Annons:
Etikettallmänt
Läst 681 ggr
Liss
2009-03-18 06:15

tyst, så tyst

Midnatt råder, tyster är i huset, tyst i huset. Alla nattsudds gömmer sig i ruset, drömmarruset. Tipp tapp tipp tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp.

En liten Lisette gäspar stort i gapet, stort i gapet. Sitter tyst och tittar på det tomma fatet, tomma fatet. Tipp tapp, tipp tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp!

Alex sover, snarkar gott om natten, gott om natten. Drömmer drömmar, om Elias som jagar katten, jagar katten! Tipp tapp, tipp tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp!

Nu till Jenny, ligger å på sig skruvar, på sig skruvar. Kan ej sova när tankar i huvudet ruvar, i huvvet ruvar. Tipp tapp, tipp tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp!

Linn, hon sover sött om natten me katten! natt me katten. Tror hon är en rymdraket till skatten, nu till skatten! Tipp tapp, tipp, tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp.

Malin drömmer, samma dröm som Ida, samma som Ida! Kärlek spirar och saknaden dem rida, saknad dem rida! Tipp tapp, tipp tapp, tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp!

Lisette tittar, tittar i kors på skärmen, i kors på skärmen. Glömmer natten, katten, hunden, sängen! gå till sängen!
Dags att sova, susssa lull på kudden! sova på kudden. Snart till sängen, hoppas väl på ängeln, blunderängeln. Tipp tapp, tipp tapp, tippe tippe tipp tapp.. slut på text!

natti natt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Solaika
2009-03-18 06:49
#1

*fnissar tyst för att inte väcka sambon*

Sött!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Chutney
2009-03-18 08:36
#2

Naw, vad gulligt :)

Då sov iallafall jag :) Men visst är det tråkigt då man tycks vara vaken alldeles själv?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Dojdan
2009-03-18 11:24
#3

Haha… gud va bra Lisette! Och jag ska tillägga att jag låg och vred på mig i flera timmar innan jag somnade, hade så sjukt mkt tankar i huvudet!


SagaoAlfred
2009-03-18 11:28
#4

Hahahahaha!

"Kärlek spirar och saknaden dem rida, saknad dem rida!"
Vad menar du egentligen? ;)

lill-jarven
2009-03-18 13:33
#5

Hahaha!

Alex
2009-03-18 14:27
#6

Hahahahaha såå sött! ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Liss
2009-03-19 00:35
#7

Haha, ja men min fantasi var inte riktigt på topp just då:P

#3 ja du ser, jag vet allt^^

#4 Ja men ja? saknaden rider er? .. precis som de står^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-03-19 02:21
#8

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH! *titta, det är inte alls tyst, du bara luras*

Telefonkontakt
2009-03-19 02:25
#9

när du skrev det där så låg jag på uppvaket och had eont i magen och irreterande mig på en tom droppåse och en kanyl i armvecket :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
2009-03-19 03:49
#10

Då skulle du behövt läsa här inne för att muntra upp dig då!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: