Annons:
Etikettallmänt
Läst 2538 ggr
Strumpa
9/8/09, 10:52 PM

Vad gör du nu? #11

Ja, vad gör ni nu? Skrattande

Jag kollar på wipeout, läser Marilyn Mansons biografi och äter cheddarpopcorn…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Faxlin
9/8/09, 11:26 PM
#1

Jag sitter och förbereder en massa iller material här hemma. Måste få en hel del klart tills på lördag när jag ska till Jälla med pälsarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ChristineL
9/8/09, 11:39 PM
#2

BLev inget dollhouse då jag blev påhoppad av en kompis på msn :P Sitter och lyssnar på musik i min ensamhet =)

Salladshataren
9/8/09, 11:42 PM
#3

äter skruvar…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Loveferrets
9/9/09, 12:06 AM
#4

#2, tråkigt när de blir så, hoppas h*n ber om ursäkt.

Har så ont i benet o ryggen, gick ändå en lång stund idag men det hjälpte föga visst. hatar smärtor !!

Faxlin
9/9/09, 12:10 AM
#5

#4: Usch att ha ont är inte roligt. Hoppas smärtan ger sig. *kramar om*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
9/9/09, 12:24 AM
#6

#5, Tackar, tyvärr lär det inte göra det då det är diskbråck jag har, men vissa dar är ju bättre än andra som du vet Flört

Annons:
ChristineL
9/9/09, 12:31 AM
#7

Nu får jag kolla på Dollhouse! ;)

Faxlin
9/9/09, 12:34 AM
#8

#6: Men då hoppas jag på att du får ett helt gäng bra dagar då. Men ja du har rätt, jag vet hur det är med bra och dåliga dar. Där även de bra dagarna skulle få normalt friska folk att däcka.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
9/9/09, 12:51 AM
#9

#8, Exakt hehe..

Faxlin
9/9/09, 1:04 AM
#10

Jag ser på NCIS. Lite förvirrad här. Tydligen har hela teamet bytts ut. Får se vad som händer i programmet. Jag bara älskar de olika CSI serierna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aviendha
9/9/09, 1:10 AM
#11

#10 Men NCIS är en helt annan serie än CSI (som har "original" las vegas, miami och new york) Märks det att jag är ett fan jag med? Flört

Jag borde lägga mig, trött som en gnu, men nja, har inte tagit mig så långt än.

Loveferrets
9/9/09, 1:17 AM
#12

Jag ska lämna bilen på verkstad imorron bitti kl 8 så vet inte om jag ska lägga mig alls hahaha.

Saga85
9/9/09, 2:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

#12 Är du också en sån som har svårt för att sova om du ska upp tidigt morgonen efter? Det är tur att jag inte går upp tidigt ofta, annars skulle jag aldrig få sova ;P

Men NU ska jag nog gå och lägga mig. Framför tvn. Och göra en kopp te eller choklad. Och käka lite frysta vinbär. Mmm…

Min säng är f.ö. nästan helt tom Förvånad Så naken har den nästan inte vart sen jag flyttade tillbaka hit i vintras! Gardiner, hantlar, kortlek, dvd-spelare, trumma, penna, väska, tofflor, tejp…typ ingenting! Imorgon ska jag försöka mig på att sova i den.

Annons:
Loveferrets
9/9/09, 2:13 AM
#14

#13, Japp, skönt att vi åtminstone är 2 då hehe. men iofs så lägger jag min inte förrän vid 3 nån gång på natten ändå men om jag vet jag ska upp tidigt så blir de värre.

Får du ha en myskväll vid tv o sova så gott sen. haha hoppas du kan sova i din nakna säng imon då.

ChristineL
9/9/09, 10:59 AM
#15

Nyvaken och borde hitta någon frukost… Ska till frisören sen, wee!

Linn
9/9/09, 11:46 AM
#16

Har tvättid idag. Inte kul. Skulle börjat vid 8 men jag kom inte upp då, även om sambon ringde och försökte få upp mig två gånger. Började tvätta 9.30. Borde hinna med allt till 12 ändå.

Nu äter jag frukost.

Christine, jag saknar dig på msn. Kom dit sen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

poesi
9/9/09, 1:19 PM
#17

Ska strax hoppa in i duschen och sen vara på arbetsförmedlingen och träffa min handläggare klockan 13.00.
Sen ska jag och Malin fika med Linn! :D Ingen mer som har lust att åka till Umeå å fika med oss? ;)

Linn
9/9/09, 2:12 PM
#18

Har tvättat klart och ska strax hänga upp tvätten. Funderar på om jag skulle ta och försöka mig på att diska också men då kommer jag väl ligga död resten av kvällen…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Salladshataren
9/9/09, 2:17 PM
#19

Sitter och stör mig på en konspirationsnisse inne på hälsa.ifokus…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Loveferrets
9/9/09, 5:01 PM
#20

Retar mig på att min sten är borta, likaså alla ihopsamlade poäng Gråter,

Annons:
Linn
9/9/09, 5:40 PM
#21

Jag diskar för fullt. Usch så tråkigt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/9/09, 5:54 PM
#22

Linn, jag är på msn nu! Och jag är fin i håret ;)

ChristineL
9/9/09, 7:31 PM
#23

Nu ska jag åka och hämta banankartonger som jag har blivit lovad. En sisådär 12-15 stycken sa han :D

Strumpa
9/9/09, 7:47 PM
#24

Kollar på Project Runway

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
9/9/09, 7:50 PM
#25

Christine… Nu är du ju inte kvar på msn ju… :( synd att jag missade dig.

Fy bubblan vad redig jag har varit idag! Jag har kört fyra maskiner tvätt och två omgånar i tummlaren. Vikt det som tumlats och hängt upp det andra.

Efter det tog jag itu med diskberget och det tog väl ungefär två timmar.

Sedan kom sambon hem och vi lagade mat tillsammans. Riktigt mysigt faktiskt. Jag satt på köksbänken och kryddade allt och fixade medans han gick och hämtade det jag ville ha i :)

Funderar på att åka hem till mamma snart. Hon är precis i slutet på sin graviditet och bebisen kan komma när som helst. Och då vill mamma att jag ska vara hemma och passa Bassie. Tänkte att det är ju bättre om jag är hemma istället då istället för att dom ska behöva ringa mig typ mitt i natten och behöva vänta ungefär 30-40 min innan jag kommer hem till dom…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
9/9/09, 8:19 PM
#26

nu e jag hemma hos elias, har jobbat, sen va ja å käka å kolla på idol hos en kompis, sen träffade jag REGSKYLT(!) på vägen till elias så hjälpte henne färga håret och bar runt på elva lite ;D jag e så sugen på barn!!!! nu sitter ja iaf vid datorn å tar de lugnt, ska göra ingenting, kanske spela lite wow ^^ lääängtar till helgen som en tok! :/

ChristineL
9/9/09, 8:24 PM
#27

Men Linn då! Nu är jag inne igen men det är inte du :(

Annons:
Loveferrets
9/9/09, 8:41 PM
#28

Har precis hämtat min bil.

Strumpa
9/9/09, 8:45 PM
#29

kollar Sverige-Malta och har precis ätit mat med Kinne..kött o sallad.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
9/9/09, 11:26 PM
#30

Har kommit hem från dans och är pisstrött. Har nog egentligen feber, för går mellan att frysa som en tok och svettas som en gris.. men jag orkar inte bry mig om det :)

Tänkte göra lite te nu och slappa och lugna ner mig :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
9/9/09, 11:33 PM
#31

Måste bara säga, när jag såg den andra tråden. Filidutter är ju SÅ gott Saga! MUMS!!! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/9/09, 11:34 PM
#32

Väntar på att true blood ska börja

Saga85
9/10/09, 12:15 AM
#33

#31 Eller hur! Attans att jag inte köpte det på vägen hem…var alltför länge sedan jag åt filidutter Gråter

Saga är hemkommen från en heldag med syster och Leon. Sötplutten är ju så stoooor! Skulle inte förvåna mig om han springer runt nästa gång man ses.

ChristineL
9/10/09, 1:14 AM
#34

har sett på true blod och ska försöka sova

Annons:
Aviendha
9/10/09, 2:27 AM
#35

#30 Äh, det är nog bara en släng av svininfluenan, inget att bry sig i Flört

Ska hiva illrar ur säng och ta mig en plats däri och dänga kudden rejält några timmar. Lååång dag!

Liss
9/10/09, 6:02 AM
#36

Saga, Jaaa det var otroligt länge sen jag åt dem! Visste inte ens att dem fanns fortfarande. Får minnen från mellanstadiet när jag tänker på dem :P

Paulina, Haha.. eller hur! Inget jag orkar bry mig om. Har inte tid med sånt juue :P Fast lite svårt att ignorera dock när man plötsligt börjar frysa eller svettas.. och ont i huvudet och ryggen har jag också :P jaja.. skit samma.

Nehe.. nu ska jag fortsätta se en animeserie jag var pågång med. Hade bara göra-te paus .. och dem allra sista popcornen som jag hade.. fick göra dem i margarin :S Inte lika gott!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/10/09, 11:07 AM
#37

Nyvaken och magen kurrar, idag blir de packa, packa ;)

ChristineL
9/10/09, 12:55 PM
#38

Wee! Hyreskontraktet på nya lägenheten damp precis ner i brevlådan! Skrattande Christine är glad!

Strumpa
9/10/09, 2:48 PM
#39

Åh så kul Christine!! Grattis!!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

ChristineL
9/10/09, 3:16 PM
#40

Tack Sanna! Imorron ska det firas med pojkväns kusin och hennes sambo, de har precis fått lånelöfte av banken och är nu på jakt efter bostadsrätt så det blir dubbelt upp Skrattande

Strumpa
9/10/09, 4:02 PM
#41

Åh så kul! Och jag o min bästa vän letar hus i Dalarna :P Hon ska åka o kolla på ett idag…men de lutar åt att vi hyr ett först :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Faxlin
9/10/09, 4:59 PM
#42

Jag sitter och försöker skriva ut info blad till Jälla dagen så att folk vet att de kan vända sig till STIF om illrar :-)

Undrar varför jag inte gör en liknande till iller.ifokus. Kan bero på att all tid går åt till stif eller så är jag bara lat.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
9/10/09, 5:24 PM
#43

#42, hhahaha

Äter korv stroganoff o Simon råkade nalla en liten bit o nu sitter han här o tigger Förvånad

Linn
9/10/09, 6:49 PM
#44

GRATTIS CHRSTINE!

Jag försökte komma in på det trådlösa nätverkt här hemma hos mamma men det fungerade inte alls så jag är dömd att sitta fast här med sladdar i alla fall… :( Men hennes sambo kanske kan fixa det sen när han kommer hem. Jag sitter och fillurar på vilka program jag ska ladda ner… Msn, spotify, uTorrent, vlc är nedladdat. Alex, vad var det du sa mer?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
9/10/09, 6:54 PM
#45

#44, Adware,

Loveferrets
9/10/09, 6:56 PM
#46

Och C-Cleaner oxå hehe

Linn
9/10/09, 6:57 PM
#47

virus programen får sambon fixa åt mig. har ett som följde med datorn som får funka ett par dagar.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
9/10/09, 7:06 PM
#48

Okej, ja man brukar ju få prövotid nån månad eller 3,

Men c-cleaner e inget virusprogram, den rensar cookies, webbhistorik o temporära filer mm,mm. o underhåller datorn så den fungerar snabbare o mer effektivt

Annons:
Linn
9/10/09, 7:11 PM
#49

nu fick jag ordning på internet så nu ligger jag i soffan. :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
9/10/09, 7:19 PM
#50

#49. myspys.

Linn
9/10/09, 7:30 PM
#51

#50 oja!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
9/10/09, 7:39 PM
#52

Ett "yay vad kul!" till Christine för kontraktet och Linn för datorn Skrattande

Sanna: Tänk vad mycket vuxenpoäng du kommer få! Hus! Vart?

Saga är precis hemkommen från en härlig skogspromenad med Maja. Som illerägare måste man se lite skum ut. Alla hundägare går förbi med sin hund som lydigt följer slingan. Själv knatar man runt en bit bredvid, hoppar bland stenar, plöjer igenom blåbärsris, viftar bort spindelnät som fastnar i ansiktet, går under halvfallna träd, mm bara för att illern ska upptäcka ALLT förutom det precis vid vägkanten.

Loveferrets
9/10/09, 7:41 PM
#53

#52, Ja tänk så mycke man vill utstå för de kära små liven hahaha

Linn
9/10/09, 7:44 PM
#54

Haha, Saga, det måste nog se lite roligt ut :P

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
9/10/09, 7:47 PM
#55

#53 Man går över stock och sten för de små liven Skrattande

#54 Det är ju också mycket roligare än att bara gå ;P

Annons:
Strumpa
9/10/09, 9:28 PM
#56

funderar på att göra popcorn! som alltid :D

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
9/10/09, 10:06 PM
#57

ni och era popcorn alltså!

Jag har vart sååå redig dom senaste dagarna alltså! Igår röjde jag ju hemma, tvättade och diskade. sedan åkte jag hem till mamma och på kvällen var vi ute och gick en promenad.

Idag var jag uppe vid halv åtta och vi lämnade lillebror på dagis kl 9. sedan åkte vi ner till ljungskile och gick en långpromenad med precis hur mycket backar som helst… Skit jobbigt! jag hjar absolut ingen kondis! sedan var vi ute på Torp köpcentrum och där köpte jag min dator. Och nu har vi precis kommit hem efter ytterligare en ganska lång promenad. Jag kommer väl vara stendöd i morgon när jag ska upp och jobba mellan 9-18… Suck… Nu ska vi se på Idol.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Aviendha
9/10/09, 11:27 PM
#58
Faxlin
9/10/09, 11:30 PM
#59

Linn inte stressa så där. Ta det lungt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
9/10/09, 11:31 PM
#60

Vad gör jag då? Jo jag sitter och skriver ut infoblad till Jälla dagen. Lyssnar på ljud från Eris. Och försöker att inte tänka på att det kan komma valpar när som helst.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Salladshataren
9/10/09, 11:33 PM
#61

Men Åsa då :D Du säger Linn till Paulina ;) Stress, då tänker jag på kortspel :P

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Faxlin
9/10/09, 11:35 PM
#62

#61: Nejdå. Jag tyckte att Linns text tydde på stressig tillvaro. Och att hon skulle stressa mindre. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Faxlin
9/10/09, 11:36 PM
#63

Nu ska jag gå till tvnoch se om tiden går fortare om man tittar på tv ett tag. För nu går minuterna i snigel fart. Syns senare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
9/10/09, 11:39 PM
#64

#62 tack åsa.. jag vet att jag inte borde stressa men jag vägrar bara inse att min kropp sällan vill som jag…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
9/11/09, 12:06 AM
#65

Nu ska jag gå och lägga mig. natti natti på er.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
9/11/09, 1:33 AM
#66

Natti natt.

Jag ska nog också ta och sova…i min säng! Den är bäddad och klar och väntar på mig, håll tummarna för att jag kan somna där! Tänk…att kunna sova i vilken ställning jag vill Förvånad

Liss
9/11/09, 1:34 AM
#67

Nu är jag hemma! Och pust och stön vad trött jag är :D Men roligt har jag haft det.. Dans, dans och dans i 6 timmar..

Så nu har jag druckit te och andats ut lite.. får se vad tiden bjuder på. Kanske jag faller samman och somnar som jag är.. eller också kommer jag förbi tiden då jag är trött och är vaken till 08.00 imorrn ist ..

Tjo o tjim..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Loveferrets
9/11/09, 2:14 AM
#68

#67, Va kul vad då för dans ?

Själv sitter jag o väntar uppdatering från Åsa hehe.

poesi
9/11/09, 2:26 AM
#69

Har precis lagt mig i sängen och ska sova.
Malin och Joxa ligger redan och snarkar här bredvid mig. ;)

Annons:
Strumpa
9/11/09, 4:52 PM
#70

nu ska jag snart storstäda hela lägenheten!! det behövs! och bädda rent sängen :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

ChristineL
9/11/09, 5:12 PM
#71

har haft kaffe-besök och ska ta och packa nån låda till

Salladshataren
9/11/09, 5:16 PM
#72

Ska traska ut till korna :P

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Strumpa
9/11/09, 6:09 PM
#73

#72 KOSSERAAA! f*n va najs. jag älskar kor!! :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
9/11/09, 6:45 PM
#74

#68 Line dance :)

Nu sitter jag och myser med te och mackor.. funderar på vad jag ska göra härnäst.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Loveferrets
9/11/09, 6:47 PM
#75

#74, Aha så kul, önskar mina knän hade pallat de, var ofta på Line Dance när jag var ung o frisk .

Liss
9/11/09, 6:50 PM
#76

Hehe, jaa jag tror var och varannan Line dancare har ont i knän eller fötter. En farlig dans :P Jag sitter själv med världens värk i knät idag eftersom jag böjde mig lite väl mycket i en viss dans :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Loveferrets
9/11/09, 6:53 PM
#77

#76, Usch tradigt de ska ge sån effekt när det är så roligt, Men jag höll på med många olika danser o började redan när jag var 5 år så idag är det slitage som blivit av de. Hoppas din värk går över snart.

Saga85
9/11/09, 9:33 PM
#78

Saga sitter och smuttar på en cider och är bitter. Hade köpt cider och vin för att gå ut, men planerna krossades då min vän ringde och berättade att hon grälat med flickvännen.

Det är kvällar som dessa man känner sig extra ensam, särskilt som singel. Alla vänner har antingen partner och har tröttnat på utelivet, eller flyttat från stan. Och här sitter jag. En singel som inte riktigt vet vart hon ska ta vägen i livet. Det suger. Stenhårt.

Saga85
9/11/09, 9:57 PM
#79

Och självklart. Bara för att Saga sitter och tycker synd om sig själv så messar en annan vän och vill ta en öl Oskyldig

Linn
9/11/09, 10:19 PM
#80

Jag har precis ätit middag hemma hos mamma. Tacos blev det. Nu tittar vi på dobidoo… Suck… Hmrf… Gamla människors program.. :P Men om jag går in och sätter mig i sovrummet så tycker de bara att jag är oscoial och databeroende ^^ Fick en sån härlig kommentar av mammas sambo förut, något i stil med "akta dig nu så att du inte får fyrkantiga ögon och sitter vid den där datorn hela dagarna och kvällarna och nätterna" PFFTS, det gör jag ju redan:P Det var därför jag skaffade bärbar för att jag får så ont i kroppen av att sitta vid dumburken hemma.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/12/09, 12:23 AM
#81

#80 Haha.. precis! Den bärbara var ju bara en liten hjälp för dig att få det bekvämmare ;) mihihi..

Jag har precis vart ute med ecko fjärt och nu sitter jag med ett stort glas te igen.
Har massa idéer i huvudet men har inte skrivit på flera veckor..

Men nu är det bara helgen kvar.. sen blir jag lyyycklig!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/12/09, 12:30 AM
#82

Lisette, haha, precis. fast jag brukar oftast sova om nätterna. Men det kan nog hända att jag går och lägger mig lite senare nu när jag kan ligga i sängen och prata med er på kvällarna.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/12/09, 12:44 AM
#83

Haha.. ja men sova under nätterna är nog kanske rätt nyttigt. Att gå och lägga sig vid 08.00 nästa morgon är nog inte så nyttigt..
Men även om det är skönt att komma upp tidigt etc. så funkar det i alla fall inte. Jag älskar nätter och är mer kreativ då.. så vad ska man göra :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Linn
9/12/09, 12:49 AM
#84

tja, vissa människor fungerar ju bättre på nätterna. jag är dock inte en av dem.

även om jag inte kan sova brukar jag ligga och vända och vri mig i timmar tills jag helt enkelt somnar ändå. men det kanske det blir ändring på nu :P kanske fiskar upp datorn på nätterna när jag inte kan somna.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
9/12/09, 2:33 AM
#85

nu stänger jag av datorn. natti natti på er.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/12/09, 12:43 PM
#86

hehe.. mm. Nu ska jag gå och lägga mig :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/12/09, 5:13 PM
#87

Nu pratar jag med Linn på msn, hon är nöjd att hon har hittat mig igen ;)

Linn
9/12/09, 5:16 PM
#88

Mycket nöjd är jag. sitter vid datorn och dricker te. har kommit hem efter en superlång promenad och känner mig helt död i benen. jefla backar säger jag bara!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
9/12/09, 7:00 PM
#89

Väntar på att Åsa ska komma hem hehe

Saga85
9/12/09, 7:40 PM
#90

Åsa kom heeeeeem, nattsudd längtar efter diiiiiiig *nanana, nånting nånting…*

Annons:
Linn
9/12/09, 9:30 PM
#91

har ont i kroppen som jag vet inte vad efter de senaste dagarnas alla promenader. tror att jag har gått ett par mil de senaste dagarna. men vad gör man inte för sin mamma?

funderar på vad jag ska pyssla med i kväll… funderar på vad vi har för filmer hemma….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
9/12/09, 10:27 PM
#92

Sitter här med lillebror som tittar på thomas tåg… Inte allt för spännande… glad att jag har datorn nu så att jag kan ifokusar och hålla koll på Bassie samtidigt.

Funderar på om jag kanske skulle fixa något att äta snart. Planen var att vi skulle äta varma mackor idag men det känns sådär att fixa det själv nu….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
9/12/09, 10:36 PM
#93

haha  vad gulligt Saga. Men nu är jag hemma igen :-) Men alldeles för trött för att sitta här faktiskt. Det tar på krafterna attprata iller en hel dag och böja sig ner och låta en massa barn klappa illrar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
9/13/09, 4:52 PM
#94

Är bakis =) Hade fest hos mig igår, det blev otroligt lyckat :D ett stort, blandat gäng var vi…hade kompisar från Dalarna på besök så det var extra roligt därför med :) sen drog vi till Frimis (som jag inte varit på sen typ 2007) och dansade som galningar…

idag har jag ont överallt! och det finns hur mycke snacks som helst!

nån som vill ha ostbågar, sourcream o onion chips, sourcream o franska örter chips, jordnötter, salta pinnar, popcorn och winegum??  jag har så de räcker o blir över! Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
9/13/09, 5:44 PM
#95

jag tar gärna lite ostbågar, sourcream och winegummin :D

Jag sitter här och fillosoferar..

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/13/09, 7:30 PM
#96

Sitter och känner mig febrig… :(

Saga85
9/13/09, 7:39 PM
#97

#94 Oh, komsi komsi till tant Saga!

#96 Flyttfeber? Oskyldig Du får bädda ner dig varmt och svettas ut febern. Och dricka massa massa vatten.

Annons:
ChristineL
9/13/09, 7:48 PM
#98

Saga, nej nån flyttfeber är det nog inte, den värsta flyttstressen är över iaf. Det här är nog svninfluensan! :P

Saga85
9/13/09, 8:58 PM
#99

Ditt svin Förvånad *nekdå, den börjar inte alls bli gammal, inte aaaalls…*

Och som om det inte vore illa nog med min ena vän som blivit dumpad så ringde en annan och berättade att hennes farmor dött. Självklart lovade jag att åka iväg till henne imorgon, så imorgon kväll bär det av till Skara för att agera snuttefilt åt en sjuk samt ledsen vän i några dagar.

Om någon annan behöver en mänsklig snuttefilt får det vänta så att jag får samla lite energi igen.

Linn
9/13/09, 10:16 PM
#100

Jag och mor min fick ta oss en sväng till byn. Min snus var helt slut! :O

Lillebror tjatar på mig att jag ska komma och leka med honom istället för att sitta här med datorn….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/13/09, 10:54 PM
#101

Jag sitter och äter vitlöksbröd och dricker te..

Är skit hängig och har fortfarande någon konstig feber i kroppen, mellan att svettas och frysa. Men har heller inte brutit ut..

Slår vad om att det bryter ut imorrn när jag tatuerar mig. Så både läkning och att bli frisk tar längre tid :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/13/09, 10:56 PM
#102

Men Lisette, du också? :( Jag skickar över krya på dig kramar!

Linn
9/13/09, 10:57 PM
#103

Vad är det du ska tatuera i morgon lisette? Te lät förövrigt väldigt gott.. kanske ska gå och göra mig en kopp…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/13/09, 11:01 PM
#104

Jaa, har haft den här konstiga febern i en vecka nu ungefär :S Och som sagt, att tatuera mig lär väl göra att det slår ut för fullt. Skulle inte förvåna mig om jag börjar svettas som ett as när jag sitter där:P

Linn, Det blir armen igen. Ska göra klart framsidan och bakgrund, färg etc. :)

Te är gott!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
ChristineL
9/13/09, 11:05 PM
#105

Men då :/ För mig kom det igår kväll på bion, satt och frös i salongen under hela filmen. Och vi ska ju på bröllop nästa helg så jag vill vara frisk! Men jättekul att du ska få fortsätta på armen! Blir den helt färdig nu?

Saga85
9/13/09, 11:10 PM
#106

Men sluta vara sjuka flickor Rynkar på näsan Ska jag skicka över lite ingefära till er?

Liss
9/13/09, 11:12 PM
#107

Ja, jag har ju vart och dansat och grejat också medan jag haft det här. Var väl inte direkt jätte smart.. för igår sov jag i stort sätt hela dagen .. humff..

Nja, färdig och färdig. Det blir färg på allt som redan är, och bakgrunden och ögonen på dödskallen .. så hela framsidan blir klar jaa.. men så ska det ju vara en sleeve i slutänden. Så det blir en sittning till för baksidan också antagligen :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/14/09, 12:05 AM
#108

Lite citron- och ingefärste är inte så dumt…

Nu ska jag läsa!

Linn
9/14/09, 12:26 AM
#109

vad läser christine?

jag funderar på om det kanske är dags att lägga örat på kudden….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/14/09, 12:31 AM
#110

Christine läser Vingklippt ängel av Berny Pålsson, och så har jag faktiskt börjat på Om jag kunde drömma, men jag kom fram till att jag får hålla mig till en bok i taget :P

Linn
9/14/09, 12:42 AM
#111

då får du se till att läsa ut vingklippt ängel snabbt så att du kan läsa twilight sen :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
ChristineL
9/14/09, 12:58 AM
#112

Ja, jag har inte så mycket kvar i den, men det är lite tung, mycket hemskt att läsa om.

Jenahbella
9/14/09, 2:15 AM
#113

sitter hemma hos elias och myser med te, vill inte jobba imorgon :(
blir en lååång vecka , jobbar i helgen med, nån som har tips på va jag kan börja plugga så ja slipper jobba? :P

Liss
9/14/09, 3:23 PM
#114

Va duktig du är Christine, som ska börja läsa Twilight ;)

Jag sitter och väntar på att åka. Ska gå ut med Ecko snart och sen bär det av ner på stan för att tatuera mig :) Kommer hem igen vid 18-19 någonstans.

Och då lär jag väl vara helt slut.. *håller tummen för att jag inte blir sjuk av det*

Kul ska det bli i alla fall! Wiiiiiiiiiieee

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
9/14/09, 3:25 PM
#115

Sitter och förundras över att min iller inte är som alla andras. Nu när det hela är överstökat. Då börjar min padda bädda som en idiot. Jaja, hon får väl bädda för sin låtsas bebis då. Och så får jag hoppas att den bebisen inte blir jag. För det vill jag inte.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
9/14/09, 3:33 PM
#116

nyss hemkommen. har vart med mamma och lillebror på någin såndär grupp och idag målade de med hela kroppen. :) sedan var vi i byn och fikade.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/14/09, 3:39 PM
#117

Lisette: Ja, jag är jätteduktig! Först ska jag läsa och sen ska jag se ;) Nu ska jag gå och lämna paket på posten, har sålt lite kläder på tradera igen :)

Loveferrets
9/14/09, 4:35 PM
#118

Har precis kommit hem o ska äta lite

Annons:
Strumpa
9/14/09, 4:55 PM
#119

jag försöker ringa, utan framgång….

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
9/14/09, 9:51 PM
#120

Hemkommen.. har gått med Ecko och druckit en massa exotic fanta. Är trött som ett mähä! Fick väl kanske 2 timmars sömn imorse. Och armen värker.. och så fick jag inte mina pengar idag heller.. humff.. Gud så gnällig jag är.

Men jag har en vacker arm i alla fall.. så glad är jag ändå :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/14/09, 10:15 PM
#121

ingen bildtråd med din arm lisette?

jag har vart med mamma och hämtat lillasyster och sedan bar det av en sväng till torp. nu är vi hemma igen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/14/09, 10:19 PM
#122

Finns en bild inne på bodyart :) Men armen är inplastad, dubbelt så stor och blodig. Så det syns väl inte sådär jätte bra. Bilden finns också inne på facebook :)

Kommer bättre bilder inom en snar framtid ;) Färgerna får lägga sig lite först också.. annars ser den rosa färgen röd ut.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/14/09, 10:29 PM
#123

looks nice :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
9/14/09, 10:34 PM
#124

#115, hahahahaha, tänk o få bli ompysslad som en bebis, lägg dig där nu när hon bäddat så fint hahaha, jag smäller av..

Liss
9/16/09, 12:34 AM
#125

Har precis druckit upp mitt te och ska snart hoppa in i duchen för att tvätta av mig hårfärgen. Äntligen blir det ordentligt rött igen åtminstoen. Så är det bara klippning kvar… möhö

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Linn
9/16/09, 12:39 AM
#126

Sitter i soffan med datorn i knät och en sovande lillebror i famnen. Har varit en lång dag för honom. Väldigt lång dag på dagis och sedan till NÄL för att hälsa på nya lillebror, en resa hem på 30-40 min då han gallskrek hela tiden och sedan tog det ungefär lika lång tid innan han kom till ro och somnade här hemma.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
9/16/09, 12:56 AM
#127

Ska stuåa i säng snart. Har varit en jobbig dag. Och så har jag fått något som kommer ge mig ångest ända till den 1 oktober.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
9/16/09, 2:06 AM
#128

Sitter och äter snusmumrikar och funderar på ett glas te till :P (just nu dricker jag ungefär fem-tio glas om dagen)

Är läskigt tyst inne på iFokus.. så ska snabbt ta mig härifrån. Ska se Twilight saga; New moon trailern och sen blir det en film eller anime.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Loveferrets
9/16/09, 2:09 AM
#129

#127, men usch det låter ju inte bra, finns nog inte värre än ångest..

Jag o Simon har precis lekt i vatten hehe

Linn
9/16/09, 12:20 PM
#130

sitter och väntar på att vi ska åka och hämta mamma och lillebror på bb.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/16/09, 5:06 PM
#131

Dricker upp mitt te och äter mackor. Kikar på internet innan jag ska ut med ecko och sedan dra iväg till dansen.
Usch.. ska vara ledare på onsdagar nu mera. Men det blir nog bra. Dem tycker åtminstone om mig :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
9/16/09, 5:52 PM
#132

kom precis hem från jobbet *skönt* idag har ja massor att göra, ska handla, laga enchiladas, packa ihop min dator som ska bo hos elias i helgen, fortsätta leta sista minutenresa till oss, förbereda lite inför jobbet imorgon, plocka fram träningskläder, gå ut me illrarna.. gah har säkert glömt massor! just de ja boka tvättstugan ^^
känner mig trött bara jag tänker på allt!
nu dags att värma lite mat :P

Annons:
Linn
9/16/09, 8:20 PM
#133

är äntligen hemma igen. försöker få bort sambon från datorn så att vi kan gå ner och handla.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
9/16/09, 9:20 PM
#134

va å handla och tror ni inte jag glömde köpa ost?! måste ner å handla igen :(

ChristineL
9/16/09, 9:21 PM
#135

äter popcorn i min popcorntröja ;)

Linn
9/16/09, 10:03 PM
#136

Christine, jag tror att det har gått lite för långt om du har en speciell popcorntröja…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/16/09, 10:16 PM
#137

Sitter och svär för mig själv eftersom det är den 16:e och jag fortfarande inte fått några pengar!!! Förbannad är jag! :(

Precis hemkommen förövrigt och var alldeles nyss på jävligt bra humör.. men det kan vända fort .. humff.

Ut med Ecko nu och sen lugna ner mig med några mackor och te, tror jag . Woop woop X

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/16/09, 10:20 PM
#138

försöker återigen få bort sambon från datorn så att vi kan se på film denna gången. vi har faktiskt kommit oss iväg och handlat mat…

han är rätt charmig ibland faktiskt. han vill inte riktigt erkänna att han saknat mig när jag varit borta i en vecka. men han har tagit ledigt i morgon, på våran 6års dag :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/16/09, 10:31 PM
#139

Linn: Haha, nej men det är en tröja med popcorn på ;)

Annons:
Jenahbella
9/16/09, 11:18 PM
#140

haha de äger ju m,e en speciell popcorn tröja ;) :D

nu e jag hemma hos elias å ska äääntligen fixa till mina enchiladas :P haha tog lång tid men nu e jag där, maaaat :P

uss jag e rastlös! nån som har tips på va man kan göra? :)
ska iaf se idol nu :) wei :D

Faxlin
9/16/09, 11:23 PM
#141

Jag tittar på efterlyst.

Och har huvudvärk. Och sitter här och skriver ändå. Har fortfarande ångest över den 1 oktober. Men det blir säkert bra när det är klart.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ChristineL
9/16/09, 11:25 PM
#142

och snart börjar true blood!

Saga85
9/17/09, 12:00 AM
#143

#141 *klappar försiktigt på huvudet* Vad är det som händer 1 oktober?

Saga stirrar ner i sin tomma skål. Den behöver mer *nu höll jag på att skriva popcorn* vinbär. Eller så blir det lite popcorn. Skickar du över din popcorntröja Christine? Så att jag kan äta popcorn?

Sedan ska jag installera nytt program på datorn. Fick världens bästaste present idag - ETT RIKTIGT FILMREDIGERINGSPROGRAM! Åh, nu börjar jag le igen, är så glad! Bästaste presenten någonsin!

ChristineL
9/17/09, 12:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#144

Inga problems Saga! här kommer den!

Saga85
9/17/09, 12:10 AM
#145

Gah, kvinna! Det är ju så att jag vill slita ut den från skärmen Förvånad Vill haaaaa *gnäll gnäll, ynk ynk*

ChristineL
9/17/09, 12:48 AM
#146

Visst är den söööt!? :D

Annons:
Saga85
9/17/09, 1:00 AM
#147

Mmm…små popcornspöken Skrattande

ChristineL
9/17/09, 1:04 AM
#148

Popp-popp!

Saga85
9/17/09, 1:15 AM
#149

Som en iller!

ChristineL
9/17/09, 1:23 AM
#150

Jaa! Jag har illergosat idag faktiskt!

Loveferrets
9/17/09, 1:25 AM
#151

#150, Ser man på, kanske dags för en egen nu då ? haha

ChristineL
9/17/09, 1:28 AM
#152

Nee, jag har ju pissenissarna istället ;)

Loveferrets
9/17/09, 1:33 AM
#153

Aha går dom inte ihop med iller då Flört ?

Annons:
ChristineL
9/17/09, 1:35 AM
#154

Njae, mina katter skulle nog inte uppskatta det, dom har träffat Sofies illrar men det gick väl sådär :P

Loveferrets
9/17/09, 1:36 AM
#155

Det var ju synd att det bara gick sådär..

ChristineL
9/17/09, 1:38 AM
#156

Tror illrar är för ettriga för mina filbunkar här hemma ;)

Men nu ska jag sussa! Nattis på er!

pernillaa
9/17/09, 1:39 AM
#157

Sitter och våndas över min ångest och kraftiga oro som får mig att vilja krypa ur skinnet när jag ligger och ska sova och därför fått mig ur sängen nu.

Pojken sover sen flera timmar tillbaka, vilket betyder att de timmarna har han mer än mig i sömnväg, vilket betyder att jag förlorat dom timmarna, vilket betyder att jag kommer bli trött mycket fortare än honom imorgon, vilket betyder att jag kommer att ha ett helvete med att hålla ihop när han trotsar som värst, vilket betyder att det säkert kommer bli extremt bråkigt, viiilket betyder att det kommer bli en jooobbig dag. =(

Gaaaaah! Skrikandes Blir TOKIG på de här krypningarna i hela kroppen!!!

Tips… någon?

Ha en bra dag! // Pernilla

Jenahbella
9/17/09, 1:49 AM
#158

#144 vilken söööööt ! :D

#157 har inga bra tips men du kan få en stor kram! *kraaaaam*

pernillaa
9/17/09, 1:53 AM
#159

Tack ska du ha. Kan försöka intala mig att du kramar om mina ben om och om igen(massageSkrattande)!

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Strumpa
9/17/09, 2:31 AM
#160

CHrstine!!! berätta genast var du köpt den Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Jenahbella
9/17/09, 7:55 AM
#161

#159 Skrattande

nu har ja vart uppe en liten stund, ska snart kila till jobbet, bara tre dagar kvar den här veckan, de känns dock som tre veckor Obestämd
jobbar sex dagar i veckan nu.. blä, men de ger bra pengar, behövs ju till resan! :)

ChristineL
9/17/09, 11:35 AM
#162

Sanna, den är köpt på Carlings, men det var ett tag sen så tror inte den är kvar tyvärr.

Nu ska jag snart ner med tvätten.

Linn
9/17/09, 1:49 PM
#163

jag ligger i sängen och har inte alls någon lust att börja städa…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Strumpa
9/17/09, 2:22 PM
#164

försöker få igång msn! Skrikandes

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

ChristineL
9/17/09, 2:46 PM
#165

Har kollat på Dollhouse och ska ta tag i packande och rensande som har legat på is några dagar nu…

Linn
9/17/09, 7:16 PM
#166

Är helt slut efter storstädningen i lägenheten! Sambon diskade medans jag röjde, dammade, damsög, våttorkade och skurade rent inne i badrummet.. Damsög även blakongen, känndes lite småroligt men man drar ju alltid in massa skit därifrån…

Vi ska snart laga mat och sambon var nere på systemet och köpte mitt favvo-vin till maten. <3

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/17/09, 8:50 PM
#167

Jag vill ha mat i magen! Och så sitter jag och oroar mig för massa dumheter.

Annons:
Linn
9/17/09, 8:55 PM
#168

vad är det du oroar dig för christine?

jag har precis ätit och är mätt och go.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
9/17/09, 9:01 PM
#169

Jag stressar för mycket, min putmage är ballongstor och på lördag ska vi på bröllop och då vill jag inte ha putmage! Och så strular uppsägningen av comhem och så stressar jag pga det och flytten. Blä!

Linn
9/17/09, 9:30 PM
#170

du får googla efter något fiffigt att äta för gasig mage och så kanske du hinner få lugnat ner den tills dess…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
9/17/09, 9:51 PM
#171

hmm, jag är på väg upp för att laga mat. Vill inte. Eller jo jag vill ha mat, men vill inte laga den. Hemsk mamma jag är.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
9/17/09, 9:53 PM
#172

När jag skulle på bröllop var jag så fåfäng att jag köpte en sån där strumpbyxa som går ända upp till under brösten och håller in magen…var krånglig att kränga sig i, men lite putmage "försvann". Sen var det ett jäkla bök att gå på toa den kvällen…aldrig mer såna där tortyrbyxor…

ChristineL
9/17/09, 10:05 PM
#173

Jag fick låna sånna av mamma men vet inte om det gjorde nån skillnad på magen, mest låren och rumpan tror jag…

Liss
9/17/09, 10:18 PM
#174

Har precis druckit upp mitt te och sitter i sängen med en Ecko som flyttar sig närmare, och närmare, och närmare.. just nu ligger han under täcket som ett klistermärke mot mina ben! :P

Sitter och kletar helosan på armen också och förstår mig inte alls på min lustiga tatuering. Färgtatueringar är bra konstiga!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
ChristineL
9/17/09, 10:21 PM
#175

Flagar den konstigt Lisette? Jag vill seeee! :P

Liss
9/17/09, 10:23 PM
#176

Den flagar ju inte alls!!!! Det är ju det som är så konstigt. Den ser typ läkt ut redan, fast med ett lager av överflödig färg som bara sitter kvar :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/17/09, 10:29 PM
#177

Hmm, jaha, det var ju intressant. Jag har ju inte heller nån koll på hur det brukar vara med färg :P

Salladshataren
9/17/09, 10:33 PM
#178

Jaga kaninen :P För han ska in, får jag vill inte han ska vara ute när det är mörkt…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Liss
9/17/09, 10:35 PM
#179

Christine; neeh, min första färgtatuering också så:) Det är nästan som gummi :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/17/09, 10:36 PM
#180

Haha, ska det verkligen vara så? Vad läskigt när man är van vid att det ska flaga.

Liss
9/17/09, 10:42 PM
#181

Hehe, jaa.. men det blir nog bra i slutänden :P Förhoppningsvis. Jag låter den vara helt enkelt :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
ChristineL
9/17/09, 10:45 PM
#182

Ja, låta bli brukar ju vara det bästa.

Liss
9/17/09, 10:49 PM
#183

Jaa.. Men har en sådan himla lust att ta tag i en gummiflärp på den ena rosen och dra ;) Och kliar gör det inte heller.. vilket iof är en fördel.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
9/17/09, 10:52 PM
#184

Inget ont som inte för nåt gott med sig osv :) Men jag ser verkligen fram emot att se den när den är läkt. har jag sagt att jag gillade ögonen? ;)

Liss
9/17/09, 10:57 PM
#185

Haha.. jaa jag tror att du har nämnt det någon gång. Men kommer inte riktigt ihåg ;) hihi..
Men öm som fan är den fortfarande.

Kommer nog bilder snart ska du se ;) Kanske ber mammsen ta på Lördag när vi ska iväg.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
9/17/09, 10:58 PM
#186

Och nu ska jag göra mer te och käka lussebullar :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/17/09, 11:27 PM
#187

jag ser på Änglar och Demoner. är halvägs nu och har en paus, sambon skulle röka och ringa och gratta hans far på födelsedagen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
9/18/09, 12:44 AM
#188

nu är det läggdags. natti natti på er.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
ChristineL
9/18/09, 12:48 AM
#189

nattinatti Linn! Jag funderar också på att sussa…

Loveferrets
9/18/09, 12:59 AM
#190

Jag äter godis,

Liss
9/18/09, 1:08 AM
#191

Jag kollar Tallink för tattoobåten :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
9/18/09, 1:32 AM
#192

har enchiladasen i ugnen och äntligen min egen dator att knappa på :D
snart kommer elias och då blir de filmen disaster, skaparna av team america och soutpark som gjort den :) good shit ^^

Strumpa
9/18/09, 1:45 AM
#193

#192 recept på enchiladas mottagets tacksamt :D

jag är RÖKSUGEN!!!! och inga cigg. allt är stängt. jag döööööör :(

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
9/18/09, 1:46 AM
#194

*blåser lite cigarettrök genom datorn* Kom hit så bjuder tant Saga på cigg!

Saga85
9/18/09, 1:48 AM
#195

Fnuha - Disaster, vad är det? Med dem skaparna kan det inte bli annat än bra ;P

Annons:
Faxlin
9/18/09, 1:48 AM
#196

Försöker skicka över lite cigg till Sanna över cyberspace. Hoppas de kommer fram.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
9/18/09, 1:49 AM
#197

Tack Saga…hatar paket som tar slut…varför fylls dom inte på automatiskt i den takt man förbrukar dem?!

förresten Saga, jag vill träffa dig irl!! och alla andra här….hur ska vi lösa detta? Obestämd

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Strumpa
9/18/09, 1:50 AM
#198

Tack Åsa, tanken är good! tyvärr blir de inte mycke snuttefilt här hos mig….men lite kanske Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Loveferrets
9/18/09, 1:50 AM
#199

#193. stackare, skickar över en ask till dig,,, hur fasen står du ut utan cigg ? annars ring på hos grannen o fråga om dom har hahaha

Liss
9/18/09, 1:52 AM
#200

Sanna; Jag brukar göra med kyckling. Då steker man bara kysklingen i bitar och kryddar som man vill. I med samba oelek och lök. Och sedan i med creme fracihe.
Ha i geggan i mjuka tortillabröd och snurra ihop i en smörad form. Sen har du över en massa ost och in i ungen så det smälter och brödet blir lite krispigt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
9/18/09, 1:52 AM
#201

#199 Jag hittade EN löst i en väska :D åh…lycka! jag får gå o sova sen, så löser de sig tills imorn bitti :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
9/18/09, 1:53 AM
#202

Ja att vara utan cigg är ett sattyg. Finns inte mycket som är jävligare i vardagen än det.

Själv ska jag åter bädda ner mig i fotöljen och tycka synd om mig själv med en kudde mot magen. Och emla mig över att chokladen är slut.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Saga85
9/18/09, 1:55 AM
#203

Man är lite skadad när man blir så överlycklig över en cigg ;P Finns ju dagar när man vart helt pank, och renskrapat lägenheten efter småmynt…och efter en halvtimma skrapat ihop 35,50 samt några pankburkar. Det är också lycka.

Sanna, du får komma ner och leka i Göteborg Skrattande

Strumpa
9/18/09, 1:57 AM
#204

Jo de är lite varning på detta. Men va fn…

mm, de får jag nästan göra alltså…jag har alltid gillat götet redan innan jag upptäckte nattsudd o nu flyttar ju christine dit med :D ska du inte leka i Dalarna i framtiden?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Loveferrets
9/18/09, 1:58 AM
#205

#202, Jag har en hel skål med enbart choklad, fundera på att slänga  Flört,

jag står aldrig utan cigg då det lätt kan bli förödande konsekvenser då hahaha  

#201, tur du fann en i alla fall,,

Faxlin
9/18/09, 2:03 AM
#206

#205: Släng den på mig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
9/18/09, 2:05 AM
#207

#206, ok då gör jag så direkt, tjoooooooooong !

Jenahbella
9/18/09, 2:06 AM
#208

#193 nu finns de en enchiladas tråd ^^

Saga85
9/18/09, 2:16 AM
#209

Vi ska ju ha muffinsprovarkväll nere i Göteborg (spänner en vänlig men bestämd "eller hur"-blick på Linn och Christine), då får ännu fler nattsuddare allt emigrera till Göteborg!

Saga har nog tänkt att återvända till Dalarna till våren. Iof så sa hon i våras att hon skulle återvända till hösten. Men icke. Men hon vill ju fortsätta plugga. Ja.

Annons:
Liss
9/18/09, 2:20 AM
#210

Nehe. Nu ska jag ut med Ecko bulle. Sen blir det gos och mys framför en film eller så.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
9/18/09, 2:35 AM
#211

blä elias e seeeeen , jag har tråååååkigt ^^

Saga85
9/18/09, 2:35 AM
#212

Saga har laddat med te och ska återvända till bröllopsfilmklippning.

Saga85
9/18/09, 3:38 AM
#213

Jag sitter och skrämmer upp mig själv. Precis när brudparet fått sina ringar låter det som en exorcistenröst säger "ta på mig" Förvånad

Jenahbella
9/18/09, 7:53 AM
#214

men saga då! Skrikandes läääskigt Förvånad

Jenahbella
9/18/09, 7:54 AM
#215

dags för mig att gå till jobbet Obestämd

Strumpa
9/18/09, 12:47 PM
#216

åh va kul Saga!! då blir vi 2 suddare i Dalarna :D

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Saga85
9/18/09, 4:37 PM
#217

#214 Fast när jag lyssnade färdigt på resten av bandet hördes det då och då små kommentarer med samma röst, så jag antar att det är någon whiskeyröstad släkting eller något som sitter nära kameran och väser ur sig kommentarer…

#216 Kanske det kanske Skrattande

Det luktar kaffe. Mmm…gissa vad Saga ska göra Skrattande

Liss
9/18/09, 7:45 PM
#218

Nu har jag kommit hem från 4 timmars handlande.
Har ätit Thaimat och handlat massa gott.

Just nu sitter jag med en kall burk coca cola och massa godis! Mmmm… Äntligen, det ekar inte längre när jag tittar in i skåpen :D Att man kan bli så lycklig av mat, godis och glass.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
9/19/09, 3:40 AM
#219

Hemkommen med ett stycke pommes med kebabsås. Och lite ickenyklter. En fin kväll. Har det varit. Ja. Teater, öl och gayklubb.

Loveferrets
9/19/09, 3:52 AM
#220

Äter Musli.

Jenahbella
9/19/09, 7:51 AM
#221

nu ska jag iväg å jobba :P wehoooo NOT!

Liss
9/19/09, 8:05 AM
#222

Sitter och… ja jag vet inte riktigt. Satt och såg på anime, men orkade inte mer. Nu… kanske jag borde släcka och blunda. Undra om det hjälper? Bhaka!

Iväg imorrn/idag vid 16.45. Dansa rumpan av mig, träffa massa vänner, äta kycklingsallad och färskt brööö .. och dansa lite till. Woop woop X

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Loveferrets
9/19/09, 8:19 AM
#223

Borde gå isäng hahaha

Annons:
fridaas
9/19/09, 9:14 AM
#224

Har precis vaknat pga en ytterst lekfull iller.. jaja blev 5h sömn iaf..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Stephanie
9/19/09, 9:39 AM
#225

Sitter i min säng och väntar på att det ska bli morgon så att jag kan gå upp Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: