Annons:
Etikettallmänt
Läst 870 ggr
Salladshataren
8/20/09, 11:37 AM

Tradera...

Är inne på tradera och kollar på systemkameror. Hittar kameror för under 1000 kr :P Akutionerna går ut typ nästa måndag tisdag…

Så lägger fan folk bud på dem, så priset ligger långt uppe än vad jag hade tänkt mig Skrikandes Vad fan, låta det vara och buda sen när auktionen är slut och hoppas på att man får billig kamera? Obestämd

Nä, här är man dum i huvudet och har en massa pengar att slänga på en kamera som man hade kunna komma över för ett billig peng. Men icke!

Vad tänker folk med?! Skrikandes Ser ingen logik att göra så dem gör nu…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Faxlin
8/20/09, 1:23 PM
#1

haha, de stackarna kan ju inte veta vad du tänkt lägga för en systemkamera visserligen. men visst är det snöpligt när man kagt bud och folk går in och budar över.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
8/20/09, 2:04 PM
#2

Det är tråkigt. Men folk kan ju lägga maxbud, så det ökas automatiskt när någon annan lägger ett bud. Så därför ökas det väl mest i slutet på auktionerna, i alla fall när det handlar om eftertraktade grejer, för att det är då det dyker upp fler folk som lägger bud.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Salladshataren
8/20/09, 3:32 PM
#3

#1 Jag önskade att folk kunde åtminstone tänka :P

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Faxlin
8/20/09, 4:29 PM
#4

#3: Fast det gör dom nog. Fast på sig själva som de flesta gör :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
8/22/09, 5:11 PM
#5

Sedan brukar det vara så, folk bevakar auktionerna och de sista minutrarna är det fajt. Då lägger de som är med och budar hela tiden så priset kan höjas något enormt innan de precis tagit slut.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
8/22/09, 10:46 PM
#6

#5 Tror snarare att det är så att folk lägger ett maxpris, och att flera gjort det så att det höjs automatisk hela tiden det sista. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Upp till toppen
Annons: