Annons:
Etikettnatt-mums
Läst 2244 ggr
Alex
11/11/09, 11:42 PM

Te och Scones

Det är himla synd om Alex ska ni veta, hon är gräsänka i två dagar (idag och imorgon) för Elias är borta på kurs…

Men jag måste bara få tala om vilken tur jag har som har så goa vänner! För ta hand om sig själv behöver man då inte… Oskyldig En mycket snäll Simon som bor några hus bort bjöd mig på lunch tidigare idag (som han lagade själv, jag behövde bara vara social och äta) och nu ska jag snart bort till honom igen och få te och nybakade scones som han är i full färd med att fixa nu!

Lite bortskämd känner jag mig nästan… Fast han råkar ju vara en sån som gillar att bjuda folk på mat och grejer, så jag har ju inte tvingat honom direkt, men ändå.

Versionen Elias får höra när han kommer hem kommer ju dock vara att det har vart otroligt synd om mig när jag har vart utan honom… Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Jenahbella
11/11/09, 11:44 PM
#1

åhhh va mys! :) 
haha å de e helt rätt verision du ger elias Oskyldig stackars lilla alex ;)

Alex
11/11/09, 11:46 PM
#2

Japp, ska ju städa och grejer imorgon, så han ska inte få tro att jag har blivit bortskämd! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
11/11/09, 11:48 PM
#3

haha :D ja och som sagt hade jag bott närmre hade jag komt å hjälpt dig :D

Alex
11/11/09, 11:49 PM
#4

Haha så snällt av dig! Kyss

Men jag har ju Ruth i alla fall, hon är ju, hrrm, väldigt bra på att städa… Eller nåt. Obestämd

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
11/11/09, 11:50 PM
#5

#5 haha kan tänka mig att hon e de Obestämd

Faxlin
11/11/09, 11:56 PM
#6

haha skönt att du har Ruth som kan ta och ge dig lite att göra tror jag :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Saga85
11/12/09, 12:14 AM
#7

Det är sååå synd om mig *sätta handen för pannan och sucka dramatiskt*

Jenahbella
11/12/09, 12:30 AM
#8

#7 hahaha de där kunde du ;)

Loveferrets
11/12/09, 12:36 AM
#9

Härligt med goa vänner, dom ska man vara rädd om. Hoppas det smakade bra med scones o te.

Saga85
11/12/09, 12:38 AM
#10

#8 Övning ger färdighet Oskyldig

Jenahbella
11/12/09, 12:39 AM
#11

#10 såhär? *övar framför spegeln*

ojoj va min elias kommer tycka synd om mig när han kommer hem, så intensivt som jag övar nuFörvånad

Alex
11/12/09, 1:38 PM
#12

Hahaha ni är ju knäppa hela högen. Tungan ute

#9 Det ska man absolut vara, är väl bland det bästa man kan ha. Glad Och det smakade himla gott vill jag lova…

Åh förresten, Ruth var så himla söt inatt! Hon sover ju alltid själv, på någon högre plats bredvid sängen, på nätterna. Men inte inatt. Då la hon sig och somnade bredvid mig. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
11/12/09, 1:53 PM
#13

#9 Så sant!

#11 Ja, och se till att böja huvudet snett bakåt och himla med ögonen samtidigt som sucken kommer. Och kanske avsluta med en sad-puppy-min och en hand över bröstet.

#12 Åh, sånt är så mysigt! Saknar att somna med katter. Kan ju inte ha katter på rummet längre pga Maja och att jag då inte kan lämna dörren öppen.

Annons:
Alex
11/12/09, 2:12 PM
#14

#13 Ja jag kan ju erkänna att jag tycker det är rätt skönt att hon sover på eget håll för det mesta på nätterna annars, speciellt med tanke på att min vän som har hennes bror knappt får sova alls på nätterna för att Knuth ska upp i ansiktet på henne och ligga där och gosa och grejer… Tungan ute

Men när man är ensam är det ju så sjukt mysigt när de kommer och sover hos en!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
11/12/09, 4:24 PM
#15

Visst är det mysigt med katt. Speciellt om de görsom Ruth och sover lite snyggt på sidan. Cera har pippi på att sova i mitt knäveck eller uppe i ansiktet på mig. Och trotts astman och allergin har jag svårt att knuffaundan henne.Men i natt åkte hon ut ur sovrummet med fart. Dum katten bara flögupp och högg mig. Snackaom mardröm hon måste haft.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
11/12/09, 5:47 PM
#16

#15 Haha ond katt. Tungan ute Ruth verkade drömma en mardröm nån natt för ett tag sen, vaknade mitt i natten och skrek och jamade jättemycket. Så kom hon och la sig mellan mig och Elias sen. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
11/12/09, 11:14 PM
#17

Ja även djur kan ha mardrömmar, låter så hemskt när dom får de.

Simon har fått de nån gång o då brukar jag pussa om honom så blir han lugn igen,

Maja
11/17/09, 6:27 AM
#18

Jag ska visa denna tråd för Elias! Då du.. ;)

Alex
11/17/09, 6:16 PM
#19

#18 Äh, jag berättade det tydligen ändå. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: