Annons:
Etikettsömn-sömnproblem
Läst 293 ggr
Chutney
3/25/09, 9:50 AM

Jag är alldeles förvånad...

Wow vad jag har sovit ..så förvånad jag är :) Somnade kanske vid 23.00 ca, sen var jag upp och kissade vid halv 6 och somnade om till 8.00 ca.

Härligt, var bra länge sen jag sov så gott :) Brukar sova jättedåligt annars.

Kram Chutney

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Strumpa
3/25/09, 9:52 AM
#1

va skönt :) kul att nattsudd får nån att sova ;) hehe. har du också strålande solsken hos dig? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Chutney
3/25/09, 9:55 AM
#2

#1

Ja det känns jätteskönt :) Tror det var nåt annat än nattsudd som fick mig att sova..tihi..skrev en tråd i känsligt, visst är du med där? Kan ju ha lite med saken att göra..*s*

Ja, det är strålande solsken här i Borlänge, men känns rätt kallt, jag fryser…*burr* Vart bor du?

Kram

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Strumpa
3/25/09, 9:59 AM
#3

jag bor i Örebro, det är 7 minus här men det ser ut som 15 plus om man bortser från snörester :) hehe ja jag tänkte på det också men visste inte om jag skulle ta upp det då det är en öppen tråd det här ;) men det tror jag spelar roll. hihi.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Chutney
3/25/09, 10:12 AM
#4

#3

Okej, ja det är ju inte så fasligt långt emellan, så det är nog ungefär samma temp här kan jag tänka mig :) Om ett par timmar är det nog varmt en stund på balkongen iallafall :) Men vi har massor av snö som måste tinas bort.

Gör inget om man tar upp så hintar för de som är med på Känsligt..bara man inte skriver det rakt ut..*s*

Kram

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Faxlin
3/25/09, 10:44 AM
#5

Vad glad jag blir för din skull. Så skönt att höra att det går bra. Ja med allt liksom.

Kramar om

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Chutney
3/25/09, 10:59 AM
#6

#5

Tack vännen :) Hoppas du kan finna lite sömn och lite värk-frihet du med!

KRAAAM

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Faxlin
3/25/09, 11:03 AM
#7

#6: Men jag mår så mycket bättre nu idag. Har haft flera dagar när jag trott jag skulle ta livet av mig av värken. Men nu är den som den brukar igen. Jävlig men går att leva med. ;-) Så jag är glad faktiskt. I går pallade jag att sitta sammanlagt 20 minuter på hela dygnet här inne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Chutney
3/25/09, 10:18 PM
#8

#7

Okej, skönt att det lättat lite nu iallafall :) Hoppas det håller i sig!

Kram

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

ivanhoe81
3/25/09, 10:48 PM
#9

gött att någon kan sova ordentligt
för jag går i sömnen, sover oroligt, etc etc på nätterna utom de nätter som jag tar igen all förlorad sömn men då är jag tröttare än jag var då jag gick o la mig, de nätterna brukar jag sova i ca 24-25 timmar

hade ett sådant dygn förra veckan jobbigt

Chutney
3/25/09, 11:11 PM
#10

#9

Ja, det kändes gott :) Men är tyvärr alltför sällan jag sover så gott. Sover inte alls särskilt bra annars. Dock går jag inte i sömnen när jag sover, vilket måste vara otroligt jobbigt förstår jag.

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

ivanhoe81
3/26/09, 1:16 AM
#11

japp de e de speciellt när jag vaknar på ställen jag inte somnat på eller när jag har brödsmulor i sängen när jag vaknar, värst var väl när jag tagit mig en tur på ca 1 km bort från hemmet innan jag vaknade (ser till att dörren verkligen är låst då jag går och lägger mig nu för tiden)

tur att du slipper gå i sömnen var glad för det

ibland får jag också sådana stunder som jag sover gött, de nätter som jag knappt sover någonting då är det fullmåne
borde dricka mer kaffe de nätterna så jag somnar, då koffein är avslappnande för mig o får mig att somna konstigt nog

Chutney
3/26/09, 2:03 AM
#12

#11

Oj, 1 km, vad frustrerande :O Jobbigt :(

Varför dricker du inte mer kaffe då om det fungerar på det sättet? Jag är själv ingen kaffe-drickare, så jag vet inte om man kanske mår dåligt på annat sätt?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Upp till toppen
Annons: