Annons:
Etikettallmänt
Läst 1309 ggr
regskylt
2009-09-24 22:08

Imorgon....

Imorgon klockan 9.50 så ska jag infinna mig på sjukhuset. Mer exakt så ska jag operera bort två visdomständer som sitter helt galet…

JAG VILL INTE!

Det kommer att ta ca 25 minuter unde rlokabedövning. Jag är vill verkligen inte göra det här. Sen så efteåt så kommer jag ju inte kunna öppna munnen på flera dagar.. SÅ det blir Narurdiet att dricka och nyponsoppa..

Och inte nog med det, jag måste betala ca 2330 kr för att de ska plåga mig också!

Skrikandes

Annons:
Linn
2009-09-24 22:53
#1

huwa! låter inte roligt alls! hoppas att det går bra.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Sessan1
2009-09-25 00:11
#2

oj stackare, tänker på dig

jag kan INTE med sprutor i munnen Gråter

Finns flera *tandisar* som vill dra ut mina visdomständer, men jag har sagt att jag kan inte med sprutor i munnen, AJJJJJJJJ

Minns att jag höll på att svimma  när dom kom med sprutan :(:(

kunde liksom inte med det, så då sa dom att dom skulle vänta.

Har ju inget problem med dom, så varför ska dom då dras ut.

Tänderna sitter trångt säger dom.

AJJJJJJJJJJJJ

tass på dig

du får berätta sedan hur det gick

lill-jarven
2009-09-25 00:12
#3

lycka till. det går säkert fint!

Loveferrets
2009-09-25 00:13
#4

Men stackare förstår att du inte vill men tänk på hur bra det blir efteråt, ja alltså när du sen kan äta normalt igen.

Alex
2009-09-25 00:35
#5

Jobbigt. :/ Men blir ju garanterat bättre efteråt! Du får försöka se framåt! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

regskylt
2009-09-25 00:44
#6

jag har ju ing aproblem riktigt än, men kommer att få.. så det är bra att tänderna försvinner..

de har ju inte växt upp än då de växer frammåt istället, så de måste skära upp tandköttet på mig och allt.. ajaj

Annons:
Sessan1
2009-09-25 01:24
#7

ojoj stackare så hemskt, skära upp tandköttet, AJJJAJJJJJJ

Ska verkligen tänka på dig under morgonen!

STOR TASSKRAM/

Sessan1

Elshira
2009-09-25 02:04
#8

Jag har aldrig dragit ut tänder och då skulle jag väll i värsta fall ta spruta men jag hatar annars sprutor. Pga dåligt saliv har jag i mitt liv fyllt över 10 hål och det senaste var ganska läskigt, när jag känner efter med tungan är hela tandens innanmäte och det känns bara som om det absolut yttersta av emaljen satt kvar som en skål… Pain xD

Men hellre en borrning utan bedövning än en spruta! xD

Hakuna matata!

Ceciliaolucifer
2009-09-25 03:41
#9

Huwa!! Varför båda samtidigt? :(
Jag fick operera bort en och pga min sjukdom så får jag inte äta vilka värktabletter som helst.  Det var inte så roligt :(

Mina visdomständer låg ner och tryckte på hela tandraden, jag hade länge förnekat det men när jag fick se röntgenplåten själv så gick jag villigt med på det. Den andra visdomstanden får sitta kvar. Jag pallar inte!!

regskylt
2009-09-25 20:22
#10

nu är det gjort..

fick lugnande med det började inte verka förens jag var påväg hem.. Så det blev bara en tand som åkte ur idag.

jag fick panik mitt i ingreppet och det var därför jag skulle ha lugnande så detta inte skulle inträffa, då var det ju så jäkla surt att det inte verkade förens på bussen hem (oj vad rolig jag måste ha varit att umgås med). skulle ta båda tänderna pga panik och så skulle jag slippa smärta två ggr..

Jag har svinont. har sovit hela dagen men det var nog pga att jag sov en och en halv timme inatt (var hos en kompis tills halv 5)

nu vill jag bara att värken ska försvinna :(

KitoBonito
2009-09-26 02:02
#11

Usch jag lider med dig.

Min syster gick igenom det hon också. Och för mig är det väl bara att vänta till det behövs här med. Känns… underbart? Urhhhh. Rädsla, rädsla, rädsla.

Upp till toppen
Annons: