Annons:
Etiketttankar-funderingar
Läst 2211 ggr
Faxlin
2009-09-10 18:25

Förbannade skrivare

Jag hatar verkligen min skrivare just nu.

Den skriver ut allt snett. Hur fan jag än gör så drar apparaten in pappret snett. Så snart åker skrivar fan ut genom väggen.

Förbannade skit apparater *fml mweptk

pAW

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
2009-09-10 18:30
#1

Jobbigt. Men måste ju vara något som hamnat snett i skrivaren då, där pappret dras in. Kan man inte fixa det på något sätt tro?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Aviendha
2009-09-10 18:52
#2

Skrivare är onda varelser. Onda!

Loveferrets
2009-09-10 18:57
#3

Hahaha, bara elände, har du en gammal variant ?

Faxlin
2009-09-10 21:59
#4

Håller med Paulina, skrivare är onda, riktigt ONDA.

Kan ni fatta. Nu bad jag sambon om hjälp då jag fick hybris på skiten. Och inteett pappers helvete har den skrivit ut snett medans han sitter här. Nejdå nu skriver han glatt ut det rakt och fint. Jag tror skrivaren är en man. Så det så!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-09-10 22:03
#5

Hahahahaha förlåt att jag skrattar i ditt elände, Åsa. Men jag tror faktiskt att de flesta maskiner och mekaniska saker är män… Eller åtminstone gjorda för män. Du ska bara veta hur många gånger mamma fått problem med bilen, den låtit konstigt eller blinkat nån konstig lampa eller vad som helst… Och när pappa har satt sig i bilen för att testa har den fungerat felfritt. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-09-10 22:06
#6

Det är okej att skratta. Åtminstone nu. Nu fungerar den ju igen. Eller ja vi får väl se det förresten. För nu lämnade sambon mig ensam med djävulsmaskinen igen.

Och ja jag tror som dig, de flesta maskiner är män. Förrutom min Scorpan, det är en hon. Hon är lite känslig ibland om man förolämpar henne men annars är det aldrig några problem med henne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Aviendha
2009-09-10 22:12
#7

Oja, de är som illrar, uppför sig när de måste (dvs. när hjälp finns att tillgå) Jag lovar, maskiner kommer ta över världen! Min scanner menar att den inte existerar. Att knappen "scanna till dator" är ett stort missförstånd hos tillverkaren. Jag kan inte tala den tillrätta.

Faxlin
2009-09-10 22:14
#8

haha, ja jag förstår inte det där. Varför ska det vara så hopplöst att tala dem till rätta. De är som karlar, de är inte så lätta att tala till rätta de heller.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-09-10 22:20
#9

#7 Det brukar vara så med djur… Tungan ute Min hund hade ju diverse problem, rädsla och osäkerhet bl.a. vilket medförde att han gjorde utfall mot mötande hundar och så…

Så vi var ju på träningar på brukshundsklubben för att få rätt på det, bl.a. för Barbro Börjesson (hon hundtränaren på TV4 eller vad det är). Men vaddå? På brukshundsklubben var det ju arbete som gällde, vilket betydde 100% koncentration på matte och uppgifterna, nåt annat fanns inte… Precis som det var på vardagliga promenader, fast tvärtom (100% koncentration på mötande hundar och matte, eller nåt annat, fanns inte). Lite småtypiskt sådär…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: