Annons:
Etikettallmänt
Läst 2870 ggr
Alex
7/20/09, 4:24 PM

Tänkvärd trafikfilm

Var en som länkade till den här filmen på Ridsport, och tycker att den lika gärna kan ligga här också…

En hemsk och tänkvärd film som visar hur extremt lätt och snabbt olyckan är framme. Kan varna för hemska scener, lite fysiskt, men framför allt psykiskt…

Trafiksäkerhetsklipp

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Jenahbella
7/20/09, 4:37 PM
#1

uss den där filmen får mig faktiskt att gråta :(

Alex
7/20/09, 4:40 PM
#2

Jag var extremt nära till tårar jag med när jag såg den första gången kan jag lova…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ChristineL
7/20/09, 6:39 PM
#3

Mycket tänkvärd och sann! Jag har också blivit blöt i ögonen nu. Usch! Men det stämmer där i slutet. Speed. No one thinks big of you.

Saga85
7/20/09, 6:45 PM
#4

Jag orkade inte kolla på hela. Dock är jag tacksam att det inte gått värre för de tre jag känner som blivit påkörda. Den första (strax innan jag lärde känna henne) låg på sjukhus, missade en termin i skolan och har numer flera år senare fortfarande problem med närminnet. Min vän som för två år sedan blev påkörd, fick en platta i knäet och numer har tillbaka ca 70% rörlighet i det benet och min farmors kusin (gick bort för några månader sedan) som fick sitt ena ben amputerat från knäet. Med tanke på hur illa det kunde ha gått hade de ändå tur.

leo-
7/20/09, 6:57 PM
#5

Jag la in länken på Motor ifokus

Sen kom jag att tänka på en annan som handlar om mc (lite lustigare)

[Niike]
7/20/09, 10:43 PM
#6

Hemsk.. såg något liknande när jag gick på övningskörningskurs.. Fy fan =(

Annons:
Adina
7/23/09, 5:15 PM
#7

Usch, orkade inte kolla på hela, men det jag hann se var inte speciellt kul..

Upp till toppen
Annons: