Annons:
Etikettallmänt
Läst 1296 ggr
Jenahbella
11/30/09, 11:13 PM

julklappar!

nu har jag å min bror köpt julklappar till varandra :P 
vi satt på cdon.com och valde själva vad vi ville ha :P kommer nog inte kunna hålla oss till julafton heller men så e de nästan jämt ^^
blev lite dyrare presenter än vanligt med :)
min bror beställde en dvd box i blu-ray och jag tog två tshirts :D nu längtar ja tills de kommer :D tar ju bara ett par dagar :D
får väl skylla på att de e julröda om jag inte kan hålla mig att ha på dom ! :D

Annons:
KitoBonito
12/1/09, 8:42 PM
#1

Åh vad mys! :)

Själv känner jag lite panik. Jag har dessutom en bror och några vänner som fyller år nu innan jul!

Faxlin
12/2/09, 2:10 PM
#2

Låter som ett bra sätt att veta vad man ska få :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
12/2/09, 4:40 PM
#3

#2 ja eller hur ;) då blir man inte besviken Oskyldig

Linn
12/2/09, 11:32 PM
#4

Jag har köpt en hel del julklappar faktiskt har kvar till; pappa, mammas sambo, sambons föäldrar och hans lillasyster (tänkte virka en sak till henne) och farmor. Kanske kan virka något till farmor också om jag hinner. Sedan ska jag och sambon köpa något tillsammans till min lillebror som fyller år på annandagen. Han är tre och inte så krävande, han älskar motorfordon, så en tidning med sådant skulle han älska!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
12/3/09, 6:21 AM
#5

jag har lite kvar att handla, ska se om jag hinner de idag, och om elias orkar följa med ^^ 
blir nåt till min mamma å hennes man, nattsudds julklappen och nåt till elias mamma och pappa, ev bröder :)

Linn
12/3/09, 10:55 AM
#6

Sambon erbjöd sig frivilligt att först åka och handla julklappar en dag med mig. Sedan, hör och häpna! Sa han att han VILL åka till IKEA!!!! Så på söndag åker vi till gbg och julshoppar och sedan till IKEA och provsitta soffor och kolla på möbler till vardagsrummet. Han är ENGAGERAD om hur det ska se ut här hemma! :O

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Salladshataren
12/3/09, 11:45 AM
#7

Min pojkvän vill också till IKEA Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Alex
12/3/09, 3:21 PM
#8

Jag vill också till IKEA, och framför allt vill jag ha pengar till att kunna handla på IKEA. Tungan ute

Så där sket sig den biten… ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
12/3/09, 9:53 PM
#9

Jadu alex, några pengar att handla för har vi dock inte. Men jag tar chansen fort som bara den att åka dit när sambon erbjuder sig. Så kan vi ju i alla fall enas om någon soffgrupp som vi vill spara ihop pengar till. Sedan skulle man kunna kolla på blocket efter en begangnad också, men då är det ju fint om man provsuttit modellerna innan så att man vet vad man ska hålla ögonen öppna efter.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
12/4/09, 2:34 PM
#10

#9 Sant, du är inte så dum du. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
12/4/09, 10:10 PM
#11

-hytter med pekfingret- dum nej, inte för fem öre. Inte varje dag sambon erbjuder sig att åka till Göteborg och gå i affärer OCH åka till IKEA! klart man måste passa på.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Chestnut
12/6/09, 2:48 PM
#12

Har inte köpt en enda julklapp hittills Skäms

Mamma och jag brukar gå en runda i klädesbutiker och då pekar jag ut vad jag vill ha, sen köper hon endel av de plaggen. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
12/6/09, 9:04 PM
#13

Idag har vi vart och shoppat julklappar.

Köpte till svärmor, mammas sambo och småbröderna.

Nu har jag bara pappa och farmor kvar. Och till min nattsuddare i julklappsbytet. Ska beställa en bok från adlibris till pappa men den är ju för sjutton slut nu! Suck… Fattar inte varför jag inte beställde den när jag beställde böcker till mig själv därifrån… Farmor får nog något virkat.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Musiken
12/6/09, 11:33 PM
#14

blir nog inga julklappar i ar.. Har inte rad.

Honestyisdead
12/8/09, 12:24 AM
#15

I år har jag  bara 4 st till mamma, och endast två till pappa. Känns inget bra. Brukar hitta mer. :/

Men de jag har hittat är genom tänkta, och vissa har om önskat sig.

Jenahbella
12/8/09, 1:24 AM
#16

fick reda på att jag får lön innan jul så kommer bli några extra julklappar i år till mina kära :)

Saga85
12/9/09, 1:46 AM
#17

Jag har bara köpt en julklapp än, och det är till mitt offer här inne på nattsudd!

Iof så kommer det inte bli mycket julklappar i år eftersom familjen kör med hemlig tomte också - vi köper till två var. Och ingen vet vem som har fått vem. Lite knepigare eftersom det inte blir några önskelistor, men lite roligare eftersom man får mer energi att klura ut något till dem få man har.

*viskar - jag ska ge en större till min lilla storebror och en mindre till min stora storebrors sambo*

Loveferrets
12/9/09, 1:50 AM
#18

Funderar på att köpa en till mig själv.

KitoBonito
12/9/09, 2:03 PM
#19

Igår vart jag och köpte julklappar till min mor, syster och kompis. Nu ska man bara klura ut vad man kan ge till sina bröder …

Alex
12/9/09, 2:44 PM
#20

#18 Det är en himla bra grej faktiskt, för då får man alltid det man vill ha. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Linn
12/10/09, 10:06 PM
#21

Jag köpte mig en väska till mig själv i julklapp. ;) men det var när jag var i gbg med saga och christine.

fick köpt lite fler julklappar idag även fast jag egentligen var klar. igår köpte jag en lite tunnare overall till lillebror på 3 månader och idag köpte jag kallingar till sambon och ett kakfat till mamma. nu ska jag bara virka en nyckelring till farmor och så är jag klar sedan.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
12/11/09, 12:10 AM
#22

#20, Jag har aldrig fått varken present eller julklapp av nån o därför har jag ofta köpt nått till mig själv istället o jag packar t.o.m. in den med rosett, oftast köper jag de flera mån innan så jag hinner glömma vad de e o när det är den 23 brukar jag storstäda ordentligt o då brukar jag hitta den, o på den 24 då, så tittar jag på kalle anka o öppnar mina egna paket, Flört

Musiken
12/11/09, 12:14 AM
#23

#22 Far jag fraga hur det blev sa Eva? Du behover absolut inte svara om du inte vill, men jag tycker att det ar sa synd att folk sitter ensamma :(

Loveferrets
12/11/09, 12:44 AM
#24

#23, Jag vill inte förstöra stämingen (stavning) för andra eller förstöra tråden med de så jag låter det vara osagt o hoppas det e okej kram o tack annars Amanda.

Musiken
12/11/09, 12:57 AM
#25

#24 Absolut, helt ok :) kram!

Alex
12/11/09, 9:40 PM
#26

#24 Du förstör varken stämning eller tråd! Vill du berätta är det fritt fram. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
12/12/09, 12:53 AM
#27

#26, Jo om jag skulle berätta det som Amanda undrade så förstör jag både stämning o tråd för det är inget trevligt.

Annons:
Musiken
12/12/09, 3:31 PM
#28

Jag tror att jag vet vad jag ska fa av John i julklapp!! Nya glasogon!!!! :D Eller ja, bagarna iaf! Oooh jag behover verkligen nya, sa jag hoppas verkligen pa att det blir sa! Skrattande

Upp till toppen
Annons: