Annons:
Etikettallmänt
Läst 1875 ggr
Angelclaw
8/18/09, 7:41 AM

mina intressen...

…jag kom på att vi ju egentligen aldrig surrar såddär direkt om våra intressen, så nu tycker jag att vi spiller våra guttsar här och avslöjar..nåt :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
Angelclaw
8/18/09, 7:48 AM
#1

okej då, jag skapade ju tråden så jag får väl vara först ut :)

Mina intressen är (utan inbördes ordning) klinka diverse instrument och sjunga. Mina djur- eller djur öht iofs men mina är ju kärast så att säga. Gamla amerikanska plåtmonster ;)

..kanske man kan räkna familj och sambo till intressen också, fast de är mer en livsnödvändighet, djuren med för den delen :)

Nå! Nu har jag sagt mitt, kom igen nu :D Låtom oss höra ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
8/18/09, 10:50 AM
#2

Intressen… Tja, det skulle väl vara det jag jobbar som då, jag är ju florist och det är ett av mina intressen.

Sedan älskar jag internet, Har mitt sociala liv över nätet så det är ganska nödvändigt. Gillar film, i mängder, och älskar böcker, tonvis med böcker tack.

Sedan som du säger Tess, sambon men han är mer en livsnödvändighet.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Telefonkontakt
8/18/09, 11:44 AM
#3

Intressen…?

Ja.. sitta vid datorn, läsa böcker och umgås med familjen. Även att se på film är ett stort intresse, gärna med vänner och cola och tilltugg.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ChristineL
8/18/09, 11:49 AM
#4

Film och musik är något jag älskar! Anser helt klart att film är bäst på bio och lägger gärna kvarvarande slantar på det ;)
Djur! Ja, själv har jag två katter som ligger mig närmast om hjärtat men jag är väldigt djurintresserad över lag.
Familj, pojkvän och andra vänner ingår ju självklart i mitt intressenät ;)
Internet är ju kul, har som Linn det mesta sociala över nätet.

Faxlin
8/18/09, 5:16 PM
#5

Mina intressen. Jag kör dem som Tess utan ordning, för jag bara hatar att sätta ordning på saker och ting.

Jag tycker om att:

Brodera
Läsa
Film (har sparat på filmer sedan evigheter sedan)
Datorer
Djur
Familj
Vänner
Gravera
Snickra
Bilar
Mc

Ja, det var väl mina intressen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
8/18/09, 5:17 PM
#6

Åhh,glömde ju western, är sjukligt intresserad av western epoken. Kanske är det inte så konstigt att vi varje år far till HC :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Solaika
8/18/09, 5:31 PM
#7

Mitt största intresse är nog gerbilerna just nu.. men djur över lag är ju ett stort intresse. Annars läser jag gärna när jag har tid. Och så spelar jag mycket The sims. I övrigt är jag nog en ganska tråkig prick..

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Faxlin
8/18/09, 5:32 PM
#8

Men Ida glömde du inte bakningen nu?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
8/18/09, 5:46 PM
#9

hahaha.. oj, jo det gjorde jag ju.. även om jag håller det lågt just nu så är ju tårtorna såklart ett intresse. Även annan bakning :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Alex
8/18/09, 6:30 PM
#10

Djur, främst häst, hund och iller är väl bland mina största intressen. Men sen även att skriva (noveller) är något jag älskar. Så intresserar väl internet och datorer mig en del… Och hår. Skulle inte ha så mycket emot att bli frisör. Så även musik, trots att jag tyvärr själv inte kan spela nåt själv, även om jag önskar att jag kunde… Tungan ute Och fika med vänner!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
8/18/09, 10:53 PM
#11

Måste tillägga att jag även försöker lära mig att baka och spelar endel WoW

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
8/18/09, 11:28 PM
#12

Lagger till en lista jag med :)

virka
pyssla (med allt i princip)
lasa
rita
fotografera
sy
promenera i naturen
lasa bloggar
illrarna
och sa spel som gar ut pa att bilda ord, losa pussel och lagga pantienter!! :)

Faxlin
8/19/09, 12:06 AM
#13

Åhh, jag glömde fotografera med. Kanske för att jag fortfarande suger pådet. Men jag älskar det ändåså dåmåste det räknas som ett intresse i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Strumpa
8/19/09, 4:25 PM
#14

rida på pållehästar

måla och rita

laga mat, gärna konstiga rätter, och kolla på matlagningsprogram

vin

fallskärmshoppning

RESA!!!

festivaler

HÅR

musik

göra pajer

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Alex
8/19/09, 4:30 PM
#15

#13 Där sa du nåt, ett fotointresse har jag med! Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SagaoAlfred
8/19/09, 6:00 PM
#16

Mina främsta intressen är nog att fotografera & djur, främst hund & kanin och framförallt mina och malins. Tungan ute
Gå ut på krogen och dansa är något jag tycker mycket om också, även fast jag knappt har gjort det nån gång det senaste året. Ta en fika med vänner, vara barnvakt och umgås med familjen är något jag tycker hemskt mycket om också. Och att spela kort & spel!

Strumpa
8/19/09, 7:43 PM
#17

fika!! glömde jag. det är en viktig del av mitt liv…och krogen också I guess :P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
8/19/09, 10:30 PM
#18

Känns som om jag inte har så mycket intressen. Film är något jag vill ta tag i snart igen; skriva manus och klippa, själva filmningen får någon annan sköta ;P

Musik håller mig igång. Sjunga och plinka gitarr och ukulele, försöka mig på bas och piano ibland.

Skriva försöker jag ta tag i igen, men det går segt. Samma sak med läsande.

Mina djur är inget intresse, de är ett måste Flört

Andra saker som inte är direkt intressen, men tidsfördriv är jonglering, lingång, ölhävning, vinsmuttning, kedjerökning, ostbågemumsande, listgörande samt parkhängande. Men detta görs mer sporadiskt.

SaraC
8/20/09, 4:38 PM
#19

Vara med familjen, vännerna och djuren känns väl inte direkt som intressen, utan det är vad jag gillar att göra.

Hund är nog mitt enda rena intresse, både träning och mer teoretiskt som till exempel beteende.

Bakning och matlagning, fotografering och heminredning är annat jag tycker är kul.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jessi_twini
8/20/09, 7:35 PM
#20

Djur, fotografera, vara med kompisar, fordon, musik, data, rida m.m Skrattande

Annons:
Angelclaw
8/21/09, 9:19 PM
#21

#20 Fordon är roliga grejer ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

jessi_twini
8/21/09, 9:24 PM
#22

#21 Jajamen Skrattande

Angelclaw
8/21/09, 9:25 PM
#23

#22 :D vad för typ av fordon har du fastnat för?

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

LinnB
8/22/09, 12:45 AM
#24

Umgås med familjen, katterna (av rasen cornish rex, snart uppfödare!), tatueringar, piercingar, natur, böcker, film, gamla grejer… ja. Är ett stort fan av att drömma om framtiden också. :P

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liss
8/22/09, 3:46 PM
#25

Jag har ju massvis med intressen. Dem som jag kommer på nu;

Dansa Line dance - Helst ute, om sommrarna. Men är även ledare.

Bodymods - Tatueringar och piercings. Det är konst för mig. Ritar mina egna tatueringar.

Skriva - Skriver böcker och har upptäckt att jag älskar det och vill ägna mig åt det.

Musik - Älskar att lyssna och spela och sjunga. Upptäcka ny musik. Dock spelar jag inte lika mycket längre. Synthen står i källaren.

Film - Är något jag älskar och inte skulle kunna leva utan. Att bara få koppla från och se på en bra film med tilltugg. Ser helst film ensam eftersom jag då kan vara mig själv och gråta hur mycket jag vill ;)

Foto - Gick medialinje med inriktining på foto i gymnasiet. Men det blev mer en hobby. Har ingen ordentlig kamera. Men hade jag haft det, skulle det bli desto mer foton.

Djur - Jag vet inte om jag kan kalla det intresse egentligen. Jag älskar min hund och katt, dem är mitt liv. Och jag är djurälskare över lag. Men jag ägnar mig nog inte jätte mycket tid till det förutom med mina egna.

Hår - Älskar att ändra frisyrer och färga.

Anime - Animeserier och filmer. Finns en hel del bra grejer där ute. Jag är helt fast.

Vänner/Internet - Naturligtvis. Har så många vänner i andra städer, så internet är en nödvändighet. Annars använder jag nog inte internet så jätte mycket längre. Vänner är mer än ett intresse, dem är en del av livet.

Annars finns det säkert mer.. men det där får väl räcka ett tag :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
8/22/09, 8:00 PM
#26

Mina djur - dom är mitt allt har haft katt, hund, fiskar, marsvin och illrar, just nu bara illrar :)

Mina vänner och familj - va skulle man göra utan dem, med mina vänner utövar ja alla mina intressen som jag inte tycker om att göra ensam, fika, shoppa, gå på bio, mysa!

Musik - Spelar gitarr och sjunger, sjunger gör aj nästan hela tiden, lägger mycket tid på att gå på spelningar och hitta nya musikförälskelser :)

Elddansa - ligger lite åt sidan just nu men jag älskar de när jag väl håller på med det! :)
Boxning/Träning - Har nyligen satt igång med träningen igen :) de e så svårt att komma iväg på sommaren, ska sätta igång med boxningen imorgon igen och jag längtar! :)
ska försöka göra nåt lite mer seriöst med det den här gången med.

Film - myskväll hemma i soffan eller bio spelar igen roll :) filmer kan ja inte få nog av!

Tatueringar och piercingar - Tatueringarna blir fler å fler och piercingar har ja en del, men intresset för piercingar e inte alls lika starkt som för tatueringarna!

Resa - i år har jag vart i spanien och ungern och komer även att åka till egypten :) resa är verkligen roligt och lärorikt!

Tekniska prylar - mobiltelefoner, tv spels konsoller, jag älskar allt med roliga funktioner! :) helst så onödiga som möjligt!

Shopping - kläder och framförallt skor! att gå på stan utan att köpa nånting finns inte i min värld :D

annemaria1962
8/23/09, 6:59 AM
#27

nöjen är att kunna följa med min sambo i skog o mark! tyväär kan jag inte så ofta o mycket, som jag skulle vilja…men har nu senast vait på kräftfiske. har även varit o plockat kantareller, sedan under vintern. så kan jag få hänga med sambon då han är ute o jaga´r, är mycket spännande o roligt. Glad de blir ju inga långdags jaktäventyr!

men ibland då han vet med sig att det kommer att bli att sitta på pass t.ex, då kan jag följa med. eller om han är o jagar i närheten av där vi bor, då brukar jag hänga på! sitta med en termos kaffe  o vänta på att de ska börja hända nåt!! det är både spännande o njutbart! Glad

Annons:
elinn
8/23/09, 1:25 PM
#28

Oj jag har en hel massa olika intressen.

Mina djur, vänner och familj är det jag ägnar mest tid till men sen tycker jag även om att fotografera, teckna (men nu var det iofs länge sen lusten infann sig), håller på med scrapbooking när jag får tid över, gillar att lägga puzzel.

Ja, listan kan göras lång men jag tror jag stoppar här =)

// ElinN

jessi_twini
8/23/09, 2:57 PM
#29

#23 Bilar och Lastbilar Skrattande Själv då? Tungan ute

Angelclaw
8/23/09, 8:25 PM
#30

#29 Gamla amerikanare, Hot Rods, Customs, och MC:s :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Loveferrets
8/25/09, 5:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Jag gillar

Illrar (som enligt mig är det bästa som finns).

Musik,

Datorn,

Sjunga o spela (att turnera e kul o man ser mycket, de ligger dock på is idag)

Illerträffar.

Vara ute o fika.

Ha gott om pengar så jag kan köpa vad jag vill till Simon.

Dansa.

Mc.

Finns säkert mer men inget jag kommer på just nu hehe.

Kort på min älskling kanske kan passa för han är det käraste o bästa jag har.

jessi_twini
8/25/09, 8:29 PM
#32

#31 ååh vilken söt Skrattande Jag älskar illrar! Tungan ute Skulle gärna vilja ha, Om jag haft tid och plats ^^

Loveferrets
8/25/09, 8:54 PM
#33

#32, Han tackar o bugar..

Ja det e mycket fina o härliga djur på alla de sätt.

Hoppas du kan få plats o tid en dag för jag lovar, du kommer inte ångra dig hehe.

Upp till toppen
Annons: