Annons:
Etikettallmänt
Läst 478 ggr
Jenahbella
8/29/09, 12:23 PM

Lördag!

nu är de äntligen lördag!
jag har längtat i nästan en hel vecka :P

vad händer hos er idag? :)

själv har ja precis vaknat, äter frukost i form av en tomteklubba ^^
ska snart iväg å sola å sen hem å duscha å sova en stund till tror ja :P
sen ska jag hem till en jobbarkompis och äta lite mat å bli sminkad å försöka välja ut vilken av mina tre nya partyklänningar som jag ska ha på  mig :S
sen blir de party! :) e jätte pepp på de idag! :D

Annons:
elinn
8/29/09, 2:08 PM
#1

Jag har varit uppe sen sex och jobbat, efter det blev det tvätta lite fönster och nu vet jag inte vad som händer…

// ElinN

Alex
8/29/09, 2:55 PM
#2

Skoj!

Jaa, jag ska väl ta hand om en bakfull pojkvän som snart kommer hem från jobbet… Eller så får han ligga och tycka synd om sig själv i soffan så drar jag till en kompis och dricker kaffe istället. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
8/29/09, 4:06 PM
#3

Låter prima Alex. Ingen sympati för bakfulla människor när man inte kunde följa med själv.

Saga ska städa, försöker ta tag i det. Jag kan iaf se mitt golv riktigt nu, bara till att dammsuga också Oskyldig Sen försöka få tag i min vän och fråga henne om jag glömde min jacka där för över en månad sen. Se om det är någon mer som är sugen på öl ikväll och sedan dra till sunkhärliga lilla Kellys.

fridaas
8/29/09, 4:13 PM
#4

Jag är fullbokad idag, gå ut med illern tillsammans med en av rollspelarna så att de kommer bort från sina datorer någongång, sen hem och duscha, äta mat, diska, ner till willys och panta burkar, handla kattsand, för att sedan åka till en polare och glo på film resten av dagen, just det ja, kanske se om jag kan beställa biljetten till Ungern med :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Saga85
8/29/09, 4:15 PM
#5

#4 Rasta rollspelare Skrattande

fridaas
8/29/09, 5:53 PM
#6

#5 jopp det kan de behöva, fast de hade åkt till stan och börjat fixa inför ett lajv som ska vara i natt :/

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Aviendha
8/29/09, 6:12 PM
#7

Här virkas det - igen :P Luktar apa så jag borde duscha men det är invasion i badrummet. Resten städades igår men badrummet är rena rama slagfältet. Attans illrar säger jag bara!

MariaG
8/29/09, 6:23 PM
#8

Inte hänt så mycket hittills idag, blivit muffins-bak. Ikväll blir det något gott från pizzerian och film.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Aviendha
8/29/09, 6:29 PM
#9

Mmmm muffins *dreggel*

MariaG
8/29/09, 6:33 PM
#10

#9 Har massa banan-muffins här som jag kan skicka över. Hihi.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Aviendha
8/29/09, 6:55 PM
#11

#10 Wiii! Jag kan skicka ett virkat hjärta i retur :)

elinn
8/29/09, 8:24 PM
#12

Det blir visst restaurangbesök för min del ikväll =)

// ElinN

Loveferrets
8/30/09, 12:01 AM
#13

Var på en liten marknad ieftermiddag, sen har jag o Simon busat, Sen skulle han hjölpa till att tvätta golv oxå men det gick mindre bra för han skulle gömma den under soffan hahaha

Annons:
Faxlin
8/30/09, 12:22 AM
#14

Här har vi firat Sanna och käkat tårta. Inte varje dag ens lill tös fyller sex år :-)

Annars så har jag slipat lite på Sannas ponnyvagn.Äntligenska den få färg på sig. Har dragit mig för att slipa skiten bara. Och nu ska jag bara sätta mig och mysa i soffan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
8/30/09, 12:41 AM
#15

Grattis till Sanna! Tårta hade vart gott :)

Faxlin
8/30/09, 12:42 AM
#16

Men Aviendha du skulle kommit hit då. En chockrosa tårta med vanlig tårtbottenoch marängbotten i :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
8/30/09, 12:58 AM
#17

Oooohh! Låter ljuvligt för både ögon och smaklökar! :)

Alex
8/30/09, 3:43 PM
#18

Åh grattis i efterskott till Sanna! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
8/30/09, 4:56 PM
#19

#14, Säger oxå Grattis till Sanna i efterskott på sin 6 års dag,, blev de många presenter ?

Faxlin
8/31/09, 11:31 AM
#20

#19: Inte så många. Men hon vart nöjd ändå. Hon har inte så stora krav min dotter. Och av sina föräldrar fick hon en massa kläder. Som hon faktiskt är jättenöjd med. Jaghar nog konstiga barn som tycker om att få kläder i present. Ja åtminstone 3 av fyra älskar att få kläder. ;-)

#17: Den vart hysteriskt ful faktiskt. Är inte nöjd med utseendet på enfläck. Men jag får väl skryta och säga att den vart hysteriskt god i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Loveferrets
8/31/09, 4:01 PM
#21

#20, Nej du har inte konstiga barn däremot är dom väldigt tacksamma för det dom får. Tecken på bra uppfostran.

Alex
8/31/09, 8:19 PM
#22

Nu är det måndag och det blir rosévinskväll! Och Alex som inte tål vin lär inte må bra imorgon…

Ha en trevlig kväll/natt alla! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
9/1/09, 12:04 AM
#23

Men Alex… hur tänkte du då?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
9/1/09, 12:11 AM
#24

#21: Ja då har jag kanske lyckats med något i mitt liv då :-)

#22: Alex, inte bra att dricka saker man vet att man inte tål. Varför väljer man en sådan kväll och inte en kväll med dricka man tål. Att vara bakis är inte skojigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
9/1/09, 12:16 AM
#25

#22, Och ändå ska du dricka det, okej, vill du må dåligt? hehehe

Alex
9/1/09, 4:15 PM
#26

Jag blev tvingad. Det var rosévinskväll hade de hittat på, så det var bara att dricka och se glad ut. Flört Men det gick rätt bra, fick värma upp med en öl, sen blev det bara två glas vin, så jag mår nästan bra idag… Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
9/1/09, 4:24 PM
#27

Fast rosévin är ju snusk Oskyldig

Annons:
Alex
9/1/09, 4:30 PM
#28

Vin är snusk.

Speciellt Merlot och J.P Chenet. Gillade de en gång i tiden… Nu blir jag illamående av bara lukten…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: