Annons:
Etikettallmänt
Läst 530 ggr
soetisen
2009-05-02 05:18

Väntar

Ooh, vilket trevligt ställe det verkar vara här på nattsudd :) Hittade just hit.

Just nu så sitter jag och väntar tills klockan ska bli kvart över 4 så jag kan börja med mitt skolprojekt. Att fotografera en hel dag i pappas liv och tyvärr går han upp tidigt :P Så det känns lite värdelöst att sova nu.. Men på nått sätt så känns det befriande att slippa sova, att jag slipper oron. 

Och skolprojektet är till för att höja mitt betyg, jag skulle ju kunna göra nått enklare men det känns som det här blir lite mer personligt och att det blir bättre då. Var tvungen att skriva av mig litegrann :)

Men vad gör alla andra nu då?

- Medarbetare på studier.ifokus

Annons:
Jenahbella
2009-05-02 12:03
#1

de lät faktiskt ganska kul att fotografera en hel dag i någon annans liv! :)

jag har gått upp tidigt idag å har börjat packa för en heldag i stadsparken, dvs grilla, illrar, poia, volleyboll, fotboll.. mm :)

Alex
2009-05-02 14:08
#2

Välkommen hit! Kul att du verkar gilla sidan. Glad jag sov tyvärr vid den tiden, men det verkar intressant att fotografera en dag i nåns liv så. Vad jobbar din pappa med?

Hoppas du ska trivas här i alla fall!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-05-02 14:15
#3

Låter verkligen som en super ide att fota någons dag. Det blir som du säger personligare på något sätt. Berätta gärna hur det har gått under dagen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-05-02 16:13
#4

Håller med övriga - underbar idé. Nu blev jag ju nästan sugen på att göra något liknande. Längtar tills hösten då det är en dokumentärfilminspererad termin i skolan. Går du någon slags mediainriktning?

Just det - välkommen hit!

soetisen
2009-05-02 19:06
#5

Tack allesammans :)

Jag kan ju berätta hur det har gått hittils. På morgonen så delade han ut tidningar (därför den så tidiga tiden). Det gick rätt bra, fick se några älgar och rådjur så det blev ju lite bilder på det också :)

Några timmar senare så skulle vi till nynäshamn för att hämta min morbror så det blev till att sitta i bil 6-7 timmar, dem bilderna kanske inte är sådär jättekul det blev lite bilder när det var halvvägs, när vi var framme och mcdonalds bland annat. Men nu får vi se om han gör nått intressant ikväll :P

#2 Han är pensionär, men delar ut tidningar också :P

#4 Jag går en IT-linje :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Alex
2009-05-02 19:08
#6

#5 Ja okej, anade att det var nåt i alla fall eftersom ni skulle upp så tidigt. Tungan ute Men låter roligt! Förutom bilresan möjligtvis, så långt i bil är segt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Saga85
2009-05-02 19:10
#7

#5 Om du vill ha lite mer tidningsrundsbilder är du så välkommen att följa med mig ut vid 3 imorgon bitti, hehe Flört

soetisen
2009-05-02 19:11
#8

#6 Jo det blev rätt jobbigt i längden :P

- Medarbetare på studier.ifokus

soetisen
2009-05-03 01:14
#9

Sådärja, nu är min paparazzi dag över :P

Nu får jag bara sätta ihop allt nångång, hoppas min lärare inte är så kinkig med att några bilder är suddiga (mobilkamera) :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Faxlin
2009-05-03 13:10
#10

#9: Vill de ha högre kvalitet på bildera får skolan låna ut en kamera. Jag tror det blir riktigt bra jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

soetisen
2009-05-03 16:45
#11

#10 Jo lärare försökte propsa på mig att jag skulle låna en kamera. Men jag är lite smått otekniskt så då skulle väl det bli lite mindre bra bilder iaf :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Upp till toppen
Annons: