Annons:
Etikettallmänt
Läst 317 ggr
Jenahbella
2009-05-27 22:17

tv på nätterna?

ser ni nåt på tv på nätterna? själv följer jag serien medium och ibland ser ja arkiv x :P

Annons:
LiindaH
2009-05-27 22:33
#1

Händer faktiskt inte så ofta att jag kollar på tv….
Men prgogrammen blir alltid så mkt bättre efter klockan 21

// Liinda

MariaG
2009-05-27 22:46
#2

Ser väl inte speciellt mkt på tv. Ser ju på Hem till gården, men den går ju mitt på dagen. På tisdagar är det Hell´s kitchen kl 22. Det är det jag ser mest på.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Musiken
2009-05-27 22:50
#3

Jag tittar mest pa Shameless :)

Telefonkontakt
2009-05-27 23:17
#4

tittar nästan aldrig på tv alls :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jenahbella
2009-05-27 23:18
#5

#3 va e shameless :O

Faxlin
2009-05-27 23:23
#6

Medium tycker jag om. Arkivx ser jag ibland. CSi i de olika serierna så ofta jag bara kommer ihåg.
Så mycket tv på nätterna blir det :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Liss
2009-05-27 23:27
#7

Mja, Senfeild är på kvällarna runt 23 typ varje vardag. Så de brukar jag komma in på ofta. Men jag ser inte mycket på tv alls mer.. ser de allra mesta på datorn ist.

Fast ibland kan de vara någon lustig, bra film om nätterna eller repris på någon gammal serie man tycker är lite kul. Men neeh, datorn is number one!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
2009-05-28 00:35
#8

Ser inte så ofta på TV på nätterna… Kan väl bli nåt sent CSI avsnitt ibland.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lans
2009-05-28 00:56
#9

jorå, nog händer det att den åker på på natten. Kollar nästan aldrig tv annars :p

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

 

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Musiken
2009-05-28 12:35
#10

#5 det ar en underbart rolig serie om Englands chavs. Chavs ar i kort folk som lever pa bidrag, snyltar all de kommer over, tar droger och har en taskig attityd. Vicky Pollard (den tjocka fula tjejen i rosa traningsoverall) i Little Britain ar ett typexempel pa en chav. Det roliga ar att vi "vanliga" manniskor har i England skrattar at dem i serien, men chavsen skrattar med dem. For dem ar manniskorna i Shameless hjaltar.

Fastan serien ar rolig, sa tar den upp ett valdigt allvarligt socialt problem som England har. De har manniskorna at pa botten av stegen, och gor allt for att suga ur varenda droppe de kan fa ur staten. Bara oppnings-citatet (fran serie 5 och framat) sager det mesta;

"Tickets this way to the Chatsworth Express! Come and watch pikeys making a mess, Of the lives they were given by Him upstairs! And kids, they're convinced, aren't actually theirs… What sounds on earth could EVER replace, Kids needing money? Or wives in yer face… 'Cause this, people reckon - and me included - Is why pubs and drugs were kindly invented To calm us all down and stop us going mental! These are Chatsworth estate's BASIC essentials! We're worth every penny for grinding your axes… You shit on our heads, but, you pay the taxes! Imagine Britain without Chatsworth buccaneers, Who'll cum on your face for the price of a beer… Make poverty history! Cheaper drugs now! Make poverty history! Cheaper drugs now!"

Chatsworth ar for ovrigt ett okant omrade i Manchester bestaende av council houses bebodda av chavs. Droger, vald och brott ar vardag dar.

Saga85
2009-05-28 14:10
#11

Jag tittar nästan alltid på tv på nätterna (hur ska jag annars kunna somna). Medium är en nattfavorit. Har även fastnat för AllyMcBeal.

Jenahbella
2009-05-28 22:22
#12

#10 åh! låter som nåt man måste kolla :) 
#11 medium e riktigt bra! :D

Musiken
2009-06-12 00:34
#13

#12 tycker jag att du ska gora! Finns att ladda ner om du inte far tag pa serien i Sverige :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: