Annons:
Etikettallmänt
Läst 1236 ggr
Musiken
8/10/09, 1:32 PM

HEJ!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lever! John ar har nu med handen i bandage, sa vi njuter mest av lata dagar :) Hade tva finfina dagar i Stockholm ocksa.

Tankte mest bara saga det :) Kikar in lite da och da nar John sover eller sa och jag har tid att slosurfa lite :)

Annons:
Maja
8/10/09, 1:34 PM
#1

Hej!

Åh, handen får sova i bandage! :D Den måste bli frisk och kry snart!

Hoppas ni kommer att ha det suuuuperkul hela tiden!

LinnB
8/10/09, 1:39 PM
#2

Åh, hoppas ni har det härligt! :D

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jenahbella
8/10/09, 1:48 PM
#3

va underbart! :D stor kram!

Saga85
8/10/09, 3:27 PM
#4

Underbart! Vad tycker han om Sverige?

Alex
8/10/09, 3:34 PM
#5

Vad roligt! Skrattande Han kommer nog vara megatrött på skog och sjöar efter den här sommaren. Det var i alla fall vad mina engelska vänner tyckte att Sverige bestod av… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
8/10/09, 3:44 PM
#6

#5 Min systers London-bo till pojkvän slutade inte fascineras av alla berg, sjöar och havet. Större delen av deras semesterrullar bestod av det, det var snarare min syster som blev trött på det Flört

Annons:
Alex
8/10/09, 3:47 PM
#7

#6 Haha ja det är väl skillnad då. Fast stadsbor kanske är annorlunda, mina vänner är lantisar… Flört Så de tyckte att skogar och sjöar var det enda man såg när man åkte bil i Sverige, och när vi skulle upp på ett berg vid något tillfälle för att de var "tvugna att se den fina utsikten därifrån" så muttrade de nåt i stil med "Vad är det vi ska se då, mer skog och sjöar?" Och ja… Det var det väl… Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
8/10/09, 3:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Haha, han alskar Sverige an sa lange! Han kunde inte forsta hur Stockholm kunde vara sa vackert, hur manga djur vi har, hur stora alvarna ar och hur vackert(?!?!?!?!?!!) Avesta ar! Han sager att han definitivt skulle kunna tanka sig att flytta hit, men inte till Avesta, eftersom jag sager att Avesta ar fult, sa maste ju resten av Sverige vara helt underbart vackert :P

Saga85
8/10/09, 3:51 PM
#9

Haha, skogar och sjöar som är så fint! Borde man inte uppskatta sånt om man är lantis? Fast det kanske inte blir lika exotiskt då. Pojkvännen hade bott i London i hela sitt liv, och knappt lämnat staden under 30 år.

Saga85
8/10/09, 3:52 PM
#10

Skrattande Fast stockholm…vackert?

Alex
8/10/09, 3:54 PM
#11

#8 Så mysigt! Skrattande Du får ta honom på en tripp till Dalsland, här finns det skogar och sjöar så det räcker och blir över! Finns ju knappt plats för hus pga det… Flört Haha

#9 Fast jag kan förstå dem, för den engelska landsbygden är riktigt fin… Har man knappt lämnat London på 30 år så uppskattar man nog svensk natur mer kan jag tänka mig. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
8/10/09, 3:54 PM
#12

Jamfor man Stockholm med Glasgow sa ar Stockholm rena nationalparken Flört

Alex
8/10/09, 3:57 PM
#13

#12 Sant. Flört Det är väl egentligen något vi är relativt ensamna om i Sverige, att ha mycket träd, grönområden och natur helt enkelt, även inne i de största städerna.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
ChristineL
8/10/09, 9:27 PM
#14

HEJ!

Vad kul att ni lever! Och vilken bild på er :) Ha en fortsatt bra semester tillsammans :)

Faxlin
8/11/09, 7:05 PM
#15

Super roligt att se bild av er. Och framförallt att höra att ni har det bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
8/11/09, 8:02 PM
#16

vad bra att ni lever. hoppas ni har kul :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Musiken
8/13/09, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Hihi, det ar sa roligt att ha honom har! :D Ingen skola som stressar, natur att promenera i, och bara oss tva och inga andra :)

Igar skulle jag lara John att fiska for ovrigt. Vi var nere vid alven i 2 timmar, och han fick inte en enda fisk stackaren :/ Men nar han gick pa rokpaus i 5 minuter sa drog jag upp en abborre ;)

Musiken
8/13/09, 1:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

En baver sag vi ocksa och John var lika fascinerad av den svenska naturen som vanligt :)

Alex
8/13/09, 4:01 PM
#19

Härligt att han får såna upplevelser här då! Glad

Som de jag berättade om i #7, under deras första besök i Sverige var vi ute och gick i skogen… Och går i stort sett rakt på en älg. Ibland ska man ha tur… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
8/14/09, 8:48 PM
#20

Va kul! Sverige är faktiskt väldigt fint egentligen. Bara att vi nog är så vana med det…
Är massa turister även i Norrköping om sommrarna. Då brukar jag enbart skaka på huvudet och undra vad tusan dem gör här.. men norrköping är nog rätt vackert också :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Musiken
8/14/09, 9:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Och nu har vi plockat kantareller ocksa! :D

Sverige ar otroligt vackert tycker jag! Skulle aldrig klara av att bo i t.ex England hela mitt liv!

Alex
8/15/09, 2:06 PM
#22

#20 Bengtsfors är också fyllt av turister på somrarna… Den du! Tungan ute

#21 Skoj! Glad Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo i England, har haft planer på att flytta tillbaka många gånger i mitt liv. Älskar det jag. Lukten av stenkol på landet är ju såååå underbar!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: