Annons:
Etikettallmänt
Läst 284 ggr
Telefonkontakt
8/10/09, 4:20 AM

Facebook och familj

För ett par veckor sedan så kontaktade jag en tjej på Facebook. Anledningen till detta var att jag varit fundersam över min biologiska släkt. Och den är ganska lätt att hitta då vi har ett unikt efternamn, eller, jag bär inte det namnet. Men min mamma gjorde.

Så jag mailade den här tjejen med det jarg visste och lite så. och jag har precis fått veta att vi tydligen är sysslingar! Jag visste inte ens att jag hade några.

Det känns jättehäftigt. Och stort för mig. Jag hade aldrigt trott att Fejan kunde vara nykeln till något sånt här.. Helt otroligt.

Jag som i så många år har sagt att jag inte har någon släkt, har plöstligt fått 7 sysslingar, en kusin till min mamma, och allt möjligt. Jag vet inte ens var tjag ska börja!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
ChristineL
8/10/09, 11:33 AM
#1

Ja, men vad roligt! Fortsätt med släktforskandet, sånt är jättespännande ju!

Jenahbella
8/10/09, 1:51 PM
#2

va kul :) jag har inte hittat så många familje medlemmar men jag har iaf hittat en massa gamla vänner :)

Alex
8/10/09, 3:35 PM
#3

Vad roligt! Skrattande Det är faktiskt kul, släkten känner jag väl till rätt bra, men gamla vänner och klasskompisar har jag hittat massa! Himla kul att se vad alla har för sig nu för tiden också. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
8/10/09, 3:36 PM
#4

#3 haha visst e de kul att smyga runt Oskyldig

Alex
8/10/09, 3:41 PM
#5

#4 Japp, mycket! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
8/10/09, 3:48 PM
#6

Oj, att facebook faktiskt kunde vara till nytta! Kul för dig! Ska du träffa dem "på riktigt" också?

Annons:
Telefonkontakt
8/10/09, 5:36 PM
#7

#6 det vet jag inte än. Har bara haft kontakt med en av sysslingarna men ska nog kontakta hennes mamma och så. Och en träff från min sida blir nog inte helt omöjlig :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: