Annons:
Etikettallmänt
Läst 875 ggr
Hopoksia
2009-06-10 02:05

Ny här

Hej jag hittade denna sajt och eftersom jag alltid har svårt att komma isäng innan midnatt så tänkte jag utforska vad som händer här inne.

Vad är ni för ena?

Nattarbetare? Eller bara som jag, kvällspigga? Eller vänder ni dygnet?

Många frågor till en nyfiken som i en strut.

Annons:
Maja
2009-06-10 02:14
#1

Välkommen hit!

Jag är en student med alldeles för mycket fritid, tyvärr..

LiindaH
2009-06-10 02:17
#2

Hej oh välkommen =)..

Vilka vi är.. hmm.. ett par galna människor ?
Som älskar att bubbla med varandra om allt mellan himmel och jord och totalt ovärda saker därimellan till dom mest seriösa sakerna som iallafall slutar i oT.. Eller förlåt.. Alla trådar slutar i Ot. ;P höhö.

Jag är iallafall Liinda en av medarbetarna här inne..
åååh jag har bara allmänt tråkigt och ännu mera tråkigt om nätterna så jag tillbringar min tid här inne med alla underbara människor.

Hoppas du kommer trivas på sajten =) .

tveka inte att fråga något .. Om det nu skulle vara något..

// Liinda

ps, akta dig för Sajtvärden.. Hon kan bitas..
Helst i små tårna.

// Liinda

Telefonkontakt
2009-06-10 02:20
#3

Välkommen!

Jag är en knasig småbarnsförälder som är mammaledig och allmänt kvällspigg. Eller, jag börjar bli lite trött på kvällarna nu.

Kul att du har hittat hit :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hopoksia
2009-06-10 02:21
#4

Och jag är motsats, har mitt arbetsliv bakom mig, likaså småbarnslivet. Arbetslivet som kramade ur mig så jag gick i väggen och sedan blev mitt liv inte detsamma.

Men nu är jag här. Verkar vara en kul sajt.