Annons:
Etikettbilder
Läst 510 ggr
Chutney
2009-03-09 07:21

Bilder på Nova - toypudeln :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag nämnt toy-pudeln som min käre mor har ett par gången (under nattsudd) så tänkte jag visa ett par bilder på henne :)

Den första är hon långhårig på och har luggen i tofs (tyvärr så syns inte hela hon)

Här är hon nog bara ett par år gammal.

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Chutney
2009-03-09 07:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är hon äldre. Kortare päls. Plus att mamma och styvfar R.I.P lovade ta hand om henne då styvfars son m familj, någon blev allergisk (dom hade flera hunder, men gav/sålde alla ändå)

Sonens fru lovade att tvätta, klippa, ansa, klippa klor m.m efter att de tagit över Nova eftersom mamma inte kan, men det händer inget på den fronten.

Nu har hon lite mer päls än på just denna bild men mamma har beställt tid för ovanstående så det blir gjort innan flytten. Sen gäller det att hitta någon som kan sånt i Borlänge, men det finns det säkert :)

Nova blir snart 5..så hon är väl runt denna ålder på denna bild.

En gång hade hon en massa hår runt och i ögonen, så klippte mamma tuppkam på henne..jättesöt, men det var ju en tillfällig lösning..*s* Synd att inga kort togs då…tror jag..

Ja..det var lilla Nova :D

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Alex
2009-03-09 11:15
#2

Söt, och underbart med tuppkam! Skrattande Haha!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-03-09 18:28
#3

Naw vad söt hon är.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
2009-03-09 18:30
#4

Naaw nu saknar jag mammas vovve….

Jätte fin va hon iallafall, din alltså

// Liinda

Upp till toppen
Annons: