Annons:
Etikettnatt-mums
Läst 804 ggr
Saga85
4/20/09, 5:44 PM

Nattsuddsträff - datum

Nu ska vi allt få ett hum om vilka helger ni INTE kan komma på den ökända Nattsuddsträffen!

Annons:
Saga85
4/20/09, 5:45 PM
#1

Är på bröllop 22-23 augusti, annars är jag fri som en fågel Skrattande

Liss
4/20/09, 6:17 PM
#2

Jag kan alla, ifall jag bokar in det i tid i alla fall :)
(och fortfarande om jag har råd)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SagaoAlfred
4/20/09, 6:29 PM
#3

jag har ingen aning om när jag kan eller inte än, då jag inte vet om jag får jobb.

Strumpa
4/20/09, 6:35 PM
#4

#3 jag håller alla 2 tummar för dig Ida! Har du ringt till arbetsgivaren också? tror du passar perfekt som pers.assistent :D

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
4/20/09, 6:37 PM
#5

Kan inte dem som röstat, som alltså ska komma, bara notera de här med?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
4/20/09, 6:41 PM
#6

Jag kommer :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
SagaoAlfred
4/20/09, 6:43 PM
#7

#3 nej, det har jag inte gjort. vet inte ens vem jag ska ringa eller nått. antar att jag inte fick jobbet eftersom dom aldrig hörde utav sig. :(
är inne på arbetsförmedlingen några ggr i veckan å letar jobb, men har inte hittat nått mer som jag fastnat för än.
jag hoppas att jag hittar nått snart, så man slipper den här ångesten.
i värsta fall vet jag att jag iaf kan börja vikariera på förskolor där med (gör ju det här där jag bor nu) osv. i början.

LiindaH
4/20/09, 7:43 PM
#8

jag tryckte i att jag kunde alla helger.
Som det ser ut nu kommer jag och sambo..
men det beror på hur läget ser ut också

// Liinda

Strumpa
4/20/09, 7:45 PM
#9

#8 vi har snackat lite om de där med sambo. finns det nån speciell anledning till att ta med din sambo? det kommer bli alla vi tjejer och sen din sambo i sånt fall, kanske inte så kul för han Flört hehe.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

LiindaH
4/20/09, 7:47 PM
#10

för att han också är medlem och skriver här inne ?

// Liinda

Telefonkontakt
4/20/09, 7:50 PM
#11

ja kan inte 18-19 juli, för den 20e fyller min dotter 1 år. och den 29-3 augusti kan jag inte heller, för då fyller min man år och så ska vi börja med inskolning på förskola den 1 september, och då ska man inte åka iväg precis innan. men annars så kan jag nog.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Solaika
4/20/09, 7:56 PM
#12

#10 När skrev han här sist? Har inte sett att han har varit speciellt aktiv faktiskt..

Jag klickade i att jag kan alla helger.. men jag kom på att det inte stämmer.. men jag minns inte vilken helg jag inte kan.. måste kolla det.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

LiindaH
4/20/09, 7:58 PM
#13

Här om dagen, anledningen till att han inte sitter här är för att jag sitter här men han sitter oftast med.
Men skit samma. Måste iallafall planera sommaren innan jag ger ett svar. Sen får vi se hur aktiv jag kommer vara i sommar.
Hänger på mycket…

// Liinda

Annons:
Liss
4/20/09, 8:06 PM
#14

Ska du ha med hundarna i sånna fall Liinda? Eller har ni någon som kan se efter dem:) Jag menar, malin och ida måste ha med Joxa och Indra.. och de funkar ju kanske inte med flera när dem inte heller får vara inomhus.

Bara en liten undran :)

Gud vad vi kommer få pilla och grejja sen, med tågtider och allt. Så att vi ska komma på ett ungefär samma tid etc:P Fast riktigt jäkla skoj ska de bli att bara planera också.
För övrigt ser jag på de här lite som en tjejträff med oss nattsuddare. Så sambos är för mig ett no,no. Ibland kan man faktiskt dra själv. Inget illa menat :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
4/20/09, 8:12 PM
#15

Haha de ska bli kul att planera allt :) Men hur sa vi med inköp? Minns inte…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

LiindaH
4/20/09, 8:17 PM
#16

#14: HUA nej. Inga hundar med på sådant för min del.
Då får polarn ta dom ;P

// Liinda

Liss
4/20/09, 8:17 PM
#17

Hum.. Att Solaika skulle köpa de vi skulle ha i matväg och snacks? Eftersom en butik inte finns i närheten. Och att systemetvaror får vi ta me själva :) Tror det var så..
Så delar vi upp kostnaden sen, eller ger pengar i förväg så hon kan handla?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
4/20/09, 8:21 PM
#18

#16 Ja, okej. ja de är nog ändå bäst :) Jag lämnar ecko fjärt hemma också så ..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
4/20/09, 8:28 PM
#19

okej :) de låter bra det. jag ska försöka baka nått tror jag tills dess :)

hehe då ska jag minsann ta med min kanin ;) höhöhö. ne jag skojar. stackars Dojdan som är allergisk. men han skulle nog charma alla ;)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
4/20/09, 8:46 PM
#20

Åhh.. vad ska du baka då? Jag tänker inte ens försöka.. inte när någon som solaika kan inspektera och märka mina misstag ;)

Hehe, eller hur! Jag tar me mig Móri ;) Neeh usch! .. att åka tåg me djur var förbennat tråkigt. Så de får nog vara :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
LiindaH
4/20/09, 8:47 PM
#21

#18 : Jo jag hade inga som helst planer på att ha med mig djur.
Sen är det inte rätt för hundarna att bli med släppade på sådant.
Iallafall inte eftersom mina redan är stressade.

// Liinda

Liss
4/20/09, 8:53 PM
#22

#21 Hehe neeh, Ecko hade nog inte vart så pigg på en tågresa inte. Han skulle säkert tycka de var super skoj att vara med och träffa folk och malins vovar också för den delen. Men neeh :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
4/20/09, 8:55 PM
#23

hehe jag ska baka nåt som ingen kan säga nått om ;) chokladrutor eller snickers eller så :P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
4/20/09, 9:06 PM
#24

Haha.. åhh.. snickers! va gott! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
4/21/09, 12:11 AM
#25

Men halllåå… Det kan ju inte vara EN kille med på nattsuddsträffen.. och dessutom en kille som inte brukar vara med oss och skriva? Nej det känns väldigt fel..


Telefonkontakt
4/21/09, 12:13 AM
#26

#25 det tycker jag också.. Min man sitter ju över axeln en hel del (men jag säger ifrån när jag läse rpå känsligt givetvis) och jag ska ju inte dra med honom. för det är ju ingen av er som känner honom precis.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Dojdan
4/21/09, 12:18 AM
#27

nej precis.. jag vet inte ens vem Liindas kille är? Och han har ju definitivt inte vart med och diskuterat träffen med oss andra..


Annons:
LiindaH
4/21/09, 12:19 AM
#28

nej det har inte jag heller..
men han ska inte med..
Som det ser ut nu kommer inte jag heller kunna komma.

// Liinda

SagaoAlfred
4/21/09, 12:32 AM
#29

#22 om vi kan åka ner så vill vi om vi kan åka och hälsa på dig och ecko också så hundarna får busa! :D

#28 va synd. :/

LiindaH
4/21/09, 12:42 AM
#30

#29: Näääh… känns faktiskt rätt…
Har ju som sagt bara kommit in och sagt att jag kommer..
har inte vart med från början.. sen ska vi på semester i slutet på juli början på augusti eventuellt

// Liinda

Liss
4/21/09, 12:43 AM
#31

#29 Ojojoj, vad kul i sånna fall! :D Fast de är ju en bra bit till :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SagaoAlfred
4/21/09, 12:47 AM
#32

#30 men om du är hemma så borde du ju komma. (:

#31 ja, vi har pratat om det iaf. om du vill förståss! :D hoppas bara att vi hittar nått vandrarhem som även tar emot hundar i sthlm å så också..

LiindaH
4/21/09, 12:49 AM
#33

#32: höhö jag bor 16 mil från Solaika…
men som sagt. Om jag är i Västerås kan jag nog komma förbi och säga hej iallafall .

// Liinda

Liss
4/21/09, 12:51 AM
#34

#32 Ja klart jag vill, ecko me :) Fast Ecko behöver känna efter lite först med nya hundar och skäller gärna av osäkerhet. Men får han bara lära känna dem så kommer han vara jätte glad :P Och små tjejor är ju aldrig fel ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
SagaoAlfred
4/21/09, 12:55 AM
#35

#34 hihi, va bra :D

Dojdan
4/21/09, 6:33 PM
#36

myyyys


lill-jarven
4/21/09, 6:49 PM
#37

Jag vet inte än när jag kommer att få semester.. har önskat v 31-33 men det finns inga garantier. Och den 8e aug firar jag och Ida 1år så helst inte då. :)

#33 Vi bor typ 60mil från solaika. ;) 16 kan man ju nästan gå.. hehe. ;) Vi norrlänningar är lite knäppa vad gäller avstånd tror jag, våran stuga ligger t.ex 17mil från Kiruna och dit åkte vi ungefär varannan helg förut. Haha, ibland över dagen också. Och ännu knäppare blir man när man kör taxi! Vi kör oftast kring 20mil/dag, ibland uppemot 100! Om man t.ex. får en sjukresa från Umeå till Gällivare.. så i mina öron låter 16mil väldigt lite. Men samtidigt förstår jag ju att avstånden ses annorlunda längre söderut. :)
Men hur som helst vore det jätteroligt om du kunde komma. Vill ju träffa alla!

Skönt att mina hundar är så lugna och tycker om att åka bil, jobbigt annars. De är ju vana att åka fram och tillbaka till Kiruna flera ggr/år och det är också 60mil. :) Helbra.

Strumpa
4/21/09, 8:03 PM
#38

Jag kan iinte helgen 22-23 och 29-30 juli nu! ska åka på tågluff i England/Skottland.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
4/21/09, 8:10 PM
#39

jag hoppas på 8-9 augusti jag! :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
4/21/09, 8:11 PM
#40

jag med :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

lill-jarven
4/21/09, 9:14 PM
#41

#39 Men då vill ju jag och Ida vara för oss själva och myyyysa! ;)

Annons:
Liss
4/21/09, 9:38 PM
#42

Va fasen.. jag skrev en kommentar förut, men den ville visst inte.

Skrev de, att jag just de nu missa jag malins kommentar med att de är er 1 års dag.

Jag hatar verkligen när alla kan olika och ingen samma, blir så himla nedstämnd då :( snyft! Åhhh!!! jag vill ju att alla ska kunna..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: