Annons:
Etikettallmänt
Läst 293 ggr
Telefonkontakt
4/29/09, 2:06 PM

Köpa minidator - tatuera mig?

Sitter och planerar lite vad jag ska göa för mina skatteåterbäringspengar. får tillbaka ca 5000 och min man 5800.

Jag är sugen på att köpa en minidator då jag ska börja plugga i höst (om jag kommer in) och min stora laptop är lite bökig att ta med till skolan. Så en minidator skulle vara perfekt, lätt att ta med och så kan jag tyda mina egna anteckningar (sugig handstil).

Men jag vill också tatuera klart min vänstra arm.. För 5000 så skulle jag komma långt och ytterligare 3000 som jag väntas få (om jag inte lägger de på något annat) så kanske hela armen blir klar..

Vad tycker ni? Minidator eller tatuering?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Faxlin
4/29/09, 2:37 PM
#1

Jag skulle sattsa på en minidator då den behövs i skolan.

Lite tråkigt kanske, men ja det är vad jag skulle gjort.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
4/29/09, 2:40 PM
#2

Jo, det är så jag tänker också.. Men samtidigt så har jag ju en dator redan som funkar utmärkt (när jag har köpt en elkabel igen) är bara lite lathet att jag vill ha en mindre..

Svårt val

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Saga85
4/29/09, 4:43 PM
#3

För mig hade det inte vart ett svårt val, jag skulle valt tatuering. Jag är en sån människa som använder min elektronik tills det inte lönar sig att fixa den, och bryr mig inte om vilka finesser eller storlek det är Flört

Musiken
4/29/09, 5:14 PM
#4

Skaffa bara en ordentlig vaska att ha datorn i sa ar det nog inga problem att slapa runt pa den :) Jag har en ryggsack till mig sa att man slipper fa ont i en axel bara.

Telefonkontakt
4/29/09, 5:20 PM
#5

#4 det har jag redan. men det är bökigt ialla fall. och tungt :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Link-
4/29/09, 5:48 PM
#6

Tänker som Saga Glad. Hellre fin tatuering när elektroniken fungerar.

Annons:
SagaoAlfred
4/29/09, 7:18 PM
#7

Om din dator funkar bra att ha i skolan skulle jag ha valt tatueringen :D

Upp till toppen
Annons: