Annons:
Etikettallmänt
Läst 946 ggr
DesireEsmeralda
5/15/09, 4:04 PM

Reslust

Ska på afterwork idag trots att jag har varit ledig… Skrattande Perfekt! Ska ska träffa några vänner och vi ska diskutera nästa resa. Vart och när det blir. Har ni några trevliga förslag? Nu snackar vi mest om Sankt Petersburg, men vi verkar även vara inne på Berlin och Rom.

Vi är några stycken, så vi måste alla komma överens. Senast var vi i Ukraina och reste runt och innan dess i Barcelona. Tyvärr verkar det bara bli en långweekend eller en vecka denna gång…Obestämd

KOM JÄTTEGÄRNA MED FÖRSLAG! Vi är öppna för det mesta, men det verkar ju som det blir en storstad. Fast möjlighet till att sola lite skadar ju inte… Flört

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Annons:
Musiken
5/15/09, 4:26 PM
#1

Berlin ar en fantastisk stad! :)

Saga85
5/15/09, 4:48 PM
#2

Kul att ut och resa! Tyvärr är jag inte särskilt berest, men vad det än blir så kommer det nog bli kul - det är ju sällskapet, inte platsen som är viktigast.

elinn
5/15/09, 4:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag var i Rom för inte så länge sen och det var verkligen fantastiskt fint. Dit rekomenderar jag er att åka =)

// ElinN

DesireEsmeralda
5/15/09, 5:08 PM
#4

Tack för era svar! Det är ju 10 år sen muren föll, så det ska va mycket happenings i Berlin i år och Rom verkar också ha mycket intressanta sevärdheter mm. Svårt! St Petersburg funderar vi på för att ena tjejens killes syster bor där och kan visa oss runt, sen ska det va otroligt vackert och häftigt uteliv.

Men som saga säger, är ju det viktigaste att sällskapet e trevligt! I år tror jag att det bara blir vi som är närmast vänner, som har rest mycket ihop, så det ska bli riktigt kul. Skrattande

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

DesireEsmeralda
5/15/09, 5:18 PM
#5

Nu ska jag iväg och dricka VIIIIIIN!!!!! Cool

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

elinn
5/15/09, 5:34 PM
#6

Åh vad du gör mig sugen. Ska nog sitta här i min ensamhet ikväll och tycka synd om mig själv och nog också dricka lite vin =)

// ElinN

Annons:
Saga85
5/15/09, 5:44 PM
#7

Men redan din lilla suput ;P Själv ska jag vänta…tre timmar! Det du!

Elin, kom hit och drick vin istället Skrattande

LiindaH
5/15/09, 5:46 PM
#8

Elin … Jag ska också dricka vin =)
med SÄLLSKAP =) Komsi komsi

Ha en trevlig kväller =)
Hoppas ni kommer fram till något roligt

// Liinda

elinn
5/15/09, 5:53 PM
#9

Saga varför bor du så långt bort för =(

Är du säker på att du vill ha hem mig Linda? Jag menar, jag kanske kommer med en skotkärra böcker Tungan ute Men visst, om det är ok så kommer jag gärna Flört

// ElinN

Saga85
5/15/09, 5:55 PM
#10

Gör jag väl inte! Jag bor ju där man ska bo - västkusten!

LiindaH
5/15/09, 5:56 PM
#11

#9:
HAHA du får vara ensam med dina böcker ;P

Freddes 2 polare kommer från Västerås ikväll.
Så blir väl vin och sällskap här iallafall =)
Du får komma om du vill ..

// Liinda

Alex
5/15/09, 6:13 PM
#12

#4 20 år är det väl ändå? Jag har i alla fall lärt mig att den revs det år jag föddes, och jag trooor i alla fall att jag är äldre än 10! Skrattande

Men låter himla skoj, och inget av de mål ni planerat låter ju direkt fel…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinn
5/15/09, 7:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

#11 Är det ok att jag tar med en vän? Han ÄLSKAR vin, ibland till och med lite för mycket. En riktig alkis är han Flört

// ElinN

Annons:
LiindaH
5/15/09, 7:48 PM
#14

#13: höhö jarrå =) bara att komma för tusan =)

// Liinda

DesireEsmeralda
5/16/09, 1:56 AM
#15

#12 Eh ja jag skrev lite fel i alla hast. Sjlvklart är det 20 år sen. Nu har jag tagit en insomningstablett och ska sova. Börjar jobba kl 7 morgon bitti Kram på er alla så får jag berätta sen vad vi kom fram till.. SOV GOTT!

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Saga85
5/16/09, 4:13 PM
#16

#13 Supiller! Söt!

DesireEsmeralda
5/17/09, 11:00 PM
#17

Verkar som att vi åker till Barcelona istället. Det blir nog rätt många som åker så det var lättast att komma överens om. Jag Tyckte det var lite tråkigt först eftersom jag varit där flera gånger och hade velat se ett nytt ställe. Men nu när jag smält det lite, är jag nöjd med det. Älskar ju Barce och de har allt. Storstad, bra uteliv, strand mitt i stan och riktigt bra shopping. Dessutom har jag dåligt med pengar och man kan hitta väldigt billiga resor och boende + att man kan klara sig på lite cash när man är där också om det behövs.

Nu ska vi bara komma överens om nån vecka som passar alla…;)

Förra året var jag i Frankrike med vänner och reste sen till Barce och var där själv i 4 dagar. Det funkade bra faktiskt men ska bli kul att va några stycken också. Cool

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Alex
5/17/09, 11:02 PM
#18

#17 Roligt! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
5/18/09, 12:15 AM
#19

Låter super roligt i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
5/18/09, 12:32 AM
#20

Det låter supperroligt. Barcelona kommer förmodligen bli mitt nästa resemål med då vi valde bort det förra gången för Rom.

// ElinN

Annons:
Upp till toppen
Annons: