Annons:
Etikettallmänt
Läst 1257 ggr
Jenahbella
7/22/09, 4:28 AM

saknar

saknar du nån just nu? 
berätta gärna vem å varför :)

Annons:
Jenahbella
7/22/09, 4:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag saknar min kompis Madde, hon har sviktit mig hundratals gånger å e väl egentligen inte nån bra kompis, vi pratar inte längre efter alla bråk vi haft, men de e nåt me henne som gör att ja inte vill släppa taget helt.. 
kanske för att vi har haft några underbara år tillsammans? vem vet..

Saga85
7/22/09, 4:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vissa vänner är svåra är släppa taget om.

Jag saknar min Kicki. Trots att vi haft en hel del dåliga inflytande på varandra och drygat oss, så har vi även haft jäkla kul och kunnat prata allvar. Jag borde kontakta henne igen. Har inte pratat med henne sen jag lämnade Falun. Inte med någon av vännerna därifrån sen dess iof.

Musiken
7/22/09, 4:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag saknar John! Pojkvannen som blev kvar i England nar jag drog hem till Sverige pa sommarlov :(

Musiken
7/22/09, 4:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Och sa saknar jag Nisse och Lotta en valdans massa, speciellt nu nar Lotta kanske ar sjuk :(

fridaas
7/22/09, 6:00 AM
#5

Jag saknar Mattias enormt mkt just nu, han har legat och tagit upp mer än halva min säng den senaste veckan, snarkat men kramat och pussat mig i pannan, kommit med nya alvedon och halstabletter när halsen gjort som mest ont och bara funnits här för mig..

Men nu är det min tur att finnas för honom, han åkte hem idag för hans mormor dog imorse.. och jag vet inte vad ska säga eller göra.. ska nog smsa honom imorn och se om han vill prata eller träffas..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
7/22/09, 6:02 AM
#6

Nej vad jobbigt med hans mormor :( Hoppas att han mar ok efter omstandigheterna!

Annons:
fridaas
7/22/09, 6:09 AM
#7

Tycker oxå att det är jobbigt.. vet inte alls hur han mår, har inte vågat kontakta honom riktigt, då alla våra gemensamma vänner sagt till mig hela dagen att iaf vänta tills imorn, så blir väl till att vänta några timmar till.. Hoppas iaf att han mår bra..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Solaika
7/22/09, 12:51 PM
#8

#7 Men, är det din pojkvän du pratar om så tycker jag verkligen inte att du skulle väntat. Tala om för honom idag att du ville höra av dig tidigare men blev avrådd. Jag hade ärligt talat blivit ledsen om min karl inte hade hört av sig när en släkting gått bort. När jag förlorade min mormor var min karl det bästa stödet jag hade.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Salladshataren
7/22/09, 1:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag saknar hunden som vi var tvunga att avliva för några månader sen. Men det är fler djur som jag saknar :(

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
7/22/09, 2:59 PM
#10

#8 Njae det är inte min pojkvän, eller inte uttalat iaf.. men idag ska jag skicka sms till honom iaf! Och ringa honom senare ikväll

#9 Vilken sötnos, synd med avlivningen :(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Saga85
7/22/09, 3:23 PM
#11

#10 Iof så kan man ju ibland vilja vara ensam med familjen när något sånt händer*. Men ett mess/samtal och ett "jag finns här om du behöver någon" kan nog vara uppskattat.

*sen vill ju alla inte vara med familjen utan hellre någon vän, sånt där är ju så olika från person/familj till person/familj.

[Niike]
7/22/09, 7:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag saknar min frassetjej som gick bort för snart ett år sen =(<3
Hon var världens bästa o finaste.

Telefonkontakt
7/22/09, 8:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Jag saknar många.. Kan börja enkelt med min biologiska mamma som gick bort för lite mer än 2 år sedan.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Solaika
7/23/09, 1:47 AM
#14

#10 Okej. Läste att ni har haft kontakt nu iaf.

#11 Min karl är iofs en del av min familj :P Inte biologiska såklart men det är ju honom jag lever med :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Thiah]
7/23/09, 11:14 AM
#15

Jag saknar hela hela min familj då dom bor i sverige och jag i finland. Enda familjen jag har här är maken och hans familj…Sen saknar jag min bästa vän som även hon bor kvar i sverige och i detta  nu åker till gotland..bah

ChristineL
7/23/09, 11:42 AM
#16

Jag saknar juice! Jag vill ha juice!

[Thiah]
7/23/09, 12:02 PM
#17

#16 vilken juice…man får bara sakna vissa juicer förstår du Flört

ChristineL
7/23/09, 12:05 PM
#18

#17 - Meh! Tungan ute Okej, tropisk juice vill jag ha! Någon som vill skicka hit tropisk juice? Anyone?

[Thiah]
7/23/09, 12:06 PM
#19

#18 okej tropisk juice kan jag gå med på. Det kan jag skicka över. Vill damen ha det i trätunna eller bärkasse?

ChristineL
7/23/09, 12:22 PM
#20

#19 - Trätunna, more feeling!

Annons:
[Thiah]
7/23/09, 12:27 PM
#21

#20 okej. Jag kastar i en tunna tropisk juice i havet så kommer den sen..erm..nån gång..kanske.. om du har tur. Flört

ChristineL
7/23/09, 12:32 PM
#22

#21 - Yay! Väntar hoppfullt!

Saga85
7/23/09, 6:47 PM
#23

En tunna juice Förvånad

[Thiah]
7/23/09, 7:07 PM
#24

#23 ja hon ville inte ha en bärkasse så det fick bli en tunna

ChristineL
7/23/09, 7:26 PM
#25

Bärkasse är tråkigt!

Saga85
7/23/09, 7:41 PM
#26

Mycket förståerligt. En bärkasse går ju sönder så lätt. Smidigare med en tunna som man bara kan rullrullrulla!

Saga85
7/23/09, 7:41 PM
#27

Jag har alltid velat testa på att stå/springa på en rullande tunna.

Annons:
ChristineL
7/23/09, 7:42 PM
#28

rullirull med juicen! Woho! :P

[Thiah]
7/23/09, 7:43 PM
#29

Christine vad har du blandat i juicen egentligen Flört

ChristineL
7/23/09, 7:44 PM
#30

Ingenting! Jag är fortfarande bakis bara ;)

[Thiah]
7/23/09, 7:55 PM
#31

ah that explains it Skrattande jag känner mig ofta knasigare dagen efter än dagen före.

SagaoAlfred
7/24/09, 2:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Jag saknar en massa.
Men mest min brorsson Adam.
Vet inte alls när jag får träffa honom igen, mitt lilla hjärtegryn. :(

SaraC
7/26/09, 2:56 AM
#33

Jag saknar (mänskligt) sällskap överhuvudtaget!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ChristineL
7/27/09, 12:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

En våg av saknad till min pojkvän välde över mig. Vi har umgåts hela helgen och jag brukar mest tycka det är skönt att få ha min egentid med mitt kära iFokus. Men nu kände jag bara att jag vill ha honom nära…

Annons:
elinn
7/27/09, 12:30 AM
#35

Jag saknar min bästa vän som tyvärr gick bort sommaren innan vi skulle börja åttan. Brukar mest tänka på honom sånna här gånger, som nu när det är kväll och jag inte har något annat att sysselsätta hjärnan med. Det är sånna här gånger jag saknar honom som mest.

// ElinN

Solaika
7/27/09, 1:12 AM
#36

#35 Nån jag känner? Eller, kände kanske det heter :(

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Thiah]
7/27/09, 1:39 AM
#37

#34 jag vet precis hur du känner. kramis

jessi_twini
7/27/09, 3:37 AM
#38

Jag saknar många. Den jag saknar mest är mamma…

Upp till toppen
Annons: