Annons:
Etikettyoutube
Läst 1083 ggr
Solaika
11/8/09, 12:30 AM

Vilka minnen

Den här filmen väcker minnen :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Faxlin
11/8/09, 12:57 AM
#1

Usch ja, den väcker minnen. Och en massa känslor. Mest väcker dessa minnen ilska över att de gick ut efteråt och sa att ingen blivit skadad av stormen och den isolering som vart. Detta stör mig gravt då jag vet en bekant till mig som verkligen blev lidande. Men det är klart, det var inte kroppsligt, så det betyder inget för folk.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
11/8/09, 1:04 AM
#2

Ja det ställde till en hel del.. själv va jag inte sådär jättegammal och tyckte det va mest kul. Mina minnen är faktiskt mest positiva.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Loveferrets
11/8/09, 2:21 AM
#3

Vilket år var de ?

Fy så hemskt, stackars människor, tror visst många blev lidande på nått sätt usch, hoppas det inte blir så igen.

Angelclaw
11/9/09, 6:17 AM
#4

Okej, det är väl lite jobbigt när det faller lovikka-vantar och blir sådär mycket, fast seriöst inte ovanligt här uppe, nu åker ju plogarna ut så det blir aldrig så mkt på gatorna innerstaden (möjligen plogvallarna då) , men mycket snö är man ju van vid (här uppe i norr *sa hon och hoppade upp på skotern*)

Trist för de som blev lidande dock :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

elinn
11/9/09, 10:41 AM
#5

Om jag inte minns helt fel så var det där 1998?!

Jag gick i 8:an då och tyckte det där bara var roligt =)

// ElinN

Solaika
11/9/09, 10:43 AM
#6

Elin har alldeles rätt i 98 :) Jag gick i 9an ;)

Kommer du ihåg att vi var lediga en hel vecka från skolan för det inte gick att ta sig in i den? ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
elinn
11/9/09, 10:43 AM
#7

Japp det kommer jag ihåg, då var man glad =)

// ElinN

Loveferrets
11/9/09, 2:07 PM
#8

Kan tänka mig ni var glada då, just för o slippa skolan en hel vecka haha.

Saga85
11/9/09, 2:13 PM
#9

Kommer att tänka på "Novemberstormen 1995". Jag blev så sur för att det blev snöstorm just då och alla blev lediga från skolan. Själv var jag med familjen på semester i danmark. Inte särskilt mycket snö - istället föll två stora tallar ner och blockerade vägen ut. Vi hade inga grannstugor i närheten och var fast i skogen. Trevligt minne…

fotokrafs
11/10/09, 1:55 PM
#10

#9 Den minns jag. Vi var utan el i typ en vecka; svinkallt och inget varmvatten. Skönt att slippa plugget dock Tungan ute

Upp till toppen
Annons: