Annons:
Etikettbilder
Läst 659 ggr
Maja
2009-07-09 01:41

Promenadkompis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog en kvällspromenad med hunden och då stöter vi minsann alltid på samma kompis. Hon och hunden ska alltid nosa på varandra.. Tror de är kompisar! ;)

Det roliga är ju att så fort hästen börjar beta så ska hunden genast börja äta gräs han med..

Öh, konstig hund? ;)

Annons:
Maja
2009-07-09 01:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

..och är det inte hästen så är det fåren..

Och då gör han samma sak. Äter de gräs så börjar han genast tugga på närmaste strå!

Hur lär man en hund att han är en hund och inte en gräsätande häst eller ett får?

LiindaH
2009-07-09 02:31
#2

Naaaw sötisen =)

Går nog inte… Vovve kanske tror att den är en häst i storlek men liknar ett får ;P

// Liinda

Faxlin
2009-07-09 02:55
#3

Det är bara att gilla läget. Jag födde upp illervalpar förrut som trodde de var hundar då de växte upp med schäfrarna här hemma. Så de lade sig glatt ner och viftade på svansen när de ville leka :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Angelclaw
2009-07-09 08:28
#4

fast hundar kan käka gräs ibland, vet inte om de gör det för att rensa magen men det är inte ovanligt iallafall :P Hellre det än sitt eget bajs!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

[Niike]
2009-07-09 15:01
#5

hahah aaw!

Maja
2009-07-11 02:35
#6

#4 - Min vovve äter bajs också. Men bara på vintern när det är djupfruset och han får tina upp det i munnen själv så det blir så där kletigt och gott..

Men matte och husse tycker att han är äcklig då och säger "Fy, fy".. Hmm, konstigt.

Annons:
Alex
2009-07-11 17:41
#7

Och så bär han fågelungar i munnen…

Det är bara att inse, Maja. Han har umgåtts för mycket med dig, finns inget att göra åt mer än att gilla läget. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
2009-07-11 18:42
#8

#7 - Du glömde en groda en gång också.. Fågelungar är vi uppe i tre gånger nu.

Idag fick han bada, men han tyckte inte om det. Så fort han kom upp skulle han ju skaka av sig allt vatten, men puckohunden måste ju följa efter mig överallt så när han kom upp ur vattnet så flyttade jag på mig för att han skulle skaka av det, men då går han efter mig. Så backade jag ytterligare några meter för att slippa att bli blöt, men då följer han efter mig och skakar av allt vatten på mig. :P Mysigt med en feg hund.. ^^

Upp till toppen
Annons: