Annons:
Etikettallmänt
Läst 1875 ggr
Angelclaw
8/18/09, 7:41 AM

mina intressen...

…jag kom på att vi ju egentligen aldrig surrar såddär direkt om våra intressen, så nu tycker jag att vi spiller våra guttsar här och avslöjar..nåt :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
Angelclaw
8/18/09, 7:48 AM
#1

okej då, jag skapade ju tråden så jag får väl vara först ut :)

Mina intressen är (utan inbördes ordning) klinka diverse instrument och sjunga. Mina djur- eller djur öht iofs men mina är ju kärast så att säga. Gamla amerikanska plåtmonster ;)

..kanske man kan räkna familj och sambo till intressen också, fast de är mer en livsnödvändighet, djuren med för den delen :)

Nå! Nu har jag sagt mitt, kom igen nu :D Låtom oss höra ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
8/18/09, 10:50 AM
#2

Intressen… Tja, det skulle väl vara det jag jobbar som då, jag är ju florist och det är ett av mina intressen.

Sedan älskar jag internet, Har mitt sociala liv över nätet så det är ganska nödvändigt. Gillar film, i mängder, och älskar böcker, tonvis med böcker tack.

Sedan som du säger Tess, sambon men han är mer en livsnödvändighet.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Telefonkontakt
8/18/09, 11:44 AM
#3

Intressen…?

Ja.. sitta vid datorn, läsa böcker och umgås med familjen. Även att se på film är ett stort intresse, gärna med vänner och cola och tilltugg.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ChristineL
8/18/09, 11:49 AM
#4

Film och musik är något jag älskar! Anser helt klart att film är bäst på bio och lägger gärna kvarvarande slantar på det ;)
Djur! Ja, själv har jag två katter som ligger mig närmast om hjärtat men jag är väldigt djurintresserad över lag.
Familj, pojkvän och andra vänner ingår ju självklart i mitt intressenät ;)
Internet är ju kul, har som Linn det mesta sociala över nätet.

Faxlin