Annons:
Etikettsömn-sömnproblem
Läst 723 ggr
LiindaH
3/10/09, 7:09 AM

typ ap trött

Jaaaha… Då ska jag tydligen bli en duktig medborgare idag och börja jobba… Känns? Inte så bra just denna sekund faktiskt… Ah misstolka mig inte fel..
Är jätte glad över att ha fått ett jobb, men jag har sovit max 1½ timme inatt.. Jag är HELT slutkörd och skulle mer än gärna vilja sova.
Kommer vara helt SLUT när jag kommer hem.
Det är sanslöst.

HUA.. Vad ska ni göra idag?

// Liinda

Annons:
Liss
3/10/09, 9:00 AM
#1

Känner likadant! Vrålont i huvudet och inte sovit en blund, till och med ecko vägrar gå upp! han tror jag är dum i huvvet just nu! ..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Chutney
3/10/09, 10:15 AM
#2

Oj, så lite sömn :( Stackare. Hoppas du ändå är pigg under dagen. Sen kan jag tänka mig att du är en massa nervös också..:p

#0

*håller tummarna*

Själv sov jag inte så mycket, även om jag inte hade tillgång till datorn. Jag har ju hjärtsvikt bl.a och har svullnat upp rejält på smalbenen, så jag hade tagit med mig urindrivande medel. Bra att ha vid behov tänkte jag (har inte behövt äta urindrivande på säkert 1 år innan) MEN, då hade jag tagit fel u-drivande. Detta var depot-tabletter…*suck* Fungerar ju liksom dygnet runt. Men jag var tvungen att ta en igår p.g.a svullnaden. Men idag ska jag hämta ut de "riktiga" urindrivande, som är mer snabbverkande. Så jag fick springa på toa hela natten m.m - kul i jul.

Annars har vi massor att göra här med packning o.s.v…

Sen på kvällen kommer min lillebrors ex ex ex ex eller nåt och äter middag och umgås här. Vi tänkte göra fläskfile i ugn med lite chilismak, lök och en skvätt grädde (och en massa kryddor och annat såklart) Oh, vitlök kom jag på…mmm…till det klyftpotatis och en sallad + vitlöksbröd:) Tänk, att man kan vara sugen redan nu…*s*

Så dagen blir rätt fullspäckad :)

#1

Uffa, hoppas huvudvärken går över. Jag har ofta ont i huvudet och det är inte alls roligt :( Jobbar du, eller har du möjlighet att kunna vila/sova?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

LinnB
3/10/09, 11:16 AM
#3

#0 Lycka till på första dagen!
#1 Krya på huvudet!
#2 Hoppas dagen blir bra! Åhhh…. vitlök Kyss 

Jag ska inte göra ett jota idag. Jag har mått jättedåligt inatt, så det blir rätt lugnt… eller ja, jag ska fara och boka tatueringstid med farmor som sagt i nån annan tråd.. det ska bli kul Skrattande

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liss
3/10/09, 1:12 PM
#4

#2 Ja nu ska jag sova ett slag. Jag "jobbar".. hehe. Jag är med som assisten i bakgrunden som ledare.

#3 Tack tack:)

Hehe, lycka till med farmor.. så himla kul att hon ska tatta sig:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: