Annons:
Etikettsömn-sömnproblem
Läst 507 ggr
Saga85
5/26/09, 5:40 AM

Gah! Lilla galltråden!

Jag avskyr min säng! Varje gång jag sneglar åt den är det som om den hånler åt mig.

"Hö hö, du kan inte sova här. Tönt"

Jag som inte har några kläder/saker/tv på den, rena lakan och ett örngott med KRAM i stora feta röda bokstäver på.

Bu för Sagas säng! Bu! Den är magisk på ett dåligt vis - så fort jag lägger mig i den ensam börjar jag vrida och vända mig och blir helt plötsligt pigg och börjar tänka tänka tänka.

Jag behöver en sängkompis. Nu.

Äh. Jag tar soffan istället.

Annons:
Jenahbella
5/26/09, 7:23 AM
#1

oh! då e vi två :/ sover sjukt dåligt i min säng, speciellt ensam, försöker sova borta så mkt som möjligt just nu :/

Alex
5/26/09, 2:23 PM
#2

Stackare, inte bra. Rynkar på näsan Kram på er!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinn
5/26/09, 2:55 PM
#3

Det låter inte roligt Saga =( Hoppas du hittar någon att dela sängen med snart =)

// ElinN

Liss
5/26/09, 7:54 PM
#4

Ja de där känns igen :( Jag går och lägger mig vid 05.00-05.30 ungefär och sen ligger jag och tänker och vrider och vänder till typ 07-08.00 eller nåt sånt ..

De är en himla tur att jag har en söt bulle bredvid mig iaf.

Hoppas sängen slutar vara elak mot dig Saga! Räkna får, de är så tråkigt så de funkar ibland :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
5/26/09, 9:13 PM
#5

Inte bara jag som har en elak säng. Vi får ta och bränna dem på bål och skaffa oss en gigantisk gemensam säng som sträcker sig över land och rike!

Jag har aldrig förstått mig på det där med att räkna får. Vem kom på att man skulle räkna får? Varför inte räkna ägg som ploppar ut från en höna? Illrar som smiter in i springor? Katter klättrar upp för ett träd? Hundar som jagar sin egna svans?

Liss
5/26/09, 9:17 PM
#6

Haha, inte en anning vart de kommer ifrån:P Förr i tiden var får de enda dem visste man kunde räkna ;) tss..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Saga85
5/26/09, 9:18 PM
#7

…och ve den unge som började räkna kossor istället Förvånad

Upp till toppen
Annons: