Annons:
Etikettallmänt
Läst 297 ggr
MoiraIne
4/18/09, 6:44 AM

Godnatt...

eller kanske godmorgon, vilket som passar bäst bara att välja!

önskar alla en riktigt trevlig helg :)

Annons:
LinnB
4/18/09, 11:56 AM
#1

men tack detsamma! :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Strumpa
4/18/09, 12:53 PM
#2

tack desamma!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
4/18/09, 12:55 PM
#3

Tack detsamma.

Själv ska jag försöka återhämta mig efter en ambulansfärd igår och en halv natt på akuten. ( inte jag som var dålig dock)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
4/18/09, 1:00 PM
#4

#3 usch vad jobbigt :( hoppas du får vila lite så du kan hämta lite nya krafter, och att personen blir bättre.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
4/18/09, 1:02 PM
#5

#4: En rätt allvarlig ridolycka var det. Så vi hoppas att han hade ängla vakt i går. Ronden har itne gått ännu så vi vet inte helt säert ännu. Men det ser ut som om han klarar sig riktigt bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
4/18/09, 1:04 PM
#6

#5 ojojoj! :( dom är inte att leka med, usch så hemskt. jag ska hålla alla tummar och alla tår för honom!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Faxlin
4/18/09, 1:08 PM
#7

#6: Tack för det. Kan behövas. Jag har så dåligt samvete för att det hände på min häst och jag inte var med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
4/18/09, 1:11 PM
#8

#7 förstår det, men det är ju en olycka och det kan hända oavsett häst. försök tänka att även om det är din häst så är det en jättetråkig olycka som säkert beror på omständigheter, inte på hästen ifråga och du kan heller inte alltid ha stenkoll på ekipaget, och även om du har det så kan mycket ske ändå. *krama*

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
4/18/09, 1:14 PM
#9

#8: Men jag var inte ens där. Det är nog det som var värst.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
4/18/09, 1:18 PM
#10

#9 men du kan ju inte dela på dig. det kanske hade hänt även om du inte varit där, och det hade känts ändå. hästolyckor händer, man kan inte förutse dem. man kan aldrig garantera att något inte händer ändå. hoppas killen blir frisk så snart som möjligt, jag känner på mig att det kommer gå bra.

:big hug:

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

MoiraIne
4/18/09, 6:32 PM
#11

meeen, va tråkigt! hoppas det gått bra?

Upp till toppen
Annons: