när som) så jag loggar in via meebo.com och av någon anledning så syns inte alla kontakter där för mej, har varit tvungen att adda om en massa, kan dessutom inte prata med dem som har "visa som offline" men om jag får din msn adress igen så kan jag adda om dej och då är problemet löst:D

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
2009-02-24 03:09
#9

#7 te det var en idé! ska gå o göra iordning lite nu:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Musiken
2009-02-24 03:12
#10

Nu sitter jag och forsoker varja mig mot pojkar. En jattegullig kille som tankte bjuda pa cheese cake och pannakor imorrn (det ar pannkaksdagen) eftersom jag beklagat mig tidigare over att ingen ville fira pannkaksdagen med mig och att jag var deppig for att det var en paus med pojkvannen. Det ar otroligt hur popular man blir sa snart alla tror att man ar singel. Men det kan ju vara bra att veta tills den dagen det hander :P

Chutney
2009-02-24 03:13
#11

Ofta så har jag kul med en kär MSN-vän. Men nu är hon sjuk så hon lägger sig lite tidigare :)

Annars är jag här och på lite andra ställen, surfar runt lite :)

Skulle skriva en artikel till Sorg. Har inte hunnit än, vet inte ens om jag får till det. Har aldrig skrivit en artikel förut.

Den senaste sorgen jag kommer att skriva om, är relativt ny..så jag vet faktiskt inte hur jag kommer att reagera. Är lite nervös inför det.

Min sorg sen -98 då min far tog livet av sig. Har inte skrivit om det tidigare heller..men men, det visar sig om det går.

Har haft fullt upp nu ett tag, men nu har det lugnat sig lite, så då kan jag prova…men jag tror inte att det blir lätt :)

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

AnneN
2009-02-24 03:16
#12

#11 att skriva en artikel behöver faktiskt inte vara nått svårare än att skriva ett inlägg egentligen, så jag är övertygad om att du klarar det galant, även om det rent känslomässigt kan vara svårt då det är om något så tungt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

VeronicaKahlbäck
2009-02-24 03:24
#13

#10 Ja precis när man blvit singel o kanske inte letar efter något då finns det möjligheter överallt och sen när man letar efter något vettigt själv då finns det inte något att ha på långa vägar haha.

#11 att skriva om sorg är svårt, att överhuvudtaget vara tvungen att ta upp det så långt på ytan är svårt. men det ska nog gå bra bara du inte försöker tvinga fram något eller känner dej pressad.
att kunna skriva om sådant är för många ett bra sätt att bearbeta känslorna.

gjorde nyss te och min micro har fått fnatt den tjuter..?
det kan inte vara bra va, dags o köpa ny?!?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
Chutney
2009-02-24 03:46
#14

#12

Det jag menar är att jag inte vet hur känsligt det blir när jag skriver :) Men jag ska prova. Men det kanske tar tid :) Jag har annars mycket svårt att prata om känslor, men det kanske är lättare att skriva? Det visar sig :)

#13

Jag ska försöka. Det kanske är nyttigt för mig då jag har hållt det mesta inom mig. Blir kanske som någon form av terapi och det är ju aldrig fel egentligen.

Hm..haha, ja, låter som det är dags att skaffa en ny kanske Skrattande

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Faxlin
2009-02-24 03:52
#15

#8: Men jag har ju dig på min msn:-) Och du har varit inloggad. hihi

Men klart du kan få den. faxlin@hotmail.com

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Upp till toppen
Annons: