Annons:
Etikettallmänt
Läst 730 ggr
Chestnut
12/13/09, 2:25 PM

Hemma igen! :D

I torsdags var det dags att bli skuren i :P äntligen!

Operationen gick bra, dock läckte det ut en hel del ledvätska vilket gjorde att det gjorde fruktansvärt ont. Så blev kvar på sjukhuset tills idag.

Ska ha en ortos som går från fotleden till halvvägs upp på låret i fyra veckor nu, skitsnyggt… Eller inte hahaObestämd Eftersom min arm fortfarande är lite knas så ska jag få rullstol och ha till skolan. Så när jag har fått den blir det full fart på mig igen :D Framemot maj-juni får jag börja rida med.

Nu väntar jag på att syster min ska göra choclate chip cookies åt mig, hihi. Något måste man ju få ;)

Trevlig Lucia alla nattsuddare! Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Alex
12/13/09, 2:35 PM
#1

Åh vad underbart att höra! Grattis! Skrattande Blir så glad för din skull, och hoppas verkligen det fungerar som det ska nu!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Salladshataren
12/13/09, 4:50 PM
#2

Då kan du ha rullstolsrally Skrattande

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Chestnut
12/13/09, 5:41 PM
#3

#1 Tack! :)

Haha, rullstolsrally är inte omöjligt Oskyldig

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
12/14/09, 2:55 AM
#4

Så skönt att höra, hoppas allt läker bra nu så du kan börja rida till sommaren igen, Har dom börjat utreda varför din arm fortfarande e knas ?

Saga85
12/14/09, 3:36 AM
#5

Så skönt att höra! Hoppas det går snabbt att läka nu! Och se till att utnyttja rullstolen till fullo så länge du tvingas ha den. Dra ihop lite folk, åk runt på "frälsningsdrivautondaandarturné", bli helad och tjäna massa pengar på godtrogna människor?

Eller rullstolsrally som sagt.

Chestnut
12/14/09, 10:33 AM
#6

#4 Har inte hört något från läkaren och det enda sjukgymnaster och arbetsterapeuten säger är att det är bara att härda ut så kommer det att gå över. Rynkar på näsan

#5 Haha ^^ Tror nog att jag håller mig till rullstolsrally, är på tok för snäll för att leva på "dum-snälla/starkt troende" människor :P

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Upp till toppen
Annons: