Annons:
Etikettallmänt
Läst 527 ggr
Solaika
2009-04-02 19:17

Gå ut hårt och öka

Blah! Jag är trött! Hur kunde mitt schema bli såhär? En dag av 8 ledig.. usch! Man blir ju helt trasig i knoppen. Jobbat tre dagar.. måndag-tisdag-onsdag.. ledig idag.. jobbar imornbitti, lördag kväll, söndag morgon och måndag morgon.

Blir en till sovande i huset i helgen.. ska faktiskt åka dit om en liten stund redan. O vi ska sova där tillsammans för första gången. Börjar ju 7 o jag vill inte behöva gå upp kl 5. Då tyckte Eric att vi kunde sova där båda två. Han o pappsen ska jobba på köket imorn, för hoppningsvis blir det så gott som klart :D

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Strumpa
2009-04-02 19:19
#1

usch vad drygt. förra sommaren jobbade jag så mkt som 15 dagar i sträck som längst, ca 13 h/dag. jobbigt att inte få nån riktig struktur :/

hoppas du får bättre schema snarast :) så att du får sova ut!

kul med huset! vill se bilder sen! :)

kram

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Solaika
2009-04-02 19:21
#2

Det är inte lagligt att jobba så ju. Jag skulle inte kunna lägga så många dagar på raken om jag så ville. Vi har ett dataprogram vid schemaläggning som talar om för oss när dygnsvilan blir fel o sådär.

Jag ska försöka komma ihåg o ta med mig kameran nån dag. Skulle ju kunna leta upp lilla kameran om inte annat :)

Kramis

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Strumpa
2009-04-02 19:24
#3

jasså ok, det låter ju bra. hoppas dock att du får det lugnare snart. antar att ju mer van på jobbet man blir och får mer rutin, så kommer det kännas bättre sen :)

ja det tycker jag du får göra ;) vill se ju! Cool

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Dojdan
2009-04-02 19:25
#4

Så ut Solaika, det blir fina pengar till sommaren :)


Solaika
2009-04-02 20:07
#5

Jo, det blir bättre.. o jag får lära mig att inte lägga såna här scheman oxå. Pengarna blir inte bättre för att jag jobbar 7 av 8 dagar iofs eftersom jag har månadslön ;) Men visst, jag klagar inte över pengarna :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Solaika
2009-04-02 20:18
#6

Nu stänger jag ner o far mot Västerås. Ha en bra kväll, ses imornkväll!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Angelclaw
2009-04-02 22:29
#7

I heeear you. Jag jobbar ofta så :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Faxlin
2009-04-03 00:02
#8

Usch nej, inte bra att lägga schemat så. Men du lär dig av misstagen. Nästa gång kommer du tänka annorlunda när du planerar ditt schema.

Kramar om

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
2009-04-03 23:40
#9

#7 Vet ju att du gör det gumman. Lägger du schema själv?

#8 Näe, perioden vi håller på med nu är jag lite mer noga med!

Kramar tillbaka :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Angelclaw
2009-04-11 08:43
#10

#9 Nääe

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Upp till toppen
Annons: