Annons:
Etikettallmänt
Läst 775 ggr
elinn
8/14/09, 1:54 AM

Nya tofflor beställda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en förkärlek till tofflor och är väldigt noga med vad jag sätter på fötterna när jag är hemma (och borta med för den delen, jag har tofflor med mig överallt). Jag går med tofflor året runt och tycker det är så skönt att få burra ner fötterna i något mjukt oavsett om det är varm eller kallt ute.

Det par jag har nu är helt utslitna, totalt söndertrasade under och idag hade hålen blivit så stora att gummisulorna som ligger i höll på att åka ur. Så nu tyckte jag det var dags att beställa ett par nya.

Men det är inte det lättaste att hitta tofflor man gillar ska jag tala om. Jag vill att de ska vara mjuka, sköna och även se bra ut eller vara lite småroliga. det ska helst inte vara någon häl på dem utan man ska bara kunna stoppa i foten och gå. Ja, ni ser ju vilka krav jag har så ni kanske kan förstå vilket problem jag har att hitta tofflor (och dessutom har skobutikerna inte fått in några tofflor ännu eftersom det är för tidigt för det, enligt dem).

Så jag började leta runt lite på internet för att se om det skulle kunna gå att beställa någonstans. Hittade några sidor med bra utbud men som ändå inte kändes riktigt rätt. Men så plötsligt så hittade jag dem, det var som en blixt från klar himmel och jag kunde bara inte låta bli att beställa dessa.

Nu kommer jag verkligen längta tills dessa kommer med posten och jag kan slänga mina gamla som jag har haft i 1½ år nu =)

// ElinN

Annons:
Saga85
8/14/09, 2:37 AM
#1

Så söta! Tofflor är underbart, fast jag använder det bara under kalla delar av året. Har världssköna rosa flufftofflor.

Nickel
8/14/09, 3:35 AM
#2

Jättesöta tofflor. Gillar med tofflor då jag är så frusen om fötterna. Men oftast försvinner den ena.. ;)
Håller på att sticka egna nu faktiskt! :)


Saga85
8/14/09, 3:38 AM
#3

På tal om stickade tofflor - det var nog en av de bästa jullkapparna någonsin! Jag var på mitt stamhak när de hade julfirande. Hade man med sig en julklapp fick man en vid 12-slaget. Och jag fick ett par underbara stickade (mörkklargröna) tofflor! Fick mig ju att vilja börja sticka själv!

Eller, du vill inte göra ett par åt mig Oskyldig

Faxlin
8/14/09, 4:06 AM
#4

Åhh de var hur söta som helst. Jag använder också mjukis tofflor,men på vintern då när det är kallt. Har riktigt luddiga ena med lite pälsaktigt (fusk) utvändigt och tjockt burrigt fleece invändigt. Underbart sköna och höga så de går upp lite över fotknölarna och en bit upp på vaden liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
8/14/09, 8:44 PM
#5

Idag blev de skickade så förhoppningsvis finns de i min brevlåda på måndag =)

// ElinN

Telefonkontakt
8/15/09, 12:33 AM
#6

vad söta. sånna skulle vara roliga att stoppa fossingarna i ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Jenahbella
8/15/09, 11:08 AM
#7

va mysiga! :D

Solaika
8/15/09, 12:23 PM
#8

Jag vill ha såna där ben! Vart hittade du dom där dåe? Toksöta ju :D

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Alex
8/15/09, 2:04 PM
#9

MYYS!! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: