Annons:
Etikettallmänt
Läst 1604 ggr
Alex
8/10/09, 4:38 PM

Söker tröst igen...

Nu tycker jag synd om mig själv igen! Hade ont i magen precis hela dagen igår, var riktigt jobbigt. Sen fick jag feber under kvällen dessutom. Och det sitter kvar idag… Magen har blivit lite, lite bättre, men inte alls bra. Och feber har jag fortfarande, om än bara lite.

Men jag är så himla trött på att vara sjuk nu, så jag blir snart galen! Rynkar på näsan Dessutom tycker jag att det kan gå över snart, så jag slipper ringa sjukvårdsrådgivningen som folk tycker, eftersom de inte anser att magont och feber är en normal kombination… Och inte magont så länge heller.

Men jag har ingen lust med det, vill bara bli frisk…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Jenahbella
8/10/09, 5:11 PM
#1

uss, jag har vart sjuk tre gånger den senaste månaden :( inget kul alls!

hoppas du blir bra snart!

stor krya på dig kram! Kyss

Alex
8/10/09, 5:13 PM
#2

Tack, behöver verkligen det nu, känns som att jag har varit sjuk större delen av sommaren. Rynkar på näsan

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
8/10/09, 5:18 PM
#3

inte bra alls ju :(

LinnB
8/10/09, 5:40 PM
#4

Kram och krya på dig, Alex!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Maja
8/10/09, 5:49 PM
#5

Hihi, Alex, jaaaag kan ringa sjukvårdsrådgivningen! ;) Jag är ju typ bästa vän med alla som jobbar där, med tanke på att jag ringer in en eller två gånger per vecka och frågar om allt möjligt.. ;)

Men öööh, jag tycker att du ska sluta att vara sjuk. Det är bara onödigt och jobbigt. Så sluta upp med det… NU!

Alex
8/10/09, 5:52 PM
#6

#4 Tack. Glad

#5 Snällt, men det är ju bara onödigt besvär, bara att jag tar en alvedon och går och lägger mig direkt i så fall… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
ChristineL
8/10/09, 9:31 PM
#7

Naaw! Stackars Alex! :( *krya-på-dig-kramar*

Linn
8/10/09, 9:44 PM
#8

Det är inte kul att vara sjuk så jag håller med Juve, sluta upp med det nu. Krya på dig! Kram

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
8/11/09, 1:10 PM
#9

Nu får det nog bli att ringa vårdcentralen ändå. Folk börjar skrämma upp mig med äggstocksinflammation och grejer här, så kanske är lika bra. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Solaika
8/11/09, 2:18 PM
#10

Vilken typ av magont har du och vart sitter den?

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Alex
8/11/09, 3:36 PM
#11

#10 Jaa du, jag har haft det mesta tror jag. Härlig variation. Flört Nej men det har vart delvis sån "Behöver på toa-magont", fast där toalettbesök inte har hjälpt då, så det har inte vart det… Har vart fullt normal i magen för övrigt också, så det har enbart vart ont.

Sen har jag även haft som mensvärk, fast ändå inte mensvärk… Det har inte kommit i kramper, utan varit ihållande, samt att jag har vart öm (och spänd, vart stenhård till och från). När jag satt mig ner lite snabbt t.ex så har det liksom 'stött till' och gjort ont. Så vanlig mensverk har det ju inte verkat som direkt… Obestämd

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
8/11/09, 7:00 PM
#12

Usch vad trist Alex. men det där med att ringa sjukvårdsrådgivningen är väl inte helt fel. Vore väl bra om du kunde få hjälp kan jag tycka.

*massa krya på dig kramar till Alex*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
8/11/09, 7:16 PM
#13

Fast nu tänker jag inte ringa. Idag övergick det till mensvärk (ja, jag kände alltså tydligt skillnaden, så det var inte mensvärk innan) och fick dessutom mens senare. Så just nu känns det rätt värdelöst att ringa nånstans, då jag dessutom har väldigt låg normaltemp (mellan 36 och 36,3) så ringer jag och säger att jag har ont i nedre delen av magen, och dessutom nu även har mens, samt att jag har en temp på 37,3 (som ingen läkare anser är feber) så kommer jag garanterat bara få höra att jag är fullt frisk och bara har mensvärk. Flört

Så jag avvaktar, kommer den andra smärtan tillbaka dock, eller febern stiger till 38 eller mer, då kommer jag uppsöka läkare. Men innan dess känns det rätt värdelöst…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Solaika
8/12/09, 11:07 PM
#14

Hm.. endometrios?.. äggstockscysta?.. kan ju vara mycket det där.. Ingen skillnad när du äter eller så?

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Alex
8/13/09, 4:07 PM
#15

#14 Nej jag märkte ingen skillnad alls vid nåt tillfälle.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
8/13/09, 4:09 PM
#16

Kyss Isch, inte kul. Inte vara sjuk, var frisk *blåser friskhetsbaciller på Alex*

Solaika
8/13/09, 4:35 PM
#17

#15 Okej, då utesluter vi gallbesvär iaf.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Upp till toppen
Annons: