Annons:
Etikettallmänt
Läst 2466 ggr
Linn
2009-06-25 21:20

LisetteS!

Är du här?! Är lite förtvivlad över twilight. Sambon är inte lika entusiatisk att prata om böckerna med mig.. :(

Har du msn? Är du online? Har du tid för mitt tjat?

linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Maja
2009-06-25 22:27
#1

Haha, vad är du förtvivlad över? ;)

Jag är Medarbetare på twilight.ifokus.se :P

Linn
2009-06-25 22:37
#2

Oho! :) Jag är mest arg just nu. ^^

Läser just nu Breaking down och har läst klart den första delen och Edward och Bella är påväg från Esmes ö. Och så ska man helt plötsligt börja läsa om Jacob! Blir lite hysterisk där!

Sedan funderar jag över en annan sak. Lisette skrev om något om Midnight sun..? Om att Stephanie håller på att skriva en ny men som publicerades på nätet. Kan man bara läsa det på nätet eller kommer det en bok med den sedan också?

Och The Host, har den något med twilight serien att göra?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-25 22:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det jag skrev? ;)

Midnight Sun finns inte utgiven på bok. Hon började skriva den (Twilight ur Edwards perspektiv), men tyvärr läckte den ut och folk började läsa den innan hon var klar, vilket innebar att hon tappade lusten att skriva klart den, men kanske att den kommer i framtiden.. =)

The Host har ingenting med Twilight att göra. Samma författare, ungefär samma stuk (dock inte om vampyrer), men inte Twilight.

Linn
2009-06-25 22:46
#4

Nej, jag är arg att behöva läsa om Jacob när jag vill läsa om Bella! Det är så frustrerande! Fortsatte läsa medans jag gick hem från bussen, näsan i boken när jag låste upp och tog av mig skorna och satte mig i soffan. Och så slutar hon! Jag vill inte alls läsa om Jacob nu! Skrikandes

Vart hittar jag den texten då, midnight sun?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-25 22:50
#5

Det kommer meeeer Bella sedan! ;)

Midnight Sun finns här:

http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html

Linn
2009-06-25 23:03
#6

jo, om typ 200 sidor! så nu kan jag inte släppa boken för att jag måste läsa förbi jacob först innan Bella kommer igen.. Suck.

Tack för länken!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Maja
2009-06-25 23:04
#7

#6 - Hihi, men Jacob är ju sööööt ju!

Linn
2009-06-26 01:01
#8

Ja! Men allt blir så fel att läsa det ur hans synvinkel! Aaaah vad det är spännande nu! De är påväg upp till the Cullens efter att Jacob har träffat Bella och sett vad som är fel!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-06-26 19:49
#9

Hahaha,,, jag har en egen tråååd! :D

Ja Maja har ju redan berättat om Midnight Sun då, läs det! De är jätte intressant att veta vad Edward tänker i första boken. Är skit tråkigt dock att de bara är 12 kapitel. Så den hinner inte till scenen på ängen! *grrr* Men följ länken maja gav. Finns på Stephenies sida.

Läser Twilight igen nu, och läste midnight sun sammtidigt för att veta vad edward tänker exakt när jag vet vad bella tänker med :P hehe..

Åhh, men ge inte upp Linn;) De blir faktiskt väldigt intressant i Jacobs del också. Fast de är rätt tråkigt att läsa genom honom, för jag hade mycket hellre vetat vad bella och edward tänkte medans allt de där hände, inte han som är utomstående:P Men men.. fortsätt, de blir bättre.

Har lagt till dig på msn ;) Men är tyvärr inte allt för ofta inne..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-26 20:16
#10

Haha, klart du får en egen tråd! Flört

AAAHHHH! Nu är jag helt tokig! Har precis läst klart jacobs del! -sitter och studsar!- förstår inte rikigt vad jag gör här nu egentligen eftersom att det är såååååå spännande! Men var tvungen att hispla ur mig lite av min iver!

Lillasyster vill låna böckerna när jag är klar med dom, typ om någon dag alltså ^^ Men jag kanske hinner läsa om den första innan.

Surt att hon inte hann till deras glänta! Hade vart så härligt att läsa vad han tyckte om det. Eller läsa ur hans synvinkel på deras resa till Esmes ö.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-06-26 21:20
#11

Ja, jag hade lätt velat ha alla böcker ur hans synvinkel. Midnight sun är bättre än Twilight. Eftersom Edward typ överanyliserar allting så är kapitlen mycket längre och mycket mer ingående. Hade vart super kul att veta hans exakta tankar om andra saker i andra böcker med.

Men men.. stephenie ville ju göra något annat nu ett tag, än bara vampyrer:P Får väl se i framtiden om hon gör klart Midnight sun, de sägs att hon ska de iaf.

Haha, jaa min mor läser dem också. Har fått låna en bok i taget av mig när jag blev klar med dem. Men hon är seeg! Hon har fortfarande Eclipse och jag har börjat om igen med twilight som sagt, så jag hoppas hon blir klar tills jag behöver den igen, annars snor jag tillbaka den. :P

Haha, gud så nördig man blir! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2009-06-26 21:21
#12

Men så skönt föresten! Har jag något att läsa på tåget till träffen också. Om jag nu drar ut på böckerna så länge de vill säga :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-26 22:49
#13

ÅÅÅÅH!!! Lisette!!!! Det går inte att läsa tillräckligt fort! Jag vill veta allt! De har precis vart ute och jagat första gången nu och jag måste avbryta lite för min mage protsterar allt för mycket! Men det går inte att läsa tillräckligt fort och boken kommer ta slut alldeles för snabbt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
2009-06-26 22:52
#14

Hahaha! Jaaa jag veeet Linn! Sakta ner då :P Eller så får du läsa noggrannare nästa gång? :P

Gå å ät me dig, jag ska ut me Ecko nu jag :P
Åhh, jagar dem! hihi visst är de kul när hon är vampyr:P

Snacka om att vi spoilar i den här tråden. :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-26 22:55
#15

Hahah, jag försöker ju i alla fall att inte spolia. Inte mitt fel att du slänger ur dig att hon är vampyr nu!

Jag får nog läsa nogrannare nästa gång men det känns som att jag får med mig allt! Sambon bara tittar på mig skumt när jag bli helt tossig över böckerna! ÅÅÅH! Vad skönt att ha någon att prata av sig hos! (L)

Jag har inte kommit så långt än men de ha precis jagat klart och ska tillbaka till huset nu.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-26 22:59
#16

Men då, era spoilare!

Inte ens jag har ju kommit så långt.. Obestämd

Jag hinner aldrig läsa!

Liss
2009-06-26 23:00
#17

Jaa men jaa.. fölåt! :P Hur skulle jag annars poängtera det. haha!

Ja men visst tusan är de kul att ha någon och vara nördig med. Pust! 22 år och helt besatt i ett par böcker och kan inte prata om annat. Ja men de är kul som fan att man har något här i livet att leva för:P erhm.. haha!

Ah okej, ja de är ju en hel del kvar ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-27 00:40
#18

Juve, du borde nog hålla dig ifrån den här tråden framöver. Så shach med dig för nu blir det riktigt spolier!

ÅHÅ! Lisette! Hon skriver så underbart! Jag måste lägga mig i tid i kväll för jag ska upp tidigt! Meeeen jag kan inte! ååååh! Älskade lilla underbara bebis! Jag är helt farcinerad! och åååh vad jag känner mig fullständigt idiotisk och nördig men ååååh vad jag vill vara Bella!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-27 00:55
#19

Hihi, meh, jag är ju Medarbetare på twilight.ifokus, så jag vet redan det mesta som händer.. ;)

Liss
2009-06-27 01:35
#20

Hihihi.. jaaa åhhh Linn! :D Vem tusan vill inte vara någon av karaktärerna när man läst böckerna! humf! Jag skulle inte säga nej till en vampyr som edward :P Muhahaha..

Ja som sagt, Maja vet redan de allra mesta. Så med henne är de nog ingen fara:P Och hon håller sig till Jasper ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Maja
2009-06-27 03:15
#21

He's mine, my own! My Jasssssper!

*kikar på er med Gollums ögon*

Linn
2009-06-27 08:51
#22

Haha, okej då, Juve, du får väl stanna kvar här då! :D

Det sista jag läste igår var att Jacob hade bjudit över Charlie till Cullens hus!

Nu ska jag alldeles strax åka och jobba. Men jag börjar inte förrens ungefär 9.40 så jag har en stund på mig att läsa lite nu på morgonen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Emaljoh4
2009-06-27 16:48
#23

haha, galningar!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Liss
2009-06-27 21:40
#24

Åhh.. härligt! Spänande att träffa sin far för första gången efter de där;) Men nu har du väl kommit längre kan jag tänka mig.

Maja, haha! Han är väl ingen ägodel heller, han är faktist en "människa" av kött och ben :P erhm.. ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-06-27 23:41
#25

#24 - My precioussss..

Linn
2009-06-28 21:01
#26

Jodå, lite längre har jag allt hunnit. Men jag har jobbat och sedan varit social nu i två dagar så jätte mycket längre har jag inte kommit.

Bella har börjat få koll på att använda sin sköld och kan skydda sitt barn med den nu också. Det börjar närma sig Volturi's (heter dom så?) ankomst så snart blir det riktigt spännande igen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-06-29 01:07
#27

Muhhaha, nice bajs! Spänningen är ooooliiidlig! Nu hade jag nästan lust att säga något, men det får jag inte alls det! för du kanske inte har kommit dig än, så jag är TYST!:P

Jag har inte heller kommit vidare just nu, alla mina tankar är upptagna av mitt eget nu :)

(Fast jag läste en liten extra grej Stephenie skrivit, från Edwards perspektiv i New Moon. När Rosalie ringer honom och säger att Bella är död. Dam-dam-dam-daaaaam… Väldigt spännande! Hade velat ha mer än ynka 4 sidor dock)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Linn
2009-06-29 15:43
#28

Har kommit förbi julen nu. Så bella har varit hos J. Jenkins. Hann inte läsa så mycket igår. Och idag tvättar jag. Har en liten fundering på att gå ner och sätta mig i tvättstugan och läsa. Där är det i alla fall svalt…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-06-29 23:29
#29

-hoppar och studsar!- LISETTE! Böckerna är SLUT!!!!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-06-29 23:34
#30

Haha.. Jälva skit! Nu får du sätta dig och läsa Midnight sun och Twiligt parallelt;) Och så har du några outtakes från twilight och new moon på hennes sida också, och fyra sidor från edwards persepktiv från new moon och fyra sidor från Rosalies perspektiv från new moon.

Hejja hejja!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-29 23:37
#31

YEY! Måste ta mig till skolan någon dag så att jag får skrivit ut allt :P

Men jag blir ju helt tossig! Det var så spännade! Och det sista när Bella sköt bort sin sköld så att edward kunde höra hennes tankar!!!!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-06-29 23:58
#32

Lisette! Det är meningen att du ska vara här och vara lika tossig som jag över böckerna!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-30 00:49
#33

#32 - Eller jag vet!

Det fanns ju en tjej i USA som hade skrivit ner hela Twilight i ett sms - vartenda ord. Gör så du med!

Flört

Liss
2009-07-01 00:16
#34

Haha, Im here and Im tooossig! :P Ja, man blir ju för lycklig när hon låter honom höra hennes tankar. Så vackert, så fint, så kärleksfullt.. :P Haha.. Spring och skriv ut, är nog trevligare än att sitta med en varm dator i knät som jag. Fast det funkade fint det med iof:P

OMG, orka det då Maja! Men det var ju så jag tänkt att du skulle gjort åt mig med BD innan jag köpt den vet du;) Men jag fick inget sms? :O

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Maja
2009-07-01 00:18
#35

#34 - Har inte ditt nummer ju! Annars så hade du fått det! ;)

Linn
2009-07-01 00:20
#36

Men herre gud! Hur sjutton orkade hon det!? Undrar hur många gånger hon pausade…

:D Ja! Visst är det vackert! Nu vill jag höra vad du tyckte var bäst när vi båda läst hela.

Juve, hur långt har du kommit i serien?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 00:24
#37

#36 - Hennes tummar lär ju inte ha mått vidare bra.. ;)

Uhm.. Snart på Jacobs del om man räkna läsa nooooga, men jag har ju spoilrat (säger man så?) sönder mig själv genom att bli Medarbetare och *slår mig själv på fingrarna* läst lite här och där så jag vet redan allt. ;)

Liss
2009-07-01 00:25
#38

Jamen skyll på det då Maja:P

Vad jag tyckte var bäst? Under hela serien? Men herre gud kvinna, är du galen! Hur ska jag kunna säga något som var bäst när allting bara klaffa fullständigt, när allting i serien ger en något av allting. När den innehåller allt man vill ha.

Eller var det något speciellt du tänkte på? :P haha

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-01 00:27
#39

Jag vet vad som är bäst under heeeela serien! Skrattande

Linn
2009-07-01 00:27
#40

Hahah, nej, stackars de tummarna! Hon måste också haft mycket minne kvar på telefonen för att kunna skriva hela det smset!

Jadu Juve, jag förstår dig inte riktigt där. Jag har hållt mig ifrån twilight.ifokus just för att jag inte har velat veta något innan jag själv läst det.

Jacobs del är faktiskt riktigt bra. Det var ju dock inte det man ville läsa då. Men man förstår ju sen varför hon bytte till Jacob. Men hade nog hellre velat läsa ur Edwards perspektiv, men det kan ha blivit lite deprimerande…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-07-01 00:28
#41

Haha, föresten! Stönigt för den människan som fick hela det smset och sedan såå många gånger måste leta tillbaka vart hon var för att kunna forsätta läsa..

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Maja
2009-07-01 00:30
#42

#40 - Det är ju bara det att jag nästan har tappat lite "jag måste läääsa" eftersom jag har "förstört" alla smaskiga saker som händer.. :P

Men det gör ingenting! :D

Linn
2009-07-01 00:34
#43

Hmmm.. förstår fortfarande inte varför du gör så mot dig själv!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 00:42
#44

Hihi, jag hinner ju inte läsa på dagarna.. :P

Linn
2009-07-01 00:54
#45

Hmrf.. som sagt, förstår fortfarande inte hur du kan göra så mot dig själv.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 01:03
#46

Hihi, för att jag är dum? :P

Linn
2009-07-01 01:08
#47

Okej, där har vi en godtagbar anledning. Tungan ute

Tycker i alla fall att det är synd att du försökt spänningen för dig själv. Men nu får du se till att läsa ut boken snart, det är så mycket spännande kvar!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 01:16
#48

Neeeeeeeeeeeeeej vad gör ni?!

Ni kan ju inte hålla sådana här roliga diskussioner här inne, in på Twilight iFokus med er! *schasar in er*

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Linn
2009-07-01 01:21
#49

Hahah! Jag är allt påväg dit nu när jag läst ut böckerna, har inte kommit så långt än. Nu försöker jag bara jaga juve så hon också får läst ut dem snart!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-01 01:26
#50

Haha! Jag kika på twilight iFokus när jag börja med första boken. Höll mig ifrån spoilervarningar. Men råkade läsa om Renessme på internet någonstans iaf. Men visste inte att det var Bellas barn, så jag förstörde inte så mycket..

Men så läste jag BD och ville kolla lite i BD spoilertråde:P Muhhaa, det var ett smart drag. Jag såg vem reneesme var ;) Men det gjorde inget, var precis lika spännande för det:D

Men Maja förstår jag inte alls:P De gör jag aaaldrig!:P Kan ju inte sitta och förstöra hela boken heller.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 01:28
#51

Men Lisette, då gjorde du ju samma sak jue! FY SKÄMS!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 01:29
#52

#50 - Boken blir bra när det handlar om Jasper, så när jag läser om den ska jag fokusera på delarna när han är med..

Hihi, Anna - blir du arg på mig om jag startar en Jasper.ifokus.se? OskyldigFlört

Anna
2009-07-01 01:30
#53

#52 Något fruktansvärt! Håll fingrarna i styr om du ska vara Medarbetare på min sajt Flört Du kan få starta en tråd om honom om du ber snällt…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-01 01:30
#54

Haha, Juve, du tror inte att det kan bli lite sådär snålt med folk där och ganska mycket OT?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 01:33
#55

#53 - Hihi, schysst! ;)

#54 - Näää.. Jag är en diktator innerst inne så jag låter bara bra trådar som handlar om hur bra jag och han passar ihop finnas till.. ;)

Haha, jag känner mig som en tolvåring igen.. Som de där chusharna man hade på pojkbandssångare och sånt.. ^^

Annons:
Liss
2009-07-01 01:35
#56

Hahahaha.. smala ämnen är BRA! Där blir det MASSA aktivitet:P
Fast jag måste erkänna Maja, jag har blitt lite småkär i Jasper också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-01 01:40
#57

#56 - Tyst! Håll dig till din Edward va!

Du är välkommen till min sajt om du sköter dig. ;)

Hmm, jag undrar vad killarna säger om jag skulle skicka in en ansökan..
"Eh, jaha, och varför vill du starta en sådan sajt?"
"Därför. Helt enkelt bara för att jag vill."

Linn
2009-07-01 01:40
#58

Anna, vem tycker du bäst om i serien.

Hahah, jag fick en sådan skum tanke igår. Satt och såg på en klipp om den nya HP filmen och tänkte på att dom som spelar alla karaktärer måste ju ha läst böckerna och verkligen fastnat för dem. Och tänk sedan när de får spela de rollerna i filmerna.

OCH tänk om man själv fick spela rollen som någon av vampyrerna i twilight. Men så kom jag på att det kanske kan bli lite knivigt eftersom att huvudpersonerna redan finns.. Så då satte jag igång att börja fundera på vilka nya vampyrer som tillkommer senare i böckerna. Men så konstaterade jag det att de har ju sådan liten del i böckerna ändå så det hade inte vart lika kul ändå..

Plus att min engelska kanske inte är den bästa… Så det kör sig nog rätt ordentligt med min idé…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-01 01:42
#59

Mihihi, eller är det Jackson jag kanske är lite småkär i? Jag vet inte, kah inte riktigt hålla isär dem :P

Fast jag lovar, edward är än lite närmare i mitt hjärta! *sjunger kärlekssånger*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 01:42
#60

jag har inte riktigt bestämt mig vem jag gillar bäst.. men lite småkär i edward är jag ju.. Men alice är ju sååå himla charmig! Och jag gillar Bella väldigt mycket också…

haha, hade ju vart rätt kul att veta vad för svar du hade fått från killarna med en sådan sajt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 01:43
#61

Jag har ingen favoritkaraktär faktiskt. Alla är underbara :D Och alla är snygga… Typ sjukt hur dom lyckats hitta så många snygga skådespelare till samma film.

Men fy på mig (och er, speciellt er) - nu sitter jag också och diskuterar detta här inne! In med er på Twilight iFokus och höj aktivitetsindexet därinne! :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-01 01:43
#62

#59 - Men om jag inte får Jasper så ska jag ha Jackson.

Haha, jag drömde ju till och med om Jasper i natt.. Oskyldig

Annons:
Liss
2009-07-01 01:46
#63

Hahaha… om du inte får Jasper ska du ha Jackson? Hum.. hur går det ihop sig? Är inte det samma?:P

Jag paxar Rob iaf, INNAN alla andra Oskyldig För det är ingen som vart intresserad av honom innan mig inte.. hohoho!

Vad drömde du? jag har drömt massvis som är twilight baserat, men alldeles för pinsamt för att ta upp:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
2009-07-01 01:48
#64

Jag drömmer också alldeles för pinsamma drömmar om Twilight… Typ sjukt. Tyst

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-01 01:49
#65

Haha, Anna, du kan inte motstå oss!

MOHAHAHAHAH! Nu måste ni berätta om era drömmar! Man kan inte säga A utan att säga B

Lisette, räkna med konkurans!

Fast det är nog möjligt att Jasper får lite konkurens han med…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 01:50
#66

#63 - Nej, Jasper är vampyr. Jackson är människa. Hallåååå? ObestämdFlört

Hahahahahaha.. :P

Jag var kompis med Bella, hon drog med mig till the Cullens för att sova över (öh, varför?). Alice hade typ dött eller nått (haha), och det var bara hon, jag, Edward och Jasper där.. Sedan så gick vi på promenad och så hade vi det trevligt.. ^^ Haha, sedan så försvann typ Edward och Bella någonstans och där slutar vi för det kan faktiskt finnas barn som läser.. ;)

Linn
2009-07-01 01:52
#67

Man kan ju alltid göra det barnvänligt! Eller så kan vi fortsätta inne på den privata delen om jag någon gång blir inläpt där. Undrar om jag inte vart medlem här i över en månad snart…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-01 01:52
#68

Nene, mina drömmar stannar i mitt huvud. Dem lämnar inte min kropp! Neeej!:D

Jo jag får väl det.. jag tror nog varenda karaktär har sina fans om man säger så. Även Emmet/Kellan.

Hehe, Rob som pojkvän, Jackson och Ashley som bästa vänner, Kellan som en nära vän som man ser som en bror, Peter som en humoristisk vän som ger goda råd, och…. eh.. har jag sagt att jag är 22 år??!! Oskyldig

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2009-07-01 01:54
#69

#66 Hahahahahahahaha!!! Vad lägligt att Alice dött!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Maja
2009-07-01 01:54
#70

#68 - HAHA, men Jackson och Ashley är inte tillsammans va? ;)

Tss, jag är 19 år.. ;)

Maja
2009-07-01 01:55
#71

#64 - Kom igen Anna, tell us! ;)

Anna
2009-07-01 01:55
#72

Jag är för ung för dessa trådar ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-01 01:56
#73

#72 - Haha, ääh, ingen har väl dött av lite smaskigheter! ;)

Linn
2009-07-01 01:57
#74

Haha, ja, man börjar ju tivla lite på sin ålder här.

Tror ni att jag får mindre konkurens om jag satsar på Alice istället för edward? Kan ju inte vara lika många killar som läser twilight som tjejer. Eller vad säger ni från ämnes sajten?

Lisette, jag tvingar snart drömmarna ur dig! Man måste forstsätta om man börjat berätta något. Samma sak gäller Anna!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 01:57
#75

#73 Så du menar att jag ska välja eeeeeeeeeeeen av alla hundratals drömmar jag haft senaste månaderna? ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
2009-07-01 01:57
#76

Maja, Neeh.. men i mina drömmar är dem det. Jag kan nöja mig med Jackson som en väldigt bra vän bara ;)

Sen kan jag ju nämna att mina drömmar inte är så barnvänliga heller :P Hum…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Maja
2009-07-01 01:59
#77

#75 - Nej, två. Om du är snäll. ;)

Linn
2009-07-01 01:59
#78

jäkla publika internet. Tänk om man hade kunnat portat folk som var under 18 eller vart man nu ska sätta gränsen så man kan få prata lite snusk ibland!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 02:00
#79

#78 Förvånad Vilken diss!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-01 02:02
#80

Med vissa undantag då… Skäms

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 02:02
#81

#79 - Alla över 18 år och dig. ;)

Liss
2009-07-01 02:04
#82

Hahahha.. eller hur! Alla över 18 år och Anna är okej :P

Nej, jag vet inte.. men tror alla över 15 år klarar lite erotik va?:P

Men mina drömmar är fortfarande för pinsamma. Jag är ju för bövelen för gammal för sånt här :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-01 02:06
#83

#82 - Sääääg!

Annons:
Linn
2009-07-01 02:07
#84

Lisette, du har mig på din sida, vi får drömma om sånt här även när man kommer upp lite i åldern. vid 40 där kan det nog bli lite pinsamt kanske men inte nu inte.

15 borde väl vara okej. vi kan ju alltid hålla porr borta tills de är 18 men lite erotik måste ju vara ok :P

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-01 02:07
#85

Över min döda kropp!! Tungan ute

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 02:09
#86

Är du kittlig Lisette?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-07-01 02:15
#87

men hallå! ni ska berätta snusk drömmar nu! vart tog ni vägen? hade jag bara drömt något om twilight hade jag berättat men tyvärr…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 02:17
#88

Jag försöker fortfarande sortera ut alla mina drömmar och välja EN att berätta om… Kan ta ett tag. Tur att jag är pigg ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-01 02:17
#89

Jasper föredrar mig före Alice har han sagt. Så det så.

Linn
2009-07-01 02:18
#90

men då är det ju lugnt, då kan jag lägga beslag på alice!

jag kan försöka drömma något om någon av dem i natt så kan jag meddela resultatet i morgon!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
2009-07-01 02:19
#91

Neeh, inte kittlig:) Alla brukar testa men tycker jag är skit tråkig när jag bara sitter still :D

Hahah! Vilken tur Maja.

Äsch då, bara välja en Anna. ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 02:21
#92

Hmm.. då får jag hitta något annat sätt att tortera ut drömmarna från dig…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-01 02:22
#93

#91 Scchhhhh, jag hade ju värsta ursäkten där :P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-01 02:22
#94

Kom igen Anna, vi vääääntar! Tungan ute

Linn
2009-07-01 02:23
#95

Väntar ganska otåligt också för den delen. jag skulle gått och lagt mig för lääääängesedan.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-01 02:25
#96

Mm.. Anna! Nu är det enbart dig vi väntar på.. :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 02:26
#97

nej, vi väntar allt på dig med lisette!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
2009-07-01 02:30
#98

Ha! Inte alls! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
2009-07-01 02:30
#99

Jag ska läsa lite New Moon (igen) ikväll så jag tror jag kan drömma något riktigt trevligt denna natt… Ni får höra imorgon ;) Den som väntar på nåt gott…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-01 02:32
#100

Hmm.. okej då.

nu tror jag faktiskt att jag alldeles strax går och lägger mig.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-07-01 23:41
#101

Och så förväntade jag mig att få läsa massa (i alla fall minst ett) inlägg om spännande drömmar när jag kom in här ikväll.. Men ikke då. Inte ett enda inlägg finns det.. Gråter

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-01 23:44
#102

Jag var ute och gick på promenad med Jasper i natt. Men vi pratade bara massor. Han är jättesnäll, men lite blyg.

OskyldigFlört

Anna
2009-07-02 00:43
#103

Inatt drömde jag bara om återförreningsscenen i New Moon faktiskt, den gick på repeat under de timmar jag sov ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-02 00:53
#104

#103 - Var inte du med då? :P

Annons:
Anna
2009-07-02 00:55
#105

#104 Jag var där och sååååg allting, det räcker för min del ^^

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-02 00:57
#106

#105 - Meh, usch, nej. Man måste ju vara med! ;)

Linn
2009-07-02 20:29
#107

dra inte upp saker ur new moon nu. har inte hunnit läsa den än.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-02 22:30
#108

#107 - Hoppade du över bok två? :P

Linn
2009-07-02 22:39
#109

Haha, nej, det var bara jag som tänkte fel. -skyller på värmen- tänkte på midnight sun.. :P Sedan fick jag väl black out eller något för jag kopplade inte vilken återföreningsscen ni syftade på :P

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-02 22:43
#110

#109 - Haha, gå och drick ett glas vatten! Nu! ;)

Linn
2009-07-02 22:47
#111

#110 Haha, jag ska snart slänga i mig ett glas cola. Fungerar det? Ska ta en kall dusch också. Håller på att smälta bort i den här varma lägenheten!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
2009-07-02 22:56
#112

Haha! Fast Midnight sun är ju precis samma som Twilight. Bara att det är Edward som tänker i stället för bella :P Så du vet ju allt ändå, i princip;) Kan Linn!

Jag vet inte riktigt vad jag drömt inatt. Men något snurrande runt i mitt huvud så jag sov jätte lätt.. skumt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-03 00:22
#113

Jag lyckades somna på tåget på väg hem idag!

Och gissa vad (eller ja, vem) jag drömde om! Skrattande

Anna
2009-07-03 00:23
#114

#113 Söööööök!

Dina drömmar verkar ske liiiiiiite för ofta för att anses som normalt ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-03 00:37
#115

#114 - Sök? :P Vad tusan pratar du om? ^^

Drömmar betyder någonting. Alltså betyder det att Jasper snart kommer. Hm, ska jag sova med öppen balkongdörr i natt?

Anna
2009-07-03 00:39
#116

#115 Sök hjäääälp!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-03 00:39
#117

#116 - Jag är blond. Jag behöver ingen hjälp.

Anna
2009-07-03 00:43
#118

#117 Färga håret då ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Maja
2009-07-03 00:43
#119

#118 - Tyst med dig. Du är också blond. ;)

Anna
2009-07-03 00:44
#120

#119 Bara på utsidan :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-03 11:43
#121

#112 Jo, det kanske. Funderar på när jag ska få tummen ur och skriva ut den.. Hinner ju aldrig åka för bi skolan jue!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-04 23:16
#122

Åh! Är det sant? Är det sanndrömmar vi drömmer? Ja fy tusan, då lär ju jag öppna fönstret på vid gavel..

Linn, neeh skolan vill man väl inte direkt ta sig till när man slutat;) Men kom igöööön

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-05 00:10
#123

Hm, jag pendlar mellan två drömmar varje natt.

Det ena är att det är jag och Jasper och vi hittar på lite olika saker från dag till dag.

Det andra är att jag träffar Jokern i Batman och att han typ blir kär i mig. Hahahaha, ja, jokern!

Hm, jag undrar vad tusan det är i mina insulinsprutor som jag tar.. Obestämd

Anna
2009-07-05 00:33
#124

#123 HEATH LEDGER! Omg! Du träffar ju alla fantastiska människor i dina drömmar känns det som…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
2009-07-05 00:37
#125

Haha, ja men Jokern är ju heet:P Kanske inte direkt sminkad sådär.. men jaa..

Jag är lite avis maja..mina drömmar var inge alls bra igår natt. Jag drömde om att en isbjörn kom och attackerade mig och ecko vid en stuga. Han bet ecko så hans ben vart helt sönder, så tog jag ecko och sprang in med honom och låste dörren. Och då kom min mamma och ställde sig utanför och vänta på att jag skulle öppna, och då hoppade björnen på min mamma.. jag sprang ut och hon låg och ryckte  i dödskramp under björnen.. då vaknade jag och grät:P

Jag vill ha min edward tillbakaaaaaaaa!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Anna
2009-07-05 00:39
#126

Jag drömde om små utrymmen där jag var instängd bland massa spindlar Rynkar på näsan

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
2009-07-05 00:48
#127

#124 - Men det var ju inte Heath, det var liksom jokern! Obestämd Han gick runt och dödade människor på dagarna, men var lika överbeskyddande över mig som Edward är över Bella. Hahahaha.. Alla som gjorde mig illa blev slaktade av honom.. ^^ Grrr..

#125 - Hihi, hur tusan kommer det in isbjörnar i dina drömmar? ^^

Linn
2009-07-05 23:50
#128

Har börjat läsa Midnight sun nu. Läst första kapitelt. Ooh vad spännande det är! :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anna
2009-07-05 23:52
#129

Igårnatt läste jag ut sista sidan ur Breaking Dawn… Har dröjt med det, stannat på näst sista sidan och inte läst på flera veckor, men nu var jag tvungen.

Utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag drömde om en viss ö… Isle Esme…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Linn
2009-07-05 23:53
#130

Isle Esme hade vart underbart att besöka med någon i Cullen familjen!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-07-07 23:41
#131

Alltså seriöst! Var tvungen att ta en paus från boken…. Den där idioten som la upp midnight sun på nätet innan hon var klar med den… &%/3)="&%¤%"&/(")"

Jag vill läsa klart Edwards bok! Jag vill inte att den ska ta slut så fort och inte när det finns så många fina stunder kvar. Och ååååhh vad jag älskar att läsa ur hans perspektiv! Jag var tvungen att ta en paus från boken för att jag höll på att börja grina….

And, by the way, I adore you… in frightening, dangerous ways.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-08 00:19
#132

Ja, visst är den underbar!! Man blir riktigt bitsk på den personen som la ut den och ödelade den! Men vi får verkligen hoppas att Stephenie fortsätter på den, som hon sagt, när hon känner sig redo. Jag vill verkligen ha ängscenen ur hans perspektiv!

Har du läst klart nu Linn? :(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Maja
2009-07-08 00:21
#133

Jag vill ha allt ur Jaspers perspektiv! Oskyldig

Liss
2009-07-08 00:24
#134

Haha! OMJ, vad ovanligt Maja! :P

Fast det skulle kanske vara intressant det med. Mer action dock.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-08 00:27
#135

Och då skulle alla få veta att han inte trivs med Alice egentligen. Utan han letar fortfarande efter den rätta..

Linn
2009-07-08 00:34
#136

Haha Maja, du är för go!

Nej, jag har 120 sidor kvar att läsa. Misstänker att de allt för snart är slut också..

Åhå! Hon planerar att skriva klart den? :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-08 00:35
#137

Jaaaa, Jaaaaasper!

Aj löv him!

Liss
2009-07-08 01:12
#138

Ja, vissa säger att hon inte tänker skriva klart den. Men jag har läst på flera ställen nu att hon tänker göra det ändå. Bara att hon vill göra lite icke vampyrrelaterat just nu :)

Hahaha! Jag tror också han är missnöjd med Alice ;) (or not!)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-08 01:31
#139

#138 - Ja, när vi har pratat så har han sagt att han inte trivdes med henne även om alla andra trodde det. Men han tycker om mig mycket mer. Det sa han. Faktiskt.

Annons:
Linn
2009-07-09 02:14
#140

Nu har jag även läst klart Midnight Sun. Lisette, Kan inte du komma till gbg och se New moon på bio med mig?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-09 16:22
#141

Oj, vad kul det vore Linn!! Fan.. och de är ju ett bra tag kvar, så det borde jag ju kunna spara till :P Men så gäller det att få platser också, för jag antar att du menar premiären ?

Maja; Ja, men jag tror dig verkligen :P Precis lika mycket som jag tror på mina egna drömmar. Jag vet liksom redan att Rob och jag är menade för varandra. Han kommer hitta mig om nåt år! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-09 20:18
#142

#141 - Oh, grattis till dig! ;)

Dubbeldejt? ;)

Liss
2009-07-09 23:36
#143

Haha, vadå? Du och Jasper och jag och rob.. :P Eller menar du jackson nu? :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-10 00:10
#144

Jasper eller Jackson. Spelar ingen roll. Jag kan ta båda. Flört

Liss
2009-07-10 00:22
#145

Haha i och för sig. Jag kan ta både Edward och Robert med :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-10 00:22
#146

Grr.. ;)

Annons:
Liss
2009-07-10 00:24
#147

Voff!

Orka skriva sammtidigt då :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-10 00:25
#148

Hihi..

Jag tittade på Twilight idag med syster-yster och.. Pappa! Skrattande

Liss
2009-07-10 00:27
#149

Haha! vad tyckte far din då?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-10 00:35
#150

Tjeeeeeeeeeeeejfiiiilm!

Liss
2009-07-10 01:06
#151

Haha, han skrek det och sprang galen där ifrån! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2009-07-10 01:15
#152

Ja, typ. ;)

Upp till toppen
Annons: