Annons:
Etikettallmänt
Läst 656 ggr
[ANNiZO]
2009-05-29 01:00

Jobb!

Förlåt om det redan finns en sån här tråd, sökte men hittade ingen. :) 

Sitter och är lite nyfiken på vad Nattsuddarna jobbar med! Så, vad jobbar ni med? :D Varför valde ni att jobba med just det?
Ni som går i gymnasiet, vilken linje och varför? 
(Tar inte med grundskolan då man inte har så mycket val där, men ni som går i grundskolan får gärna skriva det om ni vill!) 

*nyfiken!*

Annons:
Alex
2009-05-29 01:03
#1

Jag är arbetslös. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinn
2009-05-29 01:05
#2

Jag pluggar. Sena kvällar och sena mornar är mitt liv just nu. Hur fan ska man klara av att börja jobba sen när man måste kliva upp tidigt VARJE morgon Obestämd

// ElinN

Strumpa
2009-05-29 01:05
#3

Jag pluggar på universitetet heltid till vardags, jobbar dock extra. Men nu i sommar kommer jag tydligen inte jobba nånting efter nästa vecka Tungan ute Så fri kan man väl kalla mig, iaf i sommar ;)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Alex
2009-05-29 01:06
#4

Men hallå, hur var det med läsförmågan? Vad pluggar ni till, och vad jobbar ni med? Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[ANNiZO]
2009-05-29 01:08
#5

#1 Fan, det glömde jag ju att skriva! Finns det något speciellt jobb du vill ha då? :) 

#2 Usch, vet vad du menar. Hemskt! 

#3 Vad jobbar du med då när du jobbar extra?^^ 
Skönt med sommarlov!

elinn
2009-05-29 01:08
#6

Haha sorry. Jag pluggar ekonomi på högskolan i Gävle. Är klar till jul och hoppas ju självklart på att få ett jobb efter det.

// ElinN

Annons:
Strumpa
2009-05-29 01:08
#7

Jag har aldrig påstått att jag kan läsa Oskyldig Måste man berätta allt Alex?;) Jag pluggar iaf till personalvetare o jobbar inom restaurangbranschen.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

[ANNiZO]
2009-05-29 01:09
#8

#4 Haha äsch, jag glömde nästan själv vad jag frågat. Kanske dags att gå och lägga sig…
Tack för hjälpen! ;)

Alex
2009-05-29 01:26
#9