Annons:
Etikettpå-löpsedeln
Läst 1075 ggr
Saga85
7/21/09, 3:37 AM

VARNING VARNING!

Det här är INGEN övning, det här är allvar! Kvinns och mäns ta skydd, grabba tag i ficklampor och blodhundar, gå drev i hem och hus, töm alla soptunnor, göm er i skjul - Saga har slarvat bort sina cigaretter! Jag upprepar - Ciggen är borta! Det här är ingen övning, det är blodigt allvar!

Annons:
Musiken
7/21/09, 3:47 AM
#1

Jag har rulltobak om det passar damen? Men da far du springa till Avesta!

Saga85
7/21/09, 3:51 AM
#2

Hade jag bott kvar i Falun så hade jag kommit skuttandes!

Men det här är inte roligt längre *snyft snörvel fräs* Vem har tagit mina kära cigg av märket Corner, röda, typ halvfullt. Hittelön utlovas!

Saga85
7/21/09, 3:52 AM
#3

Och så trodde jag att jag hittade det, men det var ett tomt.

Saga85
7/21/09, 3:58 AM
#4

Två tomma paket senare och ciggen är funnen. De hade gömt sig under kudden i soffan, slöfockarna.

Musiken
7/21/09, 4:01 AM
#5

sicka soffpotatisar!! Hoppas att du satter dem i arbete imorrn? Typ rensa tradgardslandet eller annat passande.

Saga85
7/21/09, 4:13 AM
#6

Ja, de måste ju lära sig veta hut! Kanske ska jag försöka få iväg dem på min tidningsrunda så att jag slipper. Men vad i…nu tänkte jag räkna dem, och så är de borta igen! Odågor! De måste hört dig prata om trädgårdsarbete och sprungit och gömt sig igen Skrikandes

Annons:
Musiken
7/21/09, 4:24 AM
#7

Attans!!! Ja, skicka ivag dem pa tidningsrunda, det skulle de nog behova!

Saga85
7/21/09, 4:30 AM
#8

Ja, det är det eller militärskola som gäller nu innan de helt hamnar på helt fel spår i livet Förvånad

Alex
7/21/09, 11:58 AM
#9

Aj då, sånt är dumt. Eller göra som jag gjorde i söndags, vi var iväg och drack kaffe med lite folk och Alex hade två paket med sig, ett med en cigg kvar i eller nåt och ett fullt. Det resulterade ju i att hon hade ett tomt paket och ett nyöppnat paket sen, när hon skulle åka hem. Lämnade ju då det tomma paketet eftersom hon inte hade användning för det.

Tror alla kan räkna ut med stortån vilket paket Alex fick med sig hem…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Salladshataren
7/21/09, 12:22 PM
#10

För hitta cigaretterna så måste man tänka som en cigarett Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Saga85
7/21/09, 4:44 PM
#11

#9 Numer ska jag kalla dig för Klantex Oskyldig

#10 Ah, smart…jag ska alltså…tända eld på mig, börja ryka och röken kommer visa mig vägen till cigaretterna?

Alex
7/21/09, 5:11 PM
#12

#11 Haha tack. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Niike]
7/21/09, 5:19 PM
#13

Annars kan du ju sluta röka så slipper du problemet med bortsprungna cigaretter. Cool

Annons:
Saga85
7/21/09, 5:31 PM
#14

Haha, den var bra Flört Oskyldig

Kanske man skulle satsa på en cigghage? Eller ciggkoppel? Ett sånt där elektroniskt staket kanske.

[Niike]
7/21/09, 5:34 PM
#15

Hört att cigghage inte ska va så bra. Dom rymmer lätt dom rackarna.. Fast du kan ju alltid testa.

Upp till toppen
Annons: