Annons:
Etikettallmänt
Läst 1174 ggr
Saga85
11/14/09, 1:57 AM

Hur mycket ska Julklappen gå på?

Hur mycket tycker ni att man ska lägga på julklappsbytet? Var inte en tönt - gör din röst hörd!

Annons:
Loveferrets
11/14/09, 8:40 AM
#1

Jag tycker 40-50 kr i alla fall. Beror lite på hur många man blir oxå, blir man inte de så hade jag tyckt mer än 50 kr.

ChristineL
11/14/09, 9:59 AM
#2

Ja, runt 50-lappen säger jag med.

Och sen tipsar jag om att om Linn och Saga ska vara dom som ordnar upp det hela, så får man skicka sin adress till dom, och sedan skickar dom ut en adress till varje person som vill vara med via PM, så man vet vem man ska skicka till. Hänger ni med? :P

Jenahbella
11/14/09, 10:52 AM
#3

runt 40- 50 kr valde jag :)

Faxlin
11/14/09, 3:19 PM
#4

Jag valde runt 40-50 kronor. Tycker 50 är lagom, annars blir det nästan svårt att hitta något liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
11/14/09, 3:30 PM
#5

Min åsikt är faktiskt upp till 50 kr. Att vi har en maxgräns, men ingen minimigräns. Just för att så många som möjligt ska kunna vara med, oavsett ekonomi. Vissa kanske väljer något att göra själva, vilket i alla fall jag tycker kan vara minst lika roligt (om inte roligare) än något som kostar pengar. Och då kanske inte kostnaden kommer upp i 50 kr liksom… Samt att man kan hitta något roligt, väldigt billigt på vissa ställen om man har tur.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
11/14/09, 3:31 PM
#6

Smart Alex, riktigt smart :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Alex
11/14/09, 3:34 PM
#7

Ja, jag tycker det blir lite bättre så, för då kan de med lite sämre ekonomi leta upp något billigare, som ju absolut inte behöver vara sämre, eller om man är händig göra något eget. Och känner man att man har råd att lägga lite mer så gör man det helt enkelt. Glad

För säg att man hittar något bra för t.ex 20 kronor, så "måste" man ju leta upp något mer, eller nåt annat, om man har en minimigräns på 40 t.ex.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
11/14/09, 5:07 PM
#8

Christine, precis så jag tänkte det! :)

Alex, lysande idé! Ska vi göra så?

Sedan tror jag det är bättre att maila sin adress istället för att skicka PM, det kan ju vara krångel på tråden så att inte alla ser sina PM osv. Mailen brukar vara bättre till det, tycker jag.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
11/15/09, 12:09 AM
#9

Jag tycker vi klubbar 40-50 kr. Men sen håller jag även med om att det egentliga priset spelar så stor roll. Mer "det här skulle ju kunna vara värt 40-50 spänn". Sen om man hittar det på loppisrea eller fixar något själv spelar ju mindre roll. Det är ju tanken som räknas. Millimeterrättvisa är för töntar.

#8 Det tror jag också kan vara lättare.

Så Linn - du eller jag? Vi kanske kan köra 50/50, så blir även vi överraskade över vem som blir vår "secret santa" Glad

Linn
11/15/09, 8:51 PM
#10

Saga, det blir nog lättast om alla skickar sina adresser till mig, så delar jag upp dom och skickar hälften till dig?

De som vill anmäla sig!!!

linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com

alla mailar sin adress till mig och så lottar jag och eventuellt saga ut vem som ska få vem och ni får ett mail från mig eller saga med vem ni ska skicka till.

Sista datum 1 december!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
11/15/09, 9:18 PM
#11

Jättebra Linn! Bara att säga till om du vill ha lotterihjälp sen, om du också vill att din secret santa ska vara en överraskning Glad

Linn
11/15/09, 9:54 PM
#12

will do :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
11/16/09, 12:17 PM
#13

jag ska maila på direkten :) om nu min mail funkar :S

Annons:
Linn
11/16/09, 8:47 PM
#14

Och eftersom att jag nu visst håller i detta säger jag nu priset:

upp till 50 kronor.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
11/16/09, 8:51 PM
#15

fick du mitt mail linn? :)

Linn
11/16/09, 9:12 PM
#16

yees. det gick fram.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
11/16/09, 9:17 PM
#17

wuhu Skrattande

Upp till toppen
Annons: