Annons:
Etiketttankar-funderingar
Läst 1205 ggr
Musiken
2009-09-29 18:19

Beslutsangest

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tva problem som jag inte verkar kunna losa pa egen hand, nagon som har lust att ge sina asikter?

Problem 1: Nisse-grisen ar ensam nu, och det ar tydligt att han inte alls ar lika glad som nar Lotta fanns. Han tuggar pa sladdar och har gett sig fan pa att mina sandaler ska tuggas till bitar. Han sover mest nar han ar ute i sin utebur ocksa.
Fragan ar bara om jag bor skaffa en kompis till honom? Egentligen tar det emot lite da jag pluggar sista aret nu, och jag vet inte om jag ska vara kvar i Carlisle efterat, och att ta med sig en iller ar lattare an tva, och om jag ar illa tvungen att omplacera sa ar det lattare med en iller an tva igen.
Om jag bestammer mig for att skaffa en ny (det lutar dit) sa ar fragan vilken alder! Egentligen vill jag ha en aldre omplacering, men samtidigt sa vill jag ha en valp. Lotta var en omplacering, och henne fick jag ju bara ha i ett ar innan hon var tvungen att avlivas - och mer tid an sa vill jag ju ha med mina alsklingar!

Problem 2:
Jag vill ha en rutig 60-talsklanning. Fragan ar bara vilken! 1an ar ju relativt modern, men samtidigt relativt trakig. 2an ar ju mer classy och stilfull, men jag vet inte om den skulle passa da jag ar valdans kort (156cm).. Vill inte ha en klanning om gar nedanfor knana, for da ser jag bara ut som en tant :P

Annons:
Liss
2009-09-29 18:25
#1

Av dem två är den första snyggast, men som du säger rätt tråkig. Så egentligen tycker jag ingen utav dem. Finns jätte snygga inne på JC och Carlings.

Oj, hade du inte kvar Lotta tills nyligen? Beklagar att du fått ta bort henne.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-09-29 18:36
#2

Du kanske skulle satsa på en lite yngre omplacering?

Du kanske skulle ta klänning #2 och korta av den lite?

Musiken
2009-09-29 18:37
#3

Fast det finns ju varken JC eller Carlings har i England ;)