Annons:
Etikettallmänt
Läst 875 ggr
Hopoksia
2009-06-10 02:05

Ny här

Hej jag hittade denna sajt och eftersom jag alltid har svårt att komma isäng innan midnatt så tänkte jag utforska vad som händer här inne.

Vad är ni för ena?

Nattarbetare? Eller bara som jag, kvällspigga? Eller vänder ni dygnet?

Många frågor till en nyfiken som i en strut.

Annons:
Maja
2009-06-10 02:14
#1

Välkommen hit!

Jag är en student med alldeles för mycket fritid, tyvärr..

LiindaH
2009-06-10 02:17
#2

Hej oh välkommen =)..

Vilka vi är.. hmm.. ett par galna människor ?
Som älskar att bubbla med varandra om allt mellan himmel och jord och totalt ovärda saker därimellan till dom mest seriösa sakerna som iallafall slutar i oT.. Eller förlåt.. Alla trådar slutar i Ot. ;P höhö.

Jag är iallafall Liinda en av medarbetarna här inne..
åååh jag har bara allmänt tråkigt och ännu mera tråkigt om nätterna så jag tillbringar min tid här inne med alla underbara människor.

Hoppas du kommer trivas på sajten =) .

tveka inte att fråga något .. Om det nu skulle vara något..

// Liinda

ps, akta dig för Sajtvärden.. Hon kan bitas..
Helst i små tårna.

// Liinda

Telefonkontakt
2009-06-10 02:20
#3

Välkommen!

Jag är en knasig småbarnsförälder som är mammaledig och allmänt kvällspigg. Eller, jag börjar bli lite trött på kvällarna nu.

Kul att du har hittat hit :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hopoksia
2009-06-10 02:21
#4

Och jag är motsats, har mitt arbetsliv bakom mig, likaså småbarnslivet. Arbetslivet som kramade ur mig så jag gick i väggen och sedan blev mitt liv inte detsamma.

Men nu är jag här. Verkar vara en kul sajt.

Jag har förtidspension, jag målar och tecknar och så ibland gör jag digital bildkonst. Men min stora passion är konsten. Min stora dröm är att få sälja mina alster så att jag kan köpa eller hyra en atelje. Sen kan jag måla och teckna, ta emot beställningar och jag får måla och teckna ännu mera. Min dröm är glädjen att arbeta fram ett alster. Från ett vitt papper eller en vit duk så får man till slut en färdig bild. Och det är underbar, för varje liten prick eller streck som man upplever lyfter bilden, då är man lycklig.

Men så jag babblarOskyldig

Strumpa
2009-06-10 03:24
#5

Välkommen! ;)

Jag är också medis härinne. Är en grubblare o student som gärna tänker massor på natten Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Angelclaw
2009-06-10 08:33
#6

Här kommer ytterligare en medis :)

Först och främst - varmt välkommen :)

Jag är då en kvällspigg skiftarbetare med för lite fritid ;)  Tja, vad mer ska man säga, lite galen, men kanske rätt normal ändå. :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
Saga85
2009-06-10 16:51
#7

Välkommen! Vi är nog en rätt så blandad skara här inne. Och vi är inte särskilt friska i huvudet någon av oss. Eller så är vi kanske världens mest seriösa, korrekta människor i verkligheten och får utlopp får våra förträngda tramsigheter här inne på nattsudd. Nattsudd - din garderob i natten.

Jag är…jag vet inte vad jag är. Är mellan sjukskrivning och studier. Och jobbar bara ett par timmar i veckan. Så jag är…arbetslös student?

Faxlin
2009-06-10 18:48
#8

haha, jag bara älskar beskrivningarna ni har av er själva och oss nattsuddare.

Tror det mesta är sagt och sant med faktiskt :-)

Jag är ännu en av medarbetarna här inne. Det verkar som om det är en bråkig sajt som behöver många Medarbetare, men så är inte fallet. Det här är en otroligt lugn sajt där jag under hela tiden edan starten enbart behövt varna en gång och stampat ner foten sedan nattsudd startade.
Ja som du förstår på den texten så har jag lagt nästan i blöt här inne redan sedan starten. :-)
Men sidan är underbar. Och Alex har gjort oss alla en tjänst när hon startade den.

Jag är annars en sjukskriven fyrbarns mamma som älskar djur. Har en oerhörd värk som gör att jag inte kan sova speciellt mycket. Därför tillbringar jag många nätter vid datorn eller tvn för att få något annat att oncentrera mig på. Och vad kan vara bättre än att prata bort tid emd alla underbara människor här inne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-06-10 19:17
#9

Välkommen! Glad

Jag är då tydligen den knäppa sajtvärden som biter folk i tårna (jag som inte ens gillar fötter!) men jag brukar vara rätt snäll till en början i alla fall… Flört

Men ja, själv är jag arbetslös, och har lite lätta sömnproblem samt är väldigt bra på att vända på dygnet… Och ja, som folk redan har sagt är sidan himla trevlig, med massa trevligt och roligt folk som babblar om allt och ingenting, lite vettigt nån gång ibland, men för det mesta rätt ovettiga saker… Men trevligt har vi i alla fall! Det underlättar nog om man är lite småknäpp själv när man kommer hit, men är man inte det så är det inga större problem. För man lär bli lite knäpp ganska fort, så det löser sig!

Än en gång, välkommen, hoppas du ska trivas!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LiindaH
2009-06-10 19:20
#10

Vaaa Alex.. Vem sjutton påstår att du biter folk i fötterna ? :O

// Liinda

Alex
2009-06-10 19:23
#11

Haha jaa du, den kan du ju få fundera på. Flört

Så kan jag ju rätta Liinda i inlägg #2 också, att alla trådar skulle sluta i OT är fel. För det finns inget OT här! Däremot så brukar de flesta spåra ur från huvudämnet, men det är en annan sak… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LiindaH
2009-06-10 19:25
#12

Nu tkr jag att du har diskat för lite så du yrar sönder dig..

// Liinda

Liss
2009-06-10 19:36
#13

Ja jag är  en timanställd/arbetssökande liten tjej med sömnsvårigheter under natten just, och med alldeles för mycket fritid.

Jag älskar natten då de är mörkt, lungt, tyst och mysigt. Då vill inte jag sova, och kan inte sova innan 03.00 heller för den delen. Har väldigt enkelt för att vända på dygnet, senaste tiden har jag vart uppe till 09.00 nästa dag.. Har också mardrömmar titt som tätt, så de är iaf inget kul att sova :) Sova är slöseri med tid, skit tråkigt! Sen tänker jag alldeles för mycket också.. så jag hinner liksom inte somna förän de är dags att gå upp igen.

Och jaa, nattpigg som tusan med. Så allt går imot att jag ska sova under natten. De ultimata vore ett nattjobb! :)

Och jag är inte ett dugg knasig! bara lite..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Saga85
2009-06-10 19:42
#14

#13 Tss, vaddå lite? Nu ljugar du allt. Bara lite…

Liss
2009-06-10 19:59
#15

Ja okej, jag är fullständigt störd :P Men jag lever i förnekelse..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-10 20:06
#16

Förnekelse är det bästa stadiet.

Liss
2009-06-10 20:08
#17

Ja, eller hur! Iof vet jag inte riktigt vilket ordning stadiumen kommer i.. men hoppas på att de är något bra efter de här.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-10 20:44
#18

Det blir tyvärr bara värre efter förnekelsen. då ska man börja acceptera saker och göra något åt dem…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
2009-06-10 22:06
#19

#18 Nej nej! Aldrig! *lalalaaaa, jag hööööör ingenting*

Linn
2009-06-10 22:10
#20

Det är ju just därför förnekelsen är det bästa stadiet. Funderar på om man kanske skulle försöka hoppa tillbaka dit. Jag är liksom fast på det där stadiet med att acceptera det och måste gå vidare till att göra något åt det…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Saga85
2009-06-10 22:19
#21

Du bara tror att du är fast i det stadiet, istället är du fast i förnekelsen också - bara att du förnekar det.

Linn
2009-06-11 12:06
#22

Hmm.. så skulle det kunna vara.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

elinn
2009-06-12 22:50
#23

Välkommen in i gänget bland knäppgökar =)

Det brukar inte ta lång tid innan man kan klassa sig själv som icke-fullt-frisk hehe =) För mig tog det väl bara sisådär en dag eller två.

// ElinN

LiindaH
2009-06-12 23:09
#24

#23: ELIN! Så länge ? Förvånad

// Liinda

Musiken
2009-06-12 23:16
#25

Valkommen! Jag ar en student har i England, som borde sova, men aldrig gor det.

elinn
2009-06-12 23:21
#26

Ja faktiskt Linda. Det gick inte snabbare än så =)

// ElinN

LiindaH
2009-06-12 23:24
#27

#26: Besviken..

// Liinda

Annons:
elinn
2009-06-12 23:26
#28

Se det positivt. Eftersom det tog så lång tid för mig så måste ju det betyda att ni som redan fanns här trots allt inte är såå knäppa Kyss

// ElinN

LiindaH
2009-06-12 23:31
#29

hahaha den kan du väl inte tro på ?

// Liinda

Jenahbella
2009-06-13 13:25
#30

oj denna tråd har ja missat :O 
välkommen :D
jag jobbar kväll och e nattuggla :D

Strumpa
2009-06-14 02:26
#31

jag är dessutom vaken nu Flört

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Upp till toppen
Annons: