Annons:
Etikettallmänt
Läst 1583 ggr
Strumpa
6/23/09, 8:33 PM

Vilken känd person/karaktär är du mest lik?

Jag brukar kallas Ronja Rövardotter pga mitt ostyriga jättestora långa oborstade hår, och för att jag är lite galen Tungan ute (med risk för att låta nördig så blev jag nyss henne på ett test på facebook också vilket va lite kul)

Har ni blivit kallade för nån annan, eller fått höra att ni är lik någon kändis eller känd karaktär? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Saga85
6/24/09, 12:10 AM
#1

Jag ville vara Ronja när jag var liten, fusk! Fast jag hade alldeles för blont (vitt) och stripigt platt hår för det.

Jag har hört att jag är lik sångerskan i Nightwish och Christina Applegate, men det är jag inte. Är väl möjligtvis våra små munnar som är likheterna Obestämd

Strumpa
6/24/09, 12:17 AM
#2

hahahah små munnar? tror du verkligen att folk kollar på det bara Saga? ;) Jag tror du är jättesöt i vilket fall =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

ChristineL
6/24/09, 12:17 AM
#3

Jag vet faktiskt inte, fick höra Scarlett Johansson av mitt ex men vette sjutton var han fick det ifrån. Visserligen hade jag lite längre blond hår då, men hon är ju en riktig skönhet, och jag är ju bara… Jag vet inte…

Maja
6/24/09, 12:28 AM
#4

Det jag har garvat mest åt av allt är när min kompis och hans flickvän sa "Men du ser ju ut som en vit Beyoncé!" Haha, inget jag tackar nej till, men jag håller inte med om det dock..

Men vem jag är lik? Eeh, jag vet inte faktiskt..

Strumpa
6/24/09, 12:29 AM
#5

#3 Men vadå:D Skönheten ligger ju i betraktarens öga :) För dig var du ju en skönhet eller hur? :) (och för många andra såklart, missförstå mig inte :))

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

ChristineL
6/24/09, 12:35 AM
#6

#5 - Jo, men ibland kan jag tycka att jag är söt. Men inte som hon! Hon är verkligen jättevacker tycker jag. Och enligt facebooks test på vem som är min dubbelgångare så blev det Zac Efron :P

Annons:
Strumpa
6/24/09, 12:49 AM
#7

Hahaha okej? :D vad kul :P undrar vem min är…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
6/24/09, 1:07 AM
#8

Det här är ganska kul Glad

Faxlin
6/24/09, 1:09 AM
#9

Jag fick höra när jag var yngre och hade en annan frisyr att jag var ruskigt lik Carola Häggqvist. Inget jag direkt kan säga jag är stolt över.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
6/24/09, 1:12 AM
#10

När jag va liten sa alla att jag va lik kronprinsessan.. numera stämmer det nog inte dock :P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Saga85
6/24/09, 1:16 AM
#11

#2 Det där med munnarna ser jag varken som positivt eller negativt, det var bara det enda draget jag kan se likheter med Flört

Strumpa
6/24/09, 1:19 AM
#12

På myheritage blev jag först Katherine Heigl och sen nån Romy Schneider och sen Elisha Cuthbert, som jag faktiskt tycker är söt :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
6/24/09, 1:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Haha 96% Elisha Cuthbert.

Annons:
Strumpa
6/24/09, 1:42 AM
#14

Haha vaa? jag måste kolla hur många procent jag hade :P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Strumpa
6/24/09, 1:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag fick också 96% Link!!

men du är mer lik..

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
6/24/09, 2:14 AM
#16

Japp. Som tvillingar Skrattande.

Saga85
6/24/09, 2:20 AM
#17

Huh? Vem är hon? Ni är nog sötareän hon iaf Kyss

Hehe, jag körde också lite bilder på myheritage. Natalie Imbruglia, Cher och Angelina Jolie dök upp på alla bilder. Jag skyller på mina kindben.

Strumpa
6/24/09, 2:22 AM
#18

Lyllos diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig Saga. du lär va ashet :) har du facebook? ;P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
6/24/09, 2:24 AM
#19

Haha, nejdå. Jag har bara markerade kindben och en liten mun Tungan ute

Jag fick dessutom bevis på att jag var ful när jag var tjock - då fick jag bara upp en massa fula skrynkliga gubbar…typ Michael Douglas…

Facebook har Saga, men hon funderar på att lägga ner den helt. Aldrig inne, avskyr Facebook…

Strumpa
6/24/09, 2:25 AM
#20

men geee miig, hittar inte tråden där alla skrivit om de har eller ej :(

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Saga85
6/24/09, 2:33 AM
#21

Men buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Bara för det gick jag ju in på fejjan och kollade på mina idolbilder. Skabb!

Men ååååååh! Sök på Fröken Hallonbåt så finns jag där.

Strumpa
6/24/09, 2:35 AM
#22

vaa? :D haha de funkar ju inteeee

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
6/24/09, 2:36 AM
#23

Isf gör du feeeeeeeeeel! Moahaaha!

Strumpa
6/24/09, 2:37 AM
#24

plz accept me darling =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Solaika
6/24/09, 1:29 PM
#25

Hahahahaha.. jag är lik Selma Lagerlöf :P Sen tycker dom att jag är lik Christina Ricci..  och så en hel bunt med karlar.. hur ska man tolka det då Obestämd

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Upp till toppen
Annons: