Annons:
Etikettallmänt
Läst 667 ggr
Maja
2009-08-16 17:40

Cykeln

Cykeln måste vara en av världens bästa uppfinningar! Ligger helt klart i topp, tillsammans med Tip-Ex-pennan och vetekudden.

Jag har varit utan cykel i ett par månader, men fick tillbaka den igår och cyklade ungefär två mil igår och är uppe i lite över en mil idag, ska snart iväg igen. Yeah! Så sjukt skönt att cykla! :D

Dessutom har jag världens roligaste cykel. Mamma köpte den för 25-30 år sedan och den rullar än.. ^^

Cyklar ni mycket? :D

Annons:
Linn
2009-08-16 18:02
#1

Jag cyklade mycket förr och tyckte då väldigt mycket om det. Nu får jag för ont för att orka cykla så jag har inte ens tagit med mig min cykel när jag flyttade hemifrån.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
2009-08-16 19:35
#2

Ja, jag cyklar nästan jämnt! Örebro är en perfekt cykelstad, man kan ta sig överallt utan att behöva vara i vägen för biltrafiken. I love my bike!

Alex
2009-08-16 20:36
#3

Jag cyklade senast sommaren -06, och då tror jag det var nåt år sen sist. Så nej, jag cyklar inte ofta. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinn
2009-08-17 12:18
#4

Japp, jag cyklar i stort sett varje dag. I Gävle är det mycket enklare att cykla än att ta bilen (när man inte ska allt för långt bort vill säga). Man slipper stanna för rött, leta parkering och betala för parkeringen. Cykel är ett superbra färdmedel som jag inte skulle klara mig utan.

// ElinN

SagaoAlfred
2009-08-17 14:53
#5

Jag älskar att cykla.
Jag och mamma har delat cykel när jag har bott hemma (hon cyklar inte mkt alls), och nu när jag flyttade så ville hon ha kvar den hemma. Men så har mina päron köpt en ny cykel till mig som jag fick i fredags. Ska nog åka ut och cykla senare idag, så himla härligt!

Musiken
2009-08-17 20:35
#6

Jag cyklar sa ofta jag kan :) Har en gul Kronan har hemma och en neonrosa barncykel i England :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: