Annons:
Etikettallmänt
Läst 263 ggr
Stephanie
5/3/09, 4:12 AM

Natt-tråk...

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra… har tråkigt, är arg/ledsen/dåligt samvete. Är trött men vet inte vilken säng jag ska lägga mig i… Där jag brukar sova, bredvid syrran, eller i mitt rum där jag precis ställt upp en loftsäng. Där jag känner på mig att jag kommer sova skit om jag lägger mig där nu… Men skit lär jag sova hur som.. Obestämd

Har ni en bättre natt än mig?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
ivanhoe81
5/3/09, 6:21 AM
#1

ne har ingen bättre natt än dig

hade precis somnat så vaknar man och inte orkar somna om (efter bara 45 minuer)

har tråkigt som tusan nu

Faxlin
5/3/09, 1:16 PM
#2

Min natt var inte bättre än din. Så då är vi i alla fall tre som haft en pissig natt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
5/3/09, 2:49 PM
#3

Fyra kan jag säga. Jag var dock inte inne eftersom jag har fått konkurrens om internet nattetid nu när min syster kommit hem, och då når inte signalerna tillräckligt bra till mitt rum. Men en bra natt hade jag inte kan jag lova.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ivanhoe81
5/3/09, 9:21 PM
#4

hehehe jag lyckades somna igen runt kl 6 och vaknade runt kl 7 igen kl 8 åkte jag och min sambo iväg för att hämta 2 nya husdjur som jag ville köpa

2 söta gerbiltöser (omplacering)

jag orkar knappt sova på nätterna men det kan bero på att jag alltid somnar på eftermiddagen, men det beror på at jag inte sover på nätterna
ja en ond cirkel

LiindaH
5/4/09, 12:54 AM
#5

jag har under denna sak lyckats erkänna lite saker för folk…
eller internet folk.. folk som inte träffat mig…
Men imorgon överväger jag att eventullet berätta för folk i min omgivning…. För råd och vägledning…
Mina nätter är så gott som sömnlösa med andra ord.

// Liinda

Upp till toppen
Annons: